Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miksi ET syö terveellisesti?

Vierailija
19.03.2011 |

Miksi esim. syöt valkoisia jauhoja, eineksiä ja sokeria, vaikka tiedät niiden olevan epäterveellisiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaan tekee niin hirveästi mieli niitä. Siis olen heikko. Toinen asia on se, että en malta tehdä kunnon ruokaa. Kolmanneksi musta tuntuu, etten edes ehdi.

Yritän kyllä, nytkin olen "laihdutuskuurilla", mutta tänäänkin olen jo syönyt marmeladikarkkeja ja juonut mehua.

Vierailija
2/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön, joskus en. Joskus helppous ja hyvä maku menee terveellisyyden edelle. Elämä paljon mukavampaa, kun ei tarvitse stressata ruuasta:) En ole lihava, en diabeetikko, en sairas, ei verenpainetta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön myös kuitenkin paljon kasviksia ja hedelmiä höttöruuan lisäksi. Jokaikinen päivä vetelen kuitenkin jotain pullaa tai karkkia hyvällä ruokahalulla, koska pidän niistä. Bmi 19,5, on aina ollut sama raskausaikoja lukuunottamatta.

Vierailija
4/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen lisäksi herkkuja menee liikaa. Syön niitä niin yksinkertaisesta syystä, että haluan. Painon kanssa ei koskaan ole ollut ongelmia, ei myöskään terveyden. Ajattelen syödessäni korvaavani sen liikunnalla, jota teen ihan mielelläni en pakosta. Hampaiden takia on välillä huono omatunto, mutta tähän asti olen päässyt niidenkin kanssa helpolla. Varmaan tulisi vähennettyä, jos ongelmia tulisi, mutta kun on helpolla tähän ikään asti päässyt...

Vierailija
5/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tajuamiseen meni minulla, entisellä syömishäiriöisellä, kymmenen vuotta. Sen jälkeen olen ilolla pistellyt poskeeni vähän kaikkea- syyllisyyttä tuntematta! ;)

Ps. Suomalaisittain terveellinen ruokavalio alkaa olemaan jo fanaattinen muissa maissa.

Vierailija
6/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin tupakkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän