Totaalikyllästyminen perhe-elämään.
Voisin pakata kimpsut ja kampsut ja olla omillani. Inhoan itseäni :(
Kommentit (31)
On niin iso ikävä.
Teidän ongelmat ottaisin milloin vaan. :(
Eipä tietenkään tullut harkittua sitä ennenkuin....
Uskokaa tai älkää -yrittäkää jaksaa olla mukavia äitejä. Kasvattakaa ja kurittakaa nätisti lapsianne ja vaatikaa hyvää käytöstä myös itse pitää käyttäytyä hyvin lapsia kohtaan.
Kotielämä muuttuu paljon paljon miellyttävämmäksi. Viettäkää aikaa lastenne kanssa:) Päättäkää olla vaikka puolituntia todella aktiivisesti heidän kanssaan pelaten tai...joka ilta. Palkaksi voi syödä vaikka suklaapatukan salaa!
Minä tiedän:)
Täällä myös yksi lopenuupunut puolikotiäiti (teen välillä keikkaa)...
Kunpa oliskin mahdollista saada omaa YKSITYISTÄ aikaa joskus... Siis ihan yksin yksin yksin.
Liian pitkään putkeen kotona, lasten allergia- ja astmaväännöt, raha- ja urahuolet... Ne on ainakin meikäläiseltä vieneet viimeisetkin mehut.
Ei jaksa ainaista stressiä.
ap
Minulta lapsi kuollut. On niin iso ikävä.
Teidän ongelmat ottaisin milloin vaan. :(
Olen pahoillani menetyksestäsi. En vaan voi ymmärtää, miksi pitää tulla "lyttäämään" toisten ongelmat kertomalla kuinka paljon huonommin omat asiat ovat. Ap:lle toivoisin voimia arkeen, oletko hakenut ammattiapua? Kuulostaa, että voisit olla masentunut.
t. itsekin enkelilapsen äiti
Nyt aseta itsesi etusijalle ja varaa 1-2 viikon matka (lasten iästä riippuen) johonkin ihanaan kohteeseen kotimaassa tai ulkomailla ja koita saada joku kaveriksi. Irtiotto tekee HYVÄÄ ja usko tai älä, niitä lapsia tulee ikävä ;) Joku yhden illan teatterireissu ei vastaa esim. viikon lomaa perheestä, ja tuo irtiotto ei tee sinusta huonoa vaan PAREMMAN äidin.
En minä mitään lyttää toisten ongelmia.
Kunhan sanon että ottaisin toisten ongelmat, vaan kun en enää lastani saa!
Minusta olisi ihanaa saada tapella lapseni kanssa vielä, katsoa miten hän kehittyy tunteidensa kanssa.
Se kaikki on poissa.
8
Nyt kun ap tunnistat tunteesi, niin ala miettiä millä tehdä arkielämää mukavammaksi. Tosin jos syy on masennus, niin se ei välttämättä korjaannu arjen muuttamisella. Mutta uskon kyllä, että ikä tuo helpotusta, siis lasten kasvaminen.
kuka mun lapset hoitaa sen viikon ajan?
en ole ap - mutta myös kyllästynyt arkeen. eikä ole ketään joka hoitaisi lapsiani vuorokautta pidempään.
Nimenomaan sotku, huuto, nahistelu, kitinä ja narina rasittavat niin PALJON!! Kolme vuotta kotona ja lähtisin töihin ihan milloin vain jos olisi töitä. Onneksi syksyllä saan lapset hoitoon ja sitten lähden vaikka ilmaiseksi...tai opiskelemaan.
Kunpa oliskin mahdollista saada omaa YKSITYISTÄ aikaa joskus... Siis ihan yksin yksin yksin.
Liian pitkään putkeen kotona, lasten allergia- ja astmaväännöt, raha- ja urahuolet... Ne on ainakin meikäläiseltä vieneet viimeisetkin mehut.Ei jaksa ainaista stressiä.
ap
Pyydä että miehesi antaa sinulle erinomaista seksiä. Purkaa tehokkaasti stressiä
Liian pitkään putkeen kotona, lasten allergia- ja astmaväännöt, raha- ja urahuolet... Ne on ainakin meikäläiseltä vieneet viimeisetkin mehut.