Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti uutisoi jo törkeistä tarhamammoista!!!

Vierailija
03.05.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011050313650690_uu.shtml

Isot aplodit sille mammalle, joka laittoi lehdille vihiä videosta!!! :)

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä vähän veikkaan, että on saattanut muutama muukin vinkata videosta lehdistölle.

Vierailija
2/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisoskelua. Ei ole mitään uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä vähän veikkaan, että on saattanut muutama muukin vinkata videosta lehdistölle.

Mutta joo, ihan hyvä että asiaa käsitellään mediassa

Vierailija
4/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toimitukseen tuli kymmeniä yhteydenottoja lukijoilta, joten eipä ollut av-mamma ainoa ilmoittaja.

Vierailija
5/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vain rauhassa kuvailee jos kyseessä oikeasti vaarallinen touhu?! Eikä sitä pitäisi rynnätä puuttumaan asiaan? Hölmöä.

Vierailija
6/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa nyt, tontut, se ilta-sanomat, siellä on asiaan selitys. Mitä niiden hoitajien ois pitänyt tehdä, kun seisoskella ei saa? Päällään seisoa vai maata? Kyllä tyhmyys tosiaan tiivistyy, kun porukalla päästään netissä päivittelemään, eikä osata lukea lehteä.

Vierailija
7/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kadu sitä tippaakaan. Varmaan tosin moni muukin on laittanut, minä vaan satuin siitä täällä eilen mainitsemaan.

Mielestäni on aika ihmeellistä, että lapsilla on lupa kiipeillä mökin katolla, kun putoaminen voi pahimmassa tapauksessa tarkoittaa kuolemaa.

Antaakoon jokainen mamma lapsensa hyppiä vaikka Grand Canyonin reunalla, mutta minä odotan, että kun lapseni on päivähoidossa, häntä valvotaan eikä hän saa kiivetä paikkoihin, joista putoaminen voi olla kohtalokasta.

Olen huomannut av:lla uuden ilmiön: vastakohtana ylihuolehtiville mammoille täällä tuntuu olevan myös sellaisia, joiden mielestä kaikki on hössöttämistä. Lapselta ei saa ottaa veistä pois eikä häntä saa kieltää kiipeämästä katolle, koska sehän olisi lapsen rajoittamista. Lapsen täytyy antaa laajentaa reviiriään.

Minä haluan mieluummin elävän lapsen, jolla on pieni reviiri.

Vierailija
8/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lapsesi kiikkua leikkipuiston kiipeilytelineissä? Entä nukkua päiväkodissa yläsängyssä?

Tuo mökki on ihan matala, ei sen korkeampi kuin kiipeilytelinekkään ja pudota voi päiväunilla sängystäkin.

Enkä kadu sitä tippaakaan. Varmaan tosin moni muukin on laittanut, minä vaan satuin siitä täällä eilen mainitsemaan. Mielestäni on aika ihmeellistä, että lapsilla on lupa kiipeillä mökin katolla, kun putoaminen voi pahimmassa tapauksessa tarkoittaa kuolemaa. Antaakoon jokainen mamma lapsensa hyppiä vaikka Grand Canyonin reunalla, mutta minä odotan, että kun lapseni on päivähoidossa, häntä valvotaan eikä hän saa kiivetä paikkoihin, joista putoaminen voi olla kohtalokasta. Olen huomannut av:lla uuden ilmiön: vastakohtana ylihuolehtiville mammoille täällä tuntuu olevan myös sellaisia, joiden mielestä kaikki on hössöttämistä. Lapselta ei saa ottaa veistä pois eikä häntä saa kieltää kiipeämästä katolle, koska sehän olisi lapsen rajoittamista. Lapsen täytyy antaa laajentaa reviiriään. Minä haluan mieluummin elävän lapsen, jolla on pieni reviiri.

Vierailija
9/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lapsesi kiikkua leikkipuiston kiipeilytelineissä? Entä nukkua päiväkodissa yläsängyssä?

Tuo mökki on ihan matala, ei sen korkeampi kuin kiipeilytelinekkään ja pudota voi päiväunilla sängystäkin.

