Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasemmistoliiton Anna Kontula on nolo esitys kansanedustajaksi.. oikeasti.

Vierailija
02.05.2011 |

Suorassa A-talk ohjelmassa muisti esimerkiksi perheenyhdistämisluvun täysin väärin; väitti sen olevan 300 vuodessa.

Oikea luku on päälle 5000 vuodessa:

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Oikaisu+Perheenyhdist%C3%A4misi%C3%A…

Näitä te sitten äänestätte. Tekemään päätöksiä Suomen asioista vailla oikeita tietoja, joille päätöksiään pohjata. *Huoh*

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran vastailet tähän ketjuun, niin kerro mulle, mitä se "nolla tyyppinen" tarkoittaa käytännössä. Ei huvittais jankata tätä kysymystä kovin monen viestin verran.

Vierailija
42/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä on edes sanonut, että olen "persu"?

Ap.

Juu ET varmaankaan ole persu :DDDD. En ole persu, mutta Teuvo Hakkarainen blaa blaa persujargonia blaa blaa. Kuule ei mee läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap laittoi ihan samat tiedot myöhemmin.

Anna Kontula ei kuitenkaan ole tutkinut seksiä. Ja siihen toiseen kysymykseen odotan ap:lta vastausta edelleen..

Tottahan se on. Veikkaan, että monella meni seksitutkija Osmo Kontula sekaisin Annan kanssa, kun aihepiiri otsikoita lukemalla oli liian lähekkäin.

Vierailija
44/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todennut, että Anna Kontula on ilmeisen älykäs, menestynyt, osallistuva, aikaansaava ja poliittisesti kokenut nainen. Oikein erinomaisen sopiva eduskuntaan.

Vierailija
45/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin surkeaakin surkeammin epäonnistut ja pahennat vaan persujen jo muutenkin idioottimaista kuvaa.

Sopii eduskuntaan loistavasti, eikä hänen valintaansa saa kritisoida?

Juupa juu.

Ap.

Oliko kyseisessä keskustelussa puhe perheenyhdistämisistä vaiko perhesiteen perusteella myönnetyistä oleskeluluvista? Montako perheenyhdistämistä tehdään vuosittain? Montako oleskelulupaa myönnetään perhesiteen perusteella?

tähän viestiin!!!

Vierailija
46/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaaa blaaaa blaaa ja tulisi sijoittaa oppikirjaan Persuilun alkeet- näin teet itsestäsi ja aatteestasi idiootin

Those were your words - not mine.

Mietitäänkö hetken teidän keskustelutaitojanne; ainoa asia, mihin teistäkään kukaan pystyy on asian vierestä "persu sitä, persu tätä" läyhääminen. Ks. viestini alkuperäinen otsikko - tässä ketjussa halusin puhua A. Kontulan asiaosaamisesta (ts. sen totaalisesta puutteesta) ja tässä kaikki mihin TE pystytte. Todella säälittävää. Siis Todella.

Ap.

Ihan alkuperäiseen keskustelunaiheeseen liittyen sinua on pyydetty osoittamaan Kontulan virhe siinä, että hän puhuu perheenyhdistämisten määrästä, kun joku muu luulee puhuttavan perhesiteen perusteella maahan tulevien määrästä. Niin, kerropa nyt, miten asia on!

Vierailija
47/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä on edes sanonut, että olen "persu"?

Ap.

Juu ET varmaankaan ole persu :DDDD. En ole persu, mutta Teuvo Hakkarainen blaa blaa persujargonia blaa blaa. Kuule ei mee läpi.

Muista lääkkeet!

Vierailija
48/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä persu tulee palstalle ja puhuu paskaa.

Niin kauan kuin se kuvittelee olevansa voiton puolella sitä ei yhtään haittaa puheet persuista.

Kun se jää kiinni taas kerran paskanjauhamisestaan, se rupeaa väittämään ettei ole persu.

Ja sitten se kiskaisee esiin tuon lääkkeet-viestin.

Kaava on havaittu.

:DDDDD

Vierailija
49/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt tuli liian monta vaikeaa kysymystä ap:lle.

Vierailija
50/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne menit? Tule perustelemaan, miksi sekoitat kaksi asiaa toisiinsa ja aiheutat hämmennystä?

Olen kaiken aikaa koittanut puhua Anna Kontulan asiaosaamisesta, joka oli surkealla tasolla suorassa TV-lähetyksessäkin (A-talk 28.4. 'Erimieliset eduskuntaan': http://areena.yle.fi/ohjelma/2665

Te lähditte sekoittamaan ihan itse pakkaa ihan muilla asioilla. Fakta homma on se, että Anna Kontula sössi suorassa lähetyksessä mm. tuon lukumäärän kanssa totaalisesti, ja on taustoiltaan seksitutkija - mitä mahdollista annettavaa hänellä on Suomen politiikalle? Etenkin, jos ei edes peruslukuja saa (osaa) oikein??

Ap.

Vierailija
51/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt tuli liian monta vaikeaa kysymystä ap:lle.

Ja sen kysymyksen vastauksen varassa lepäävät rippeet aapeen uskottavuudesta ;-)

Vierailija
52/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä persu tulee palstalle ja puhuu paskaa.

Niin kauan kuin se kuvittelee olevansa voiton puolella sitä ei yhtään haittaa puheet persuista.

Kun se jää kiinni taas kerran paskanjauhamisestaan, se rupeaa väittämään ettei ole persu.

Ja sitten se kiskaisee esiin tuon lääkkeet-viestin.

Kaava on havaittu.

:DDDDD

Muista lääkitys, apteekit ovat auki!

