G:Käykö miehesi eksänsä tai naispuolisen ystävättä-
rensä kanssa kahvilla tai lounaalla ja onko se sinusta ok-juttu?
Kommentit (13)
Ainakaan mun tietääkseni. Tai voi se jonkun asiakkaan kanssa käydä, ja tämä on tietenkin mun mielestä ok.
Naispuolisten ystäävttäriensä kanssa useinkin, eksän kanssa harvemmin.
Tosin musta on vähän outoa niputtaa eksä ja kaverit samaan pakettiin. Jos en sattuisi tuntemaan ko. eksää ja pitämään häntä mainiona naisena, eksän tapailu voisi häiritäkin.
Naispuolisten kavereiden kanssa kyllä, eksien ei. Ja tämä rajanveto käy minulle. Yhden kaverin kanssa on aikoinaan joskus 10 vuotta sítten vaihtanut yhden pusun, tämä ei minua häiritse. Mutta jos ottaisi tavaksi käydä jonkun eksän kanssa kahvilla, niin sitä en varmaan sulattaisi.
Miespuolisia ystävättäriä miehellä ei ole.
Ja otti päähän ihan sikana. Tosin nielin mustasukkaisuuteni enkä näyttänyt sitä. Tiesin järjellä, että molemmilla on uudet elämät. Nykyään eivät enää näe. Onneksi :)
Jotain konetta on joskus käynyt korjailemassa, se on mulle ihan ok. En väitä että faktana tiedän, että ettei ikinä koskaan pettäisi mua, mutta väitän, että mun estelyni ei pidättelisi, jos aikeissa olisi. :) Eli toistaiseksi aion luottaa häneen, ja siihen, että hän toimii yhdessä sopimiemme sääntöjen mukaan. Ja jos päättäisi toimia toisin, niin ei hän siihen lupaakaan kyselisi...
Naispuoleisia ystäviä hänellä ei ole, vain kamujen tyttöystäviä/vaimoja, ilman näitä mieskavereita eivät koskaan kuitenkaan tapaa.
Saattavat joskus jossain vanhojen tuttujen juhlissa tavata ja anopin luona ex vierailee joskus kun mies ja lapset ovat siellä. Naispuolisten tuttujen kanssa saattaa käydä lounaalla tai kahvilla, en tiedä, en kysele.
siks toisekseen ei miehelläni edes ole naisia ystävinään, saati eksän kanssa että kävisi, hohoi.
parin työkaverin kanssa näkevät myös vapaa-ajalla ja yhden eksänsä kanssa ovat ihan hyvissä väleissä.
Ei ole minun asiani estää häntä näkemästä ketään, pettäminen on asia erikseen, enkä usko, että satunnaiset kahvittelut ja kuulumistenvaihdot pitkäaikaisten tuttujen kesken siihen vaikuttavat.
enkä todellakaan sitä olisi sulattanut. Varsinkin kun tiesin että vonkaa vaan miestä takaisin. Nykyään eivät ole missään tekemisissä, en minäkään ole omien exieni.
aivan vierekkäin. Ei haittaa mua, tuo ex on tosi mukava nainen, ja olen minäkin tavannut hänet useampaan kertaan.
Ei hän käy kenenkään muunkaan kanssa kahvilla.
kavereiden kanssa eikä miehellä ole mitään tätä vastaan.