Tavio yllätti autoilijat
Riihimäellä useita autoja ojassa ja vauhdit kovia. Liikenteessä oli selvästi kesärenkailla lähteneitä ja kiireisimmät ohittelivat silti. Reilu kahden tunnin ajomatka kesti 3,5 tuntia. Ajokeli on todella huono ja vaarallinen.
Kanta-Hämeen poliisilaitoksen mukaan vakavilta onnettomuuksilta on toistaiseksi vältytty. Sàatana myös Uudenmaan alueella on sattunut ulosajoja, muun muassa Vantaalla ja Mäntsälässä.
Kommentit (57)
Jos henkilö myöntää tavanneensa aiemminkin 1314-vuotiasta seksuaalisessa tarkoituksessa, Tilus kertoo kutsuvansa poliisin paikalle. Hänen mukaansa henkilöä pyydetään myös hakeutumaan avun piiriin ja tälle kerrotaan, mistä apua voi hakea.
Siis mitä ihmettä täällä taas tapahtuu🙄🤣🙄
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on täysi ääliö. Jos hän haluaa jatkaa kanssasi niin miksi haki eroa. Itse en suostuisi enää jatkamaan jos otetaan avioero, eihän siinä olisi mitään järkeä. Jos avioliitto oli vain paperinpala niin miksei sitä voinut jatkaa kuten aikaisemminkin.
Miten tämä liittyy otsikkoon?
Selkkaus sattui toukokuussa Humppilassa järjestetyn Suuren Kasarifestarin aattona. Tapahtuma oli Ahosen ideoima. Ylen tavoittama Ahonen kertoo, että tilanne sai alkunsa, kun hän oli lavapromoottorin kanssa tekemässä ostoksia festivaalia varten Forssassa.
Ostoslistalla oli muun muassa tyynyjä ja patjoja ruotsalaisille muusikoille, jotka oli tarkoitus majoittaa kunnan soluasuntoihin. Majoituksella oli kiire, sillä muusikot olivat tulossa Humppilaan suunniteltua aikaisemmin.
Etelän vetelät kitkailee muhhaahaa .
1900-luvun alussa Pohjoismaissa pesi tuhansia kiljuhanhipareja, vuonna 2011 pareja oli noin 20. Laji rauhoitettiin Suomessa 1969. WWF:llä on kiljuhanhityöryhmä. 1980-luvulta alkaen kiljuhanhia on kasvatettu tarhoissa ja istutettu luontoon sekä Suomessa että Ruotsissa, jonne on syntynyt pysyvä kanta. Suomessa istutuksia kokeiltiin 2000-luvun alussa, mutta kokeilu epäonnistui. Vuonna 2009 aloitettiin uusi kokeilu, jossa mukana oli kiljuhanhen poikasia ja niille emoiksi valkoposkihanhia.
Se mikä yllätti ainakin Pirkanmaalla oli että aurauskalustoakaan ei enää näytä olevan vaan kaikki Suomen rahat on kannettu rikkaalle rahastavalle EU eliitille ja Ukrainaan (2020-2024 pahimmat vuodet tässä)... kaikki on viety... ei ole enää mitään millä pitää Suomen tiet kunnossa...
Liukuvalumenetelmällä paikan päällä valmistetut reunakivet, muurit ja kuvioidut betonipinnat ovat kestävämpi ratkaisu perinteisille betonireunakiville, -kiveyksille ja -muureille. Liukuvalumenetelmällä saadaan aikaiseksi kestävä, yhtenäinen ja siisti lopputulos.
Liukuvalumenetelmä on nopea, ja saumaton lopputulos on helposti huollettava.
Parhaat joulutortut eli tähtitortut saat valmiista voitaikinasta tai torttutaikinasta. Tässä ohjeessa voit valita mieleisesi joulutorttutaikinan. Leivo joulun tuoksu kotiin!
Voitaikina on perinteinen voilla leivottu taikina ja sisältää laktoosia. Torttutaikina on puolestaan laktoositon, margariinilla leivottu taikina.
Perinteisesti tähtitorttuihin laitetaan täytteeksi luumumarmeladia. Myös muita paistonkestäviä hilloja kannattaa kokeilla.
Keskikesän juhla on jälleen käsillä ja ihmiset kokoontuvat juhlistamaan yötöntä yötä. Murheellista kyllä, juhannus on merkinnyt joka vuosi monen kohdalla yöttömän yön sijaan ikuista sellaista. Suurin osa hukkumisista voitaisiin välttää oikealla turvallisuusasenteella ja varautumisella, käyttämällä pelastusliivejä ja olemalla vesillä selvin päin.
Tervetuloa tutkimaan kanssamme Mustikkamaan juhannuksen hukkumistilastoja nämä luvut kattavat kaikki torstaista sunnuntaihin hukkuneet henkilöt. Tämä tieto auttaa meitä saataná ymmärtämään paremmin vesiturvallisuuden merkityksen juhannuksen vietossa ja tekemään parempia päätöksiä vesillä ja veden äärellä.
Jaahans, se on sitte joku valinnut kepposen karkin asemasta...
Kepponen on siis tämä ketju🥳🥳🥳🥳
Ostin sellaiset housut ja ajattelin heti ottaa nuo lenkit pois, mutta kokeilin kuitenkin kerran ja itse asiassa ne onkin aika hyvät erityisesti nyt sadekelillä, kun lahkeet pysyy siellä saappaiden päällä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö Tavion nyt erota?
Tavio pyrytti tänään lunta pihaan.
Se kuitenkin suli ja nyt sataa...
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on täysi ääliö. Jos hän haluaa jatkaa kanssasi niin miksi haki eroa. Itse en suostuisi enää jatkamaan jos otetaan avioero, eihän siinä olisi mitään järkeä. Jos avioliitto oli vain paperinpala niin miksei sitä voinut jatkaa kuten aikaisemminkin.
En se minä ollut, se oli Pirkka!
Lanttu (Brassica napus subsp. rapifera), josta on käytetty myös nimiä räätikkä ja räätikäs, on kaalien sukuun kuuluva juures. Se on Euroopassa nuorempi tulokas kuin nauris, mutta on silti arvioitu, että se olisi ollut yksi kolmesta pääjuureksesta, joita roomalaiset käyttivät. Täysin varmoja voidaan olla vasta 1500-luvun kasvikirjojen kuvista, että ne esittävät lanttua. Lanttu on syntynyt kaalin ja nauriin risteytymästä, mutta ei olla varmoja, onko siitä suoraan syntynyt lantun esiaste, josta on lantun lisäksi kehittynyt rapsi, vai onko ensin syntynyt rapsin esiaste.
Vierailija kirjoitti:
Olitko sinäkin nuorena jännä 😟
Ei.
Olin tylsä ja olen siitä ylpeä!