Jos raskaustestisi näyttäisi nyt plussaa,
Kommentit (66)
Sterilisaatio tehty, tulin raskaaksi --> abortti ja uusintasterilisaatio.
En tahtoisi enää uudestaan.
Mutta plussaa ei näy eikä kuulu..
ei ole suunnitelmissa, kun näitä olen jo kaksi saanut (6v ja 8v). Silti olisin korkeintaan hyvin lievän alkujärkytyksen jälkeen iloinen siitä, että elämä näin päättäisi yllättää:)
tuleepa sisaruksille pieni ikäero! (esikoinen nyt vajaa 3kk) Mutta eipä haittais, rankkaa saattais alkuun olla, mut olispahan sit lapset tehty. :)
T: neljä vuotta turhaan lasta toivonut :(
Miten on mahdollista? Miten mies reagoi (mies ei missään tapauksessa halua enempää lapsia)? Miten työnantaja suhtautuu? Onko ikäero liian suuri?
Mutta lopulta olisin onnellinen ja lapsi varmasti pidettäisiin!
Yksi kehitysvammainen täysin huolettava elämän tuhooja riittää. Ja tuskin valtiokaan haluaa enempää avustajan tarvitsevia ja terapialaskuja ;)
kauniisti lapsestasi
Lapsi ei ole toivottu, joten en pitäisi lasta.
Yksi kehitysvammainen täysin huolettava elämän tuhooja riittää. Ja tuskin valtiokaan haluaa enempää avustajan tarvitsevia ja terapialaskuja ;)
kauniisti lapsestasi
Niin, omaishoitajan rooli on aika koruton, ja olen aika väsynyt. Terveistä lapsista, jotka kehittyvät, ja joilla on tulevaisuus, on helppo puhua kauniisti.
Ensijärkytyksen jälkeen olisin varmaan lopulta onnellinen kolmannesta lapsesta. Miehen reaktiota en uskalla edes ajatella...
Kolme alle 5-vuotiasta talossa ja lisää ei hetkeen ole suunnitteilla kun taloakin juuri aloitellaan rakentamaan. Mutta kai siihen ajatukseen tottuisi, ei mikään täysin mahdoton yhtälö.
Omaa huonetta ei sitten tulisi kaikille lapsille :)
Tarkoitus on tehdä viikonloppuna testi, kun menkat ovat viikon myöhässä :)
"Apua!!!!! Kumman se on???" Heti huomenna soitto lääkäriin ja jutteluaika järkevästi ajattelevan ihmisen kanssa.
Jos se olisi mun ekan lapsen isän, niin joutuisin sen kasvattamaan yksin -> olisin täysin loppu
Jos se olisi tapailemani miehen -> maailman paras onnenpotku
Ovat vaan niin erinäköisiä miehiä, että riskiä ei uskaltaisi ottaa!
juhlia kunnolla ja häissä vois olla pahoinvointia. Mutta toisaalta mulla alkaa oleen pienoinen vauva kuume, että ehkä se ei olis ihan kamalaa, vaikka vauva nyt ei olekaan suunnitelmissa.
sekä hämmentynyt että iloinen... t. vuoden verran lasta yrittänyt
Pistäminen ja ajoitettu yhdyntä tuottivat vihdoinkin toivotun tuloksen! :D
Olisi varmaan testissä vikaa...
t: rv 20+4
Mies käyttää kahta sorttia lääkettä, joiden kummankaan käytön aikana ei saa tulla isäksi...
Lisäksi ikääkin on jo sen 40v ja minulla sairaus, joka tekee raskaus- ja vauva-ajan tosi kamalaksi.
Tässä sitä odotellaan, että mies saisi vasektomiaan menon aikaiseksi...:-P
Haluan saada ehkäsylleni vastinetta. Lapsia on valmiiksi jo kolme. Kaikki toivottuja ja ennakkoon suunniteltuja. Jos nyt pamahtaisin vasten tahtoani paksuksi niin abortoisin sen ilman muuta. Ei tarvitsisi yhtään miettiä.