Vierailija
53/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne menit? Tule perustelemaan, miksi sekoitat kaksi asiaa toisiinsa ja aiheutat hämmennystä?

Olen kaiken aikaa koittanut puhua Anna Kontulan asiaosaamisesta, joka oli surkealla tasolla suorassa TV-lähetyksessäkin (A-talk 28.4. 'Erimieliset eduskuntaan': <a href="http://areena.yle.fi/ohjelma/2665" alt="http://areena.yle.fi/ohjelma/2665">http://areena.yle.fi/ohjelma/2665</a&gt;

Te lähditte sekoittamaan ihan itse pakkaa ihan muilla asioilla. Fakta homma on se, että Anna Kontula sössi suorassa lähetyksessä mm. tuon lukumäärän kanssa totaalisesti, ja on taustoiltaan seksitutkija - mitä mahdollista annettavaa hänellä on Suomen politiikalle? Etenkin, jos ei edes peruslukuja saa (osaa) oikein??

Ap.

Emme edes pyydä kertomaan niitä ukomuistista suorassa lähetyksessä, vaan saat ihan vapaasti googlettaa...

Itse antamassasi linkissä on hyvää osviittaa vastaukseen.

Vierailija
54/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen kysymyksen vastauksen varassa lepäävät rippeet aapeen uskottavuudesta ;-)

Vierailija
55/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaiken aikaa koittanut puhua Anna Kontulan asiaosaamisesta, joka oli surkealla tasolla suorassa TV-lähetyksessäkin (A-talk 28.4. 'Erimieliset eduskuntaan': <a href="http://areena.yle.fi/ohjelma/2665" alt="http://areena.yle.fi/ohjelma/2665">http://areena.yle.fi/ohjelma/2665</a&gt;

Ap.

Täällä on oikeasti erittäin tyhmää ja tylppäotsaista vasemmistoanarkistia, sohvan nurkalla räkäpalloa pyörittävää maan matosta. Saat hakata päätä seinään vuoden, ei auta mikään.

Vierailija
56/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ellei osaakaan nippelitietoa ulkoa, osaa ainakin etsiytyä tiedon lähteille.

Ap:llä on siinä vielä sarkaa kynnettävänä.

Vierailija
57/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meille ne oikeat luvut, niin hyväksymme nerokkaan pointtisi ja vaikenemme.

Vierailija
58/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin surkeaakin surkeammin epäonnistut ja pahennat vaan persujen jo muutenkin idioottimaista kuvaa.

Sopii eduskuntaan loistavasti, eikä hänen valintaansa saa kritisoida? Juupa juu. Ap.

Oliko kyseisessä keskustelussa puhe perheenyhdistämisistä vaiko perhesiteen perusteella myönnetyistä oleskeluluvista? Montako perheenyhdistämistä tehdään vuosittain? Montako oleskelulupaa myönnetään perhesiteen perusteella?

Se linkki kandee kyllä aina aukaista; välttyy kysymästä typeriä kysymyksiä. ;)

Koska olen jalo ja kultainen, laitan sen sinulle uudestaan:

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Oikaisu+Perheenyhdist%C3%A4misi%C3%A…

Vierailija
59/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meille ne oikeat luvut, niin hyväksymme nerokkaan pointtisi ja vaikenemme.

Ettekö te tampiot osaa avata linkkiä nettikeskusteluissa? Ei ihmekään, että ette pysty hakemaan tietoa tarpeeksi ajoissa ja päädytte sitten äänestelemään A. Kontulan tapaisia tyyppejä. ;)

Tässä linkin tekstiversio:

Oikaisu: Perheenyhdistämisiä olikin yli 5 000

12.4.2011 15:27 | Päivitetty: 13.4.2011 18:22 | Kommentit

A A

HS.fi:ssä tiistaina julkaistussa uutisessa pakolaisten perheenyhdistämisistä oli virhe. Jutussa rinnastettiin harhaanjohtavasti pakolaisten perheenyhdistämiset ja kaikki ulkomaalaisten perhesidehakemukset. STT:n välittämän uutisen otsikossa väitettiin, että perheenyhdistämisiä olisi keskimäärin runsaat 300 vuodessa. Luku koski kuitenkin ainoastaan pakolaisten ja suojeluntarpeessa olevien perheenyhdistämisiä. Suomeen on saapunut viime vuosina pakolaisten perheenyhdistämisten kautta keskimäärin 330 ihmistä vuodessa.

Kaikkiaan myönteisiä perhesidepäätöksiä tehtiin viime vuonna yli 5 500.

Valtaosa Suomeen muuttavista ulkomaalaisista on muita kuin pakolaisia. Heidän perheenjäsenilleen voidaan myöntää oleskelulupa perhesiteen perusteella.

Jutussa kerrottiin virheellisesti myös, että liki puolet perheenyhdistämishakemuksista hylätään. Tämä koski kuitenkin vain somalialaisten hakemuksia. Kaikkiaan viime vuonna perhesidehakemuksista hylättiin 27 prosenttia.

STT–HS

Ap.

Vierailija
60/113 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaiken aikaa koittanut puhua Anna Kontulan asiaosaamisesta, joka oli surkealla tasolla suorassa TV-lähetyksessäkin (A-talk 28.4. 'Erimieliset eduskuntaan': http://areena.yle.fi/ohjelma/2665

Ap.

ole seksitutkija, vaan työelämän tutkija. Siinä ominaisuudessa hänellä on paljonkin annettavaa Suomen politiikalle.

Osaatko muuten nyt vastata siihen kysymykseen, että mitä se mainitsemasi "nolla tyyppinen" on? Olen aika monta kertaa kysynyt, muttet ole vieläkään vastannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme