Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puistossa yks äiti polttaa aina tupakkaa

Vierailija
03.05.2011 |

Tuli mieleen tosta puistokäyttäytymisketjusta, että meidän lähipuistossa käy yks äiti kahden lapsensa kanssa, ja tää äiti melkeinpä aina polttaa tupakkaa puistossa ollessaan. Menee kyllä sinne sivummalle, mut jotenkin mun mielestä tökkii koko homma kuitenkin. Eli kehtaako tälle äidille sanoa asiasta?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu? Varsinkin jos vielä menee sivummalle eikä tupruttele ihan vieressä.

Vierailija
2/47 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen lasten saataville niin aivan varmasti sanoisin. Muutoin voisin tyytyä mainostamaan Nicorettea....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo jotenkin inhottavaa. Tumpataan tupakkaa lasten leikkipaikoille. Pienimmät kun saattaa vielä laittaa suuhunsakin niitä. Mutta vastaus kysymykseesi: Kyllä kehtaa!

Vierailija
4/47 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä lasten leikkipaikalla kuulu polttaa röökiä, vaikka kuinka olis sivummalla. Helsingissä niissä puistoissa, joissa toimintaa järjestetään sisällä, on tupakointi kokonaan kielletty myös siis ulkona. Kyllä se savu siitä leijailee, vaikka meniskin kaks metriä kauemmas.

Vierailija
5/47 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan että aika moni muukin vanhempi on miettiny tätä samaa, mut tähän mennessä kukaan ei oo vaan sanonu mitään.

Ehkäpä mä nyt sitte ensi kerralla voin asiasta sanoakin.

ap

Vierailija
6/47 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakkelee ne tumpit siihen maahan niin siitä voi kohteliaasti ilmoittaa että voisi laittaa ne roskapönttöön.. minä kerään aina natsat pois juurikin sen takia koska lapset niitä syövät mutta muuten et kyllä oikein voi asiaan vaikuttaa...

Vierailija
7/47 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voitat kommentoimalla sitä? Tupakointi nyt on vielä laillista ja hyvä, jos menee sivummalle ja poimii natsansa. En ymmärrä, mitä voitat huomauttamalla ja miksi asia ylipäätään häiritsee sinua. Tuo jälkimmäinen ihmetyttää vielä enemmän. Okei, jos röökaisi siinä hiekkiksen reunalla, mutta mitä konkreettista haittaa asiasta on, jos on sivumpana? Häiriintyykö sinun lapsesi siitä? Terveys menee lapsiltasi tai sinulta?

Vierailija
8/47 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voitat kommentoimalla sitä? Tupakointi nyt on vielä laillista ja hyvä, jos menee sivummalle ja poimii natsansa. En ymmärrä, mitä voitat huomauttamalla ja miksi asia ylipäätään häiritsee sinua. Tuo jälkimmäinen ihmetyttää vielä enemmän. Okei, jos röökaisi siinä hiekkiksen reunalla, mutta mitä konkreettista haittaa asiasta on, jos on sivumpana? Häiriintyykö sinun lapsesi siitä? Terveys menee lapsiltasi tai sinulta?

Tupakointi ei ole laitonta ja varsinkin jos tämä äiti polttaa sivummalla ja kerää tupakantumpit niin ettei ne ole "lasten saatavissa" niin en ymmärrä miksi asiasta pitäisi edes huomauttaa? Välillä mietin että onko ihmisillä todella niin helvetin hyvin asiat että elämän suurin murhe on se tupakoiko joku ventovieras ihminen.

Vierailija
9/47 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se polttaa reilusti sivummalla ja tumpit laittaa roskiin niin ei ole asiassa mitään puuttumisen aihetta.

Onneks on oma piha niin ei tarvia katella moisia mammoja leikkipuistoissa ;)

Vierailija
10/47 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa miksi ette ole lopettaneet vaikka olette saaneet lapsia?

Vierailija
11/47 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekis ihan mieli aloittaa polttaminen tällaisten kaikkien (ULKOtiloissakin) röökikauhistelijoiden vuoksi..:D

Vierailija
12/47 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se polttaa reilusti sivummalla ja tumpit laittaa roskiin niin ei ole asiassa mitään puuttumisen aihetta. Onneks on oma piha niin ei tarvia katella moisia mammoja leikkipuistoissa ;)

kysymys mieleen; ootteko te jotka puolestavat tätä tapaa myös tupakoijia? Vai oonko mä vaan kauhee ämmä?

ap

Vierailija
13/47 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tekee edellä mainitut eli menee sivummalle ja kerää tumpit. Kyräillä ja tuijottaa ja "eristää" voit ja paheksua selän takana. Itse en ainakaan kehtaisi mennä sanomaan suoraan. En tupakoi itse.

Vierailija
14/47 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös näitä tupakoimattomia, mutta ihan hyvää pataa meidän renttujen kanssa

Vierailija
15/47 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tupakoi (enää) itse. Olen ollut savuton kolme vuotta. Jos ihminen menee sivummalle ja kerää tumpit, niin en ymmärrä, miksi hänelle pitäisi jotain sanoa. Vielä kamalampaa on eristäminen ja kyräily, mitä joku ehdotti - hienoa mallia opetatte lapsillenne. Kasvakaa oikeasti siitä pikkusieluisuudestanne tai hankkikaa oikeita ongelmia.

Vierailija
16/47 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun käydä autoilijoillekin huomauttelemassa myrkyistä, joita levittävät?

Vierailija
17/47 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ainakin ärsyttää jos joku tupakoi leikkipaikalla, haju yleensä kyllä kulkeutuu sinne missä muut ovat.

Tupakoijat ei välitä omasta eikä muiden terveydestä.

Vierailija
18/47 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkäs teet? Laillista puuhaa ja jos polttelee sivummalla (eli huomioi muut puistoilijat) ja kerää tumpit ni polttelu ok. Hajuhaitoista ei voi valittaa.

Vielä ällömpää on ku bussissa viereen istuu tyyppi, joka just on polttanut tupakan. Silloinkin sitä vain tyytyy hiljaa tilanteeseen...

Vierailija
19/47 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en itse polta enkä ole polttanut ja tupakansavu inhottaa. Mutta sille nyt ei vaan voi mitään ja minä en voi kaikkia ihmisiä kieltää tekemästä laillisia asioita. Minua inhottaa myös kun joku tulee bussipysäkin katokseen viereen ja rupeaa polttamaan. Tai imettävä äiti käy aina välillä savuilla ja jatkaa taas.

Vierailija
20/47 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten leikkipuistossa en todellakaan kehtaisi polttaa. Tämä siis pohjustuksena sille, että en oman polttamisen takia puolustele tuon mamman tupakointia.

Et voi mennä sanomaan. Moni on jo maininnut tupakoinnin laillisuudesta, ja ko. äiti huomioi muut mennessään sivummalle. Jos hän kerää tumppinsa pois niin kellään ei ole asiaan mitään sanomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi