Mikä on sinun kipurajasi seuraavien lastenvaatteiden (100-150cm) hinnoissa?
t- paita
farkut
välikausitakki
lenkkarit
kerrothan myös perheenne nettotulot/kk ja lapsimäärän
Kommentit (49)
lenkkarit sen&sen verran,mutta gorelenkkarit eri hintaan.
JA joo,vikingin kevät goret käy lenkkareistakin/on lenkkarityyppiset,mutta meillä kuitenkin mielletään lenkkarit tällaisiksi adidas yms tyylisiksi lenkkikengiksi ja vikingin goret on sitten lenkkarin/kevätkengän/nahkakengän yhdistelmät,sanotaan yleensä vaan goret.
Meillä on goret kevät kenkinä käytössä,kesäksi (sitten kun sateisin aika on ohi) ostetaan sitten ihan perusmarkettilenkkarit (ne siihen n.30e hintaan max). Nää lenkkarit on sitten poikien pihakengät,kun ajavat rallia pyörillä,ptokulautailevat ja potkivat palloa. Meillä ainakin sen verran hurjapäisiä ja paljon potkiskelevia,että jos olisi pelkät goret niin niitä menisi ainakin kahdet per kevät... ja sit kahdet per syksy....
Lenkkarit sanoin hinnaksi max.30e mutta yleensä olen ostanut alesta ihan laadukkaita merkkilenkkareita alle 20e hintaan. Ja näitä sitten menee ainakin kahdet keväässä.
Perheen nettotulot on n. 4500€/kk.
Mulla ei varsinaista kipurajaa ole, kun yritän paljon ostaa kirpparilta, alennuksilla ja ostan myös ihan halpiksia, jos on nättejä. Saatan sitten joskus ostaa hyvinkin kallista, jos on sellaista, mitä ehdottomasti haluan. Mutta yritetään...
t-paita - ehkä 30€ lyhythihainen
farkut - 60€
välikausitakki - 100€
lenkkarit - 100€
Mä en kyllä noin kalliita lastenlenkkareita ole edes nähnyt. Yleensä ne kalleimmat on olleet tuossa 60-70€.
En mä juuri noin kalliita ole ostellut. Tyttären Monsoonin takki tais olla liki 100€ tai sinne päin. Samoin tyttärelle on ostettu joitain kalliimpia t-paitoja. Poika on vielä tyytynyt halvempiin. Pääasia mulle on, että löytyy vaatteet, joissa lapset viihtyy :)
t- paita 20
farkut 100
välikausitakki 150
lenkkarit 150
perheessä 2 aikuista ja 1 lapsi
Netto tulot 5000e/kk
t- paita 10e
farkut 30e
välikausitakki 30e
lenkkarit 50ekerrothan myös perheenne nettotulot/kk ja lapsimäärän
Nettotulot (lisät mukana) noin 4300-4500e/kk, lapsia 4.
t- paita 15,90 farkut 24,90 välikausitakki 49,90 lenkkarit 69,90 (pitäisi olla tuohon hintaan goretex) Mutta todellisuudessa metsästän lapsilleni yleensä huomattavasti edullisemmin vaatteet alennusmyynneistä ja joskus jotain hyväkuntoista kirpparilta. Suosin esim. H&M nettikaupan alemyyntejä ja kiertelen Prismassa ja Cittarissa ulkovaatteiden aleaikoina hamstraamassa seuraavaksi vuodeksi vaatteet.
Meillä nettotulot n. 8 000 euroa /kk, ja sama linja. Stockan kantiskupongit sun muut hyödynnän (esim. Reimatec-välikausihaalaria en koskaan osta täyteen hintaan), ja Lindexin ja H&M:n "osta 40 €:lla saat 10 €:n alennuksen" -kampanjat hyödynnän myös. Ja käytetyt vaatteet myyn huuto.netissä.
Että on ihan normaalia laittaa t-paitaan 20-30 euroa? Hurjalta kuulostaa.
Että on ihan normaalia laittaa t-paitaan 20-30 euroa? Hurjalta kuulostaa.
Suomessa vaatteet on ylihintaisia. Onneksi tulee käytyä sekä Jenkeissä että Kiinassa, niin voi ostaa matkalaukut täyteen vaatteita koko perheelle järkevämmillä hinnoilla.
t- paita n.10e
farkut n.20e
välikausitakki n.70e
lenkkarit n.25e
Nettotulot yht.n.5000e, 3 lasta
Etsin paljon alesta ja kirppareilta.
t- paita 25e
farkut 60e
välikausitakki 80e
lenkkarit 60e
Kaksi lasta, nettotulot noin 5500e/kk