Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totaalikyllästyminen perhe-elämään.

Vierailija
02.05.2011 |

Voisin pakata kimpsut ja kampsut ja olla omillani. Inhoan itseäni :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä että miehesi antaa sinulle erinomaista seksiä. Purkaa tehokkaasti stressiä

mitä jos on vain huonoa seksiä tarjolla?

Vierailija
2/31 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä että miehesi antaa sinulle erinomaista seksiä. Purkaa tehokkaasti stressiä

Mitä jos minkäänlainen seksi ei kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan sotku, huuto, nahistelu, kitinä ja narina rasittavat niin PALJON!! Kolme vuotta kotona ja lähtisin töihin ihan milloin vain jos olisi töitä. Onneksi syksyllä saan lapset hoitoon ja sitten lähden vaikka ilmaiseksi...tai opiskelemaan.

Kostakaa miehelle. Ne siat käy töissä eli ei ole 24 h paikalla kotona.

Vierailija
4/31 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan sotku, huuto, nahistelu, kitinä ja narina rasittavat niin PALJON!! Kolme vuotta kotona ja lähtisin töihin ihan milloin vain jos olisi töitä. Onneksi syksyllä saan lapset hoitoon ja sitten lähden vaikka ilmaiseksi...tai opiskelemaan.

... se on todella jännä juttu miten paljon NEGATIIVISIA tunteita lapset tuovat mukanaan... se on kieltämättä niin rasittavaa ja kuluttavaa.

Vierailija
5/31 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aseta itsesi etusijalle ja varaa 1-2 viikon matka (lasten iästä riippuen) johonkin ihanaan kohteeseen kotimaassa tai ulkomailla ja koita saada joku kaveriksi. Irtiotto tekee HYVÄÄ ja usko tai älä, niitä lapsia tulee ikävä ;) Joku yhden illan teatterireissu ei vastaa esim. viikon lomaa perheestä, ja tuo irtiotto ei tee sinusta huonoa vaan PAREMMAN äidin.

mikä meteli siitäkin tulis, jos ottasin ja häipyisin tästä johonkin lomalle viikoksi. Jo yks yö kylpylässä on hernepellon paikka nenussa...

ohis

Vierailija
6/31 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä eikä lapsia, ja tuskin tulee koskaan olemaankaan, koska ajatuskin sellaisesta perhe-elämästä kuulostaa tosi tylsältä.

Enkä nyt tarkoita loukata tällä ketään, joilla perhe on.

Vierailija
7/31 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos minkäänlainen seksi ei kiinnosta?

Oletko ap masentunut? Minä olin ja olen edelleen.

Ei se seksi maistunut mullekaan. Oman miehen kanssa.

Väsyin siihen jatkuvaan lasten- ja kodinhoitoon ja rahan ja oman ajan puutteeseen. Toimin 10v miehelläni kodinhoitajana! ENkä muuten saanu palkaksi mitään, edes eron jälkeen!

Otin siis eron, muutin lasten kans pois vaikken ois ikinä uskonu pystyväni siihen. Löysin törkeen komeen miehen jolta saa niin hyvää seksiä ettei ikinä. Tai sitte se noin 3 vuoden selibaatti vieläkin vaikuttaa. Anyway, oon siitä onnellinen että lähdin. Mulla todettiin heti vaikea masennus (hain apua kun ajattelin ajaa rekan nokkaan ettei tarvitsisi mennä kotia) jota edelleen parantelen. Siitä huolimatta jaksan paremmin nyt kun ei tarvitse siivota vielä miehenkin sotkuja!

Hae ap apua, neuvolasta varmasti ohjaavat sut oikeaan paikkaan. :)

Vierailija
8/31 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli asuttua yksin ennen perheenperustamista. En ihannoi sitä, koska tiedän miten syvältä se on.

Vierailija
9/31 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksi maistunut mullekaan. Oman miehen kanssa.

Väsyin siihen jatkuvaan lasten- ja kodinhoitoon ja rahan ja oman ajan puutteeseen. Toimin 10v miehelläni kodinhoitajana! ENkä muuten saanu palkaksi mitään, edes eron jälkeen!

Otin siis eron, muutin lasten kans pois vaikken ois ikinä uskonu pystyväni siihen. Löysin törkeen komeen miehen jolta saa niin hyvää seksiä ettei ikinä. Tai sitte se noin 3 vuoden selibaatti vieläkin vaikuttaa. Anyway, oon siitä onnellinen että lähdin. Mulla todettiin heti vaikea masennus (hain apua kun ajattelin ajaa rekan nokkaan ettei tarvitsisi mennä kotia) jota edelleen parantelen. Siitä huolimatta jaksan paremmin nyt kun ei tarvitse siivota vielä miehenkin sotkuja!

Hae ap apua, neuvolasta varmasti ohjaavat sut oikeaan paikkaan. :)

Kuka sun kotis ja lapset nyt hoitaa?

Vierailija
10/31 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tasan sen mun oman jaksamisen mukaan. Eipähän oo kukaan naama norsun vitulla kun ei ole siivottu, itsehän mies ei tietenkään voinut tehdä mitään. En nyt tarkoita ettenkö koskaan siivoais mutta masennuksen takia en jaksa vielä siitäkin stressata.

Eikä myöskään tarvi siivota ylimmäräistä sotkua, ei aikatauluongelmia ja kaiken lisäksi OMAA AIKAA 2 vkl/kk kun lapset ovat isällään. :)

Vierailija
11/31 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa kun sama arki odottaa??

kannattais varmaan parantaa sitä arkielämää että jaksaa vuosia eteenpäin.

Yksi tapa on käytöstavat kaikille perheen jäsenille.

Uskomaton apu jaksamiseen:)

Vierailija
12/31 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan kenelläkään ei ole harhaluuloja elämän ihanuudesta ;-)

No, eihän tilanne noin paha ole. Kotonahan ei ole pakko olla ja huumorillakin voi asiat ottaa.

Pieni breikki auttaa sillä tavalla että mies (ja ehkä lapset myös) vaikuttaa mukavammalta kun sitä ei näe joka päivä.

Vierailija
13/31 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa/kykene samaistumaan toisen ihmisen kokemuksiin/tunteisiin niin kuule _shut a fuck up_.

Vierailija
14/31 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa/kykene samaistumaan toisen ihmisen kokemuksiin/tunteisiin niin kuule _shut a fuck up_.

En kirjoittanut tuota, mutta se on kyllä hyvä ohje.

Ja ehkä sinullekin voisi sanoa, että jos et osaa kirjoittaa englantia niin kuule _shut the fuck up_.

Vierailija
15/31 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten auttaa keksi. SUKLAAkeksi. Tai suklaalevy.

(Tosin siitäkin on ikäviä sivuvaikutuksia...)

Vierailija
16/31 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mä en inhoa itseäni niinkään, vaan tätä "perhettä". Olis pitänyt jättää lapset tekemättä.

Vierailija
17/31 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan tätä ajatustani. Olisi todella pitänyt jättää ne lapset tekemättä. En minä ole perheihminen :(

Tästäpä ei enää lähdetäkään. Ei ole rahaa.

Vierailija
18/31 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko muistaneet sen,että tarvitsette myös omaa aikaa latautumiseen?Noin käy jos yrittää liikaa!Eli nyt mummot kehiin ja miehen kans vaik yöksi mökille,Tallinnaan,johonkin,ilman lapsia!Olette vaan väsyneitä!t.äitimamma39

Vierailija
19/31 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiani edes muutamaa tuntia päivässä kun ollaan kotona. En jaksa tätä JATKUVAA sotkua, kitinää, ruoanlaittoa ym. HELVETTI!!

Ap

Vierailija
20/31 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tässä oo mitään mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme