Jättäisitkö miehen joka ajaa silloin tällöin humalassa?
Kommentit (11)
mutta kyllä tuo humalassa ajaminen on mun silmissä todella, todella törkeä teko.
Soittaisin myös poliisit, jos mun tietäen lähtis humalassa ajamaan. Heti.
Olen suorastaan ylpeä siitä, että mieheni on ainakin tuossa asiassa ollut ehdoton ja siksi hyvä esimerkki lapsillekin, joista vanhimmat ovat jo ajokorti-iässä.
Jos illalla otetaan enemmän, käytännössä useampia kuin se yksi saunaolut, niin seuraavana päivänä ei ajeta.
Humalssa silloin tällöin ajelu paljastaa kyllä sen , että mies suhtautuu piittaamattomasti yhteiskunnan sääntöihin ja ottaa riskejä myös toisten kustannuksella.
tosi paljon miehen suhtautumisesta elämään ja muihin ihmisiin.
Ehkä yhden kerran ymmärtäisin ja jos hän katuisi asiaa, mutta en enää toistuvaa.
Ja jättäisin myös miehen joka olisi usein humalassa. Saati vielä sellaisessa humalassa ettei pysty hallitsemaan tekojaan.
ja olis pitäny soittaa poliisit sillä kertaa kun oli lapsetkin kyydissä. Oli vaan ollu jo kotona jonkin aikaa ennenkuin ehdin paikalle, et olis ollu vaikeeta todistaa, että ajoi päissään. Lapsensa nukkuivat autossa sulaneet jäätelöt sylissään...
todella törkeetä piittaamattomuutta ja vastuuttomuutta. Olisko se ihan ok miehes tai sun mielestä jos tappais jonku ajamalla yli, kun oli kännissä? Ja toi ei oo mitenkään kaukaa haettua. Ei pysty ymmärään tollasia kusipäitä, toivottavasti joku juoppo ajaa sen yli pian.
on niin omahyväinen, itsekeskeinen, vastuuton ja kaikinpuolin muutenkin torvelo ajatusmaailma, että tuskin alkaisin tuollaista tyyppiä edes tapailla, seurustelusta tai vakavammasta suhteesta puhumattakaan. Eihän se rattijuoppous tyhjästä tule, vaan luonteesta.
Ensimmäisenä kuule käräytetään rattijuoppo poliisille.
Olet varmasti sen jo tehnytkin?
Ilman muuta ilmoitus poliisille! En ainakaan itse haluaisi omalletunnolleni niitä uhreja, jotka hän humalassa kaahaa kuoliaaksi! Ellet lopeta humalassa ajamista, hyväksyt sen! Mieti omalle kohdallesi, jos sinun lapsesi menehtyisi rattijuopon yliajamana ja puoliso vain toteaisi, että tiesihän minä, mutta en viitsinyt puuttua....
jos ei lopettaisi heti, kerrasta. Rattijuoppoja en katsele.