Lentäminen ja yliaktiivinen rakko!!!!
Lähden lomalle kolmen viikon päästä. Jännitän lentämistä siinä määrin, että aina koneessa minulle iskee ihan kamala pissahätä. Asiaa ei ainakaan auta se, että koneessa on vähän vessoja ja nousun aikana ei voi mennä vessaan. Lisäksi ne hiton tarjoilukärryt tukkivat heti käytävän, kun vessaan saisi mennä. Onko muilla tätä? Mitä voisin asialle tehdä? Kaverini käski juomaan alkoholia ja kahvia, koska ne kuivattaa?? Itse ajattelin olla juomatta vallan. Vaiva on TODELLININ. Viime reisussa kävi nolosti. En kestä ,jos se toisuu.
Kommentit (33)
Niitä saa ihan ruokakaupoista ja apteekeista. Ei haise eikä vaatteet kastu jos tulee pissa pöksyyn. Laitat pitkän leveän paidan niin ei takuulla kukaan huomaa mitään. Ja sitten kuiva laukku käsilaukkuun mukaan niin voit käydä sopivassa välissä vaihtaas kuivaan. Kuinka avuttomia ihmisiä sitä oikein onkaan?
Vastausviesti Minä en ainakaan!!
Sen jälkeen päätin, että käytän vain terveyssiteitä.
oma pissapullo messiin, viltti päälle vaan ja hyvällä tähtäyksellä limupulloon. Jätät pullon vielä piiloon sinne verkkotaskuun papereitten sekaan ennenkun lähdet koneesta.
Hommatkaa nyt ihmeessä se vaippa!!
Laita vaan joku suoja siihen penkille ettei muiden tarvitse istua kusessasi sitten myöhemmin.
Omitunen ongelma aikuisella ihmisellä, itse käyn varmaan kaksi kertaa päivässä vessassa, työpäivä saattaa mennä etten käy kertaakaan vaikka juon teetäkin pitkin päivää.
lentokoneessa. Täytyypä käväistä. saattaisin saada lääkkeen, kun viime reisussa meni housuun asti :(
että aloittaa muutama päivä ennen lentomatkaa, jos kotioloissa ei koe välttämättä lääkettä tarvitsevansa.
lääkäriltä, niin ei tarvitse stressata moisesta vaivasta reissussa.
Olen 30-v.nainen, ja minulla on kaikesta päätellen yliaktiivinen rakko. Juuri matkustus, jännittävät tilanteet, varsinkin sellaiset tilanteet, joissa tiedän etten pääse missään tapauksessa vessaan yli 60 minuuttiin, aiheuttavat oireita. En ole koskaan varsinaisesti pissannut housuuni, ehkä yksi tippa on tullut. Mutta sen sijaan voi tapahtua seuraavaa: kun on ollut tilanne, esimerkiksi luennolla, lentokoneessa, teatterissa, jossa olen joutunut pidättelemään melko pitkään ja se on tuntunut tuskalliselta, olen jossain vaiheessa huomannut että alushousut tuntuvat märiltä. Tässä vaiheessa pelkään tietysti pahinta eli sitä että nyt on tullut pissaa ja kaikki haistavat sen. Mutta sitten kun olen mennyt vessaan olenkin huomannut, että alushousujeni etumus on kylläkin kostea, siinä on sellainen ihan selvä läikkä, mutta tämä neste on täysin hajutonta! Muistuttaa tuoksultaan hieman sitä tuoksua, jota eritän silloin kun olen hyvin hyvin kiihottunut.
Muuten silloin kun saan orgasmeja en ejakuloi, enkä todellakaan ole "saamassa" silloin kun minulla on kova pissahätä.
Vanha ketju mutta nostan..
Onko kellään kokemuksia lääkkeestä nimeltä Tolterodin 4mg? Olen syönyt sitä nyt neljä päivää mutten ole huomannut mitään vaikutusta. Lääke kai vaikuttaa vasta pitemmän ajan kuluttua? Ongelmana siis rakon yliaktiivisuus.
Niitä saa ihan ruokakaupoista ja apteekeista. Ei haise eikä vaatteet kastu jos tulee pissa pöksyyn. Laitat pitkän leveän paidan niin ei takuulla kukaan huomaa mitään. Ja sitten kuiva laukku käsilaukkuun mukaan niin voit käydä sopivassa välissä vaihtaas kuivaan.
Kuinka avuttomia ihmisiä sitä oikein onkaan?