G: Paras ruoka mitä olet koskaan syönyt ?
Kommentit (8)
Kerran ravintolassa sain niin täydellissti tehdyn risoton, että melkein itketti.
En nyt muita silleen muista, yleensä sen kokonaisuuden tekee myös seura ja fiilis. Joskus parhautta on se, kun tekee vahingossa liian ison satsin arkiruokaa ja hädissään soittaa naapurit syömään ja sitten avataan viini vaikka on tavallinen tiistai ja jälkkäriksi naapuri hakee pakastimesta eskimopuikot.
Pekingissä syötynä, se vain suli suuhun..
Vuosia sitten Kreikassa syöty paikallinen salaatti on jäänyt mieleen.niin makeita tomaatteja ja tuoreen rapeita aineksia en ole sen jälkeen saanut edes Kreikasta. ovat siirtyneet kai näihin halpohin säännöllisen pyöreisin happamiin tomaatteihin, joita nykyään saa joka maassa.
kotona tehtyä kaurapuuroa. Puuron keskelle vielä voisilmä niin jo on hyvää sekä todella terveellistä!
etelän taivaanalla, hyvän viinin kera.
Kaveri teki kerran liekitettyjä pihvejä enkä ole edes ravintolassa saanut parempia.
Toisaalta mun mielestä peppi pitkätossun voimavuoka on sellaista mitä voisin syödä kuinka paljon ja usein tahanasa, on mun mielestä helpoimpia ja parhaimpia kotiruokia mitä löytyy. Myös eräässä ravintolassa on aivan taivallinen kala-annos, jota syön AINA kun sinne päin satun menemään.
söin jotain ihanaa, täyteläistä lihapataa, gulassi nimellä se taisi olla. Se oli valmistettu ruukussa taikinakuoren alla ja näytti tosi vaatimattomalta, ja olin suorastaan pettynyt kun vertasin annosta seuralaiseni pihviin, mutta kun maistoin sitä, nam. Jos olisin ottanut pihvin, tuskin sitä enää edes muistaisin.
Ja edelleen kaipaan ravintolakoulussa aikoinaan tehtyä liekitettyä uunijäätelöä.