Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka joutuvat itse hommaamaan äitienpäiväkakkunsa?

Vierailija
02.05.2011 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään yleismaailmallista äitiyttä.

Vierailija
22/27 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin välitä kakusta, mutta lasten kanssa juhlitaan äitienpäivää ja juhlissa kuuluu olla kakku. Parin vuoden päästä nuo neidit järjestää varmaan kekkerit alusta loppuun itse, sitten en varmaan enää leivo. Mutta voisin leipoakin, ei mulla ole sitä mitään vastaan. Kyllähän mä hankin muihinkin juhliini itse tarjottavat! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole odottanut että joku muukaan sen mulle tekee, enkä ole halunnut juhlia äitienpäivääkään.

Musta se on ihan hölmö juhla.

Vierailija
24/27 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaleivokset itselleni ja 5-v. tyttärelleni. Lisäksi shampanjaa, lasten kuoharia, vaahtokarkkeja ja mansikoita.

t. leski

Vierailija
25/27 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole odottanut että joku muukaan sen mulle tekee, enkä ole halunnut juhlia äitienpäivääkään.

Musta se on ihan hölmö juhla.

Joten meillä se on täysin tavallinen päivä ilman mitään kahvien tuomista sänkyyn. Herään joka tapauksessa ensimmäinen ja osaan kyllä omat kahvini keittää.

Vierailija
26/27 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muta paljon ihanampaa on maata sängyssä ja kuunnella, kun lapset vispaavat ja keittelevät kahvia : D

Vierailija
27/27 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaalle pojalle tehdä. Eli kyllä jää kakku tekemättä ja tuskin sitä viitsii muutenkaan edes juhlistaa koko päivää. Yksinhuoltajalle oikeastaan ihan normipäivä kun sitä samaa äidin arkea se on joka päivä, oli sitten joku äitienpäivä tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä