Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Auttakaas, please! Tallinnaan edullisimmin?
01.05.2011 |
Tarkoitus siis mennä Saarenmaalle lomalle omalla autolla, matkaan lähtevät 2 aikuista, 3 lasta ja auto.
Kommentit (2)
päiväristeilijän kyytiin, Eckeröline tai Tallink.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Matkan hinta riippuu myös viikonpäivästä ja kellonajasta. Internetistä löytyy helposti matkojen hinnat laivayhtiöiden omilta kotisivuilta (Tallink, Viking Line ja EckeröLine).
Muista tarkastaa myös autopaketin (perhepaketin hinta). Se tulee edullisemmaksi kuin jokaiselle lipun ostaminen erikseen.
Mikko
http://www.tallinnanmatkat.com