Enkä kadu sitä tippaakaan. Varmaan tosin moni muukin on laittanut, minä vaan satuin siitä täällä eilen mainitsemaan. Mielestäni on aika ihmeellistä, että lapsilla on lupa kiipeillä mökin katolla, kun putoaminen voi pahimmassa tapauksessa tarkoittaa kuolemaa. Antaakoon jokainen mamma lapsensa hyppiä vaikka Grand Canyonin reunalla, mutta minä odotan, että kun lapseni on päivähoidossa, häntä valvotaan eikä hän saa kiivetä paikkoihin, joista putoaminen voi olla kohtalokasta. Olen huomannut av:lla uuden ilmiön: vastakohtana ylihuolehtiville mammoille täällä tuntuu olevan myös sellaisia, joiden mielestä kaikki on hössöttämistä. Lapselta ei saa ottaa veistä pois eikä häntä saa kieltää kiipeämästä katolle, koska sehän olisi lapsen rajoittamista. Lapsen täytyy antaa laajentaa reviiriään. Minä haluan mieluummin elävän lapsen, jolla on pieni reviiri.

Kiipeilytelineessä on varta vasten tankoja ym., joista saa otettua kiinni. Mökin katto on kalteva ja sileä, siinä ei ole mitään, mistä ottaa kiinni tai mikä pysäyttäisi, jos lähtee liukumaan.

Vai mites niitä ihmisiä katoilta putoilee?

Yläsängyssä on yleensä laidat. Ei, en antaisi lapseni nukkua yläsängyssä, jossa ei ole laitoja. Ja eiköhän tuo mökki ole hieman kerrossänkyä korkeampi!

Vertaat täysin epärelevantteja asioita keskenään.

Vierailija
10/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän nuo silloin yksin ole. Katsoin ihan suurenuslasilla tuota kuvaa.

Vierailija
11/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo mökki oli korkeempi kuin hevonen ja siellä ei ollut lapsella kypärää päässä...

Ihan oikein alkaa tarkkailemaan noita vaaratilanteita. ei se päiväkodin valvonta n?2ytä kovin turvalliselta. Ei ainakaan tuossa tapauksessa. Henkilökuntaa ainakin oli riittävästi!

Vierailija
12/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyöräillään ilman kypärää, koska eihän sitä niin korkealla olla? Voihan sitä sängystäkin pudota...

LOL

Vierailija
14/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän nuo silloin yksin ole. Katsoin ihan suurenuslasilla tuota kuvaa.

Vierailija
15/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noinkin runsaslukuisena pihalla. Jatkusvasti rikotaan sitä, että esim. vain kaksi aikuista on pihalla koko päiväkodin kanssa.

Vierailija
16/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenään pihalla...

Tietenkään katoilla ei kiipeillä! Päiväkoti hankkikoon kiipeilytelineen, jos haluavat että lapset kiipeilevät.

Vierailija
17/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenään pihalla... Tietenkään katoilla ei kiipeillä! Päiväkoti hankkikoon kiipeilytelineen, jos haluavat että lapset kiipeilevät.

kun kakarat tekivät tyhmyyksiä, enkä huomannut, kun seurasin pienemmän touhuja.

Tuo oli ikävä juttu, mutta veikkaan ettet sinäkään koko aina tee työtäsi kahdeksaa tuntia kaiken aikaa aivan sata lasissa. Ai niin, tämähän on av palsta, jolla kaikki on täydellisä naisia.

Enkä puolustele noita naisia, mutta ei kaikki päiväkodin henkilökunnat ole samanlaisia.Tosin välillä tekisi mieli olla, kun ei kukaan usko kuitenkaan.

Vierailija
18/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan samanlainen mökki samalla lailla aidan vieressä. Ja tasan sen katolla ei kiipeillä. Se on ihan itsestäänselvää sekä hoitajille että lapsille.

Ja minä kyllä itse asiassa teen omaa työtäni sata lasissa. Ja tienaankin neljä kerta enemmän kuin peruslastentarhanopettaja. En vaadi, että he tekisivät sata lasissa, mutta se, että lehdessä asti nyt selitetään, kuinka lapsilla muka olisi oikeus kiipeillä tuolla lailla jne. on ihan ala-arvoista.

Mökit eivät nyt vain ole kiipeilyä varten. Tuo touhu on vaarallista. Ja on ala-arvoista, että nyt sitten selitellään ja lässytellään, eikä myönnetä mokaa ja luvata parantaa asiaa.

Hienoa että joku kuvasi. Toivottavasti kuvaa uudestaan, kunnes tuo loppuu.

Vierailija
19/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, mutta eihän sitä kukaan usko, kun olen päiväkodissa!

Vierailija
20/54 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös vanhemmat ovat asian tienneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän