Munuaistulehdus - toipuminen, kauanko kestää?
Virtsatietulehdus nousi heti munuaistulehdukseksi ja sain siihen antibiootit. Kuinka kauan saman kokeneilla on kestänyt antibioottien aloittamisesta siihen, kunnes munuaisKIPU hellittää?
Kommentit (6)
ja sen jälkeen kolmisen viikkoa sairaslomalla. Pitkään meni vielä sen jälkeen, että olin täysin kunnossa. Tämän seurauksena tuli vielä kuukautishäiriöitä, joista kärsin edelleen, yli kuusi vuotta myöhemmin. Eli ota ihan rauhallisesti. Hyvä, että ehdit noin hyvissa ajoin hoitoon!
Kipu alkoi hellittää lähes heti, väsymys kesti vielä viikon verran.
Sain muuten yhden (!!!) päivän sairaslomaa, vaikka olin siinä kunnossa, etten jaksanut seistä ja olin töissä tarjoilijana. Pomon kanssa sovittiin, että saan istua kassalla tuolilla.
sen jälkeen kun tulehdusarvot olivat laskeneet, en enää muista minkä alle, sen alle kuitenkin että pääsin sairaalasta pois, olin siellä 5pvää. Olo oli jonkun verran hutera muutaman päivän. Sen jälkeen käskettiin ottamaan rauhallisesti. Söin estolääkkeitä raskauden loppuun asti, eli n.2,5kk.
Kiitos vastanneille! Saan siis odotella kivun lakkaamista vielä jonkun aikaa.
Synnytin vasta, joten saas nähdä kuinka rauhallisesti tässä voi ottaa.
ap
Eikö kellään kokemusta? Alkaa vaan ottaa päähän tämä jatkuva "selkä"kipu, neljättä päivää tosin vasta sairastan. Ei äitynyt niin pahaksi että kuume olisi noussut ja oletan, että siinä tilanteessa kipukin olisi ollut vielä pahempaa.