Yhdestä yhdynnästä raskaaksi?
Kokemuksia kaipaan, onko kukaan teistä tullut raskaaksi jos kierron aikana on ollut vain yksi yhdyntä? Tai onkohan kuinka yleistä?
Kommentit (40)
Meillä oli seksiä kaksi kertaa kuussa, 8kk myöhemmin syntyi kaksoset. Onneksi ei ollut kolmatta kertaa..
Tietääkseni yhdestä yhdynnästä kerrallaan voi tulla raskaaksi. Ihan ilman sarkasmia. Mitä tämä kysymys käytännössä tarkoittaa? Luultavasti olet siis ollut "vain yhdessä yhdynnässä" ilman suojausta ja koitat nyt varmistella itsellesi, ettei siitä voi tulla raskaaksi. Mutta tottakai voi tulla.
Olen ollut kolmesti raskaana ja varmasti ainakin kaksi ensimmäistä raskautta alkoi täsmälleen siitä yhdestä tietystä yhdynnästä niillä kerroilla.
Joka ikinen lapsi on syntynyt "vain yhdestä" yhdynnästä. Päättele siitä.
Ei kerta homoa tee tavattiin sanoa aikoinaan. Eikä varmaan heteroakaan
Minä olen tullut 4 x raskaaksi ja joka kerralla heti ekasta yrityksestä. Tai ensimmäinen ei ollut edes raskaaksituloyritys. Ikää oli 35-39 vuotta.
Näin. Minäkin kuulun noihin jotka raskautuvat pelkästä kättelystä. Vaarallisia naisia olemme me kovin hedelmälliset iästä riippumatta. Synnyttäminenkin yhtä helppoa jos ei jotain erityistä komplikaatiota.
Mun kolmas lapsi sai alkunsa siitä ainoasta kerrasta, jolloin ei käytetty ehkäisyä.
Ei raskaaksi tulo ole mitään tilastotiedettä. Yksi kerta riittää.
Jotkut puuhaa kuin punasilmäkanit ilman tulosta, toiset harjoittaa seksiä harvoin ja ehkäisyn kanssa ja raskautuvat.
Tee testi.
Silloin kun lasta yrittää tekemällä tehdä, voi kestää kauankin ennen kuin tärppää. Mutta auta armias kun kerran menet kiihkoissas touhuamaan ilman ehkäisyä (kumit loppu tmv) niin taatusti saa rakkauden hedelmä alkunsa. Näin se menee.
Olen. Ja se oli ihan tietoista. Jos on epävarmuutta sen suhteen onko ok olla odottavana niin olisi paras ehkäistä.
Meinaakohan Ap, että miehen pitäisi toimittaa sinne sisälle usempi satsi kiisseliä, ennen kuin nainen voi raskaaksi tulla? Että desin verran pitää vähintään olla, että raskaaksi voi tulla?
Yhdessä laukeamisessa on kai sellaiset 200-400 miljoona siittiötä, niistä yksi riittää, että voi tulla raskaaksi.
Tottakai voi tulla, tiedän pari raiskauksesta raskaaksi tullutta.
Kyllä, kahdesti on käynyt niin että olen voinut suurinpiirtein minuutilleen sanoa, milloin lapseni on siitetty. Enää en muista...
Työkaverilla paloi puurot pohjaan heti ensimmäisellä kerralla. Kortonki olisi siltäkin pelastanut, mutta kun piti paljaalla päästä ajamaan niin pääsi tutustumaan elareiden maksun ihmeelliseen maailmaan.
Joka ikinen (ilman hoitoja alkunsa saanut) lapsi on tasan yhden yhdyntä kerran tulos. Todennäköisyyksien kannalta oleellisempaa on, missä vaiheessa kiertoa tämä yksi kerta tapahtui.
Yhdestä kerrasta ei voi tulla raskaaksi.
Miksi kysyt? Kyllä, seksin seurauksena voi olla raskaus. Yksi kerta riittää.