Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko vaatia että lapsi vie joka päivä koiran ulos koulun jälkeen?

Vierailija
09.05.2011 |

Meillä on kaksi pientä kääpiövillakoiraa. Itse olen töissä 8-15.30 välisen ajan.

Lapset ekaluokkalainen ja neljäsluokkalainen tulevat kotiin jo 13-14.

Asumme omakotitalossa ja olen sanonut että heidän homma on viedä koirat pissalle kun tulevat tai edes päästää takapihalle pikapissalle.

Ja tämä ei näytä menevän jakeluun. Koirat ovat olleet meillä jo 4 vuotta!!!!!!

Ja nämä meidän puudelit ovat sellaisia että kun lapset tulevat kotiin, niin menevät sitten olohuoneen matolle pissalle jos heitä ei pian päästetä ulos..

Niin kävi tänäänkin ja sain kohtauksen kun tulin töistä kotiin. Laitoin molemmat illaksi kotiarestiin ja tytön hankaamaan matosta kusitahraa pois. Lapset itkivät kuin olisin tehnyt heille jotain todella väärää. Isompi vollotti silmät turvonneena kuinka ei voi ymmärtää miksi aina pitää tehdä niinkuin sanon ja jos ei tee, niin suutun.

Kaverinsakin sanoivat isommalle että vähänkö äitis on kamala ja suuttuu ihan turhasta.

Lapsilla on selkeät koiranvienti vuorotkin. Vain kaksi kertaa viikossa.

Siis VAADINKO MUKA VAIN LIIKAA?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää lastenkin oppia osallistumaan asioihin ja tuo on oikein hyvä vastuu.

Vierailija
2/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voit vaatia ei tuosta ole edes paljon vaivaa.

Niskuroivia lapsia sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää lastenkin oppia osallistumaan asioihin ja tuo on oikein hyvä vastuu.

Kannattaisiko asia kuitenkin esittää asiahiukan toisin? Aika voimakas reaktio kimahtaa tuollaisesta. Muistutat ja muistat kiittää kun muistavat.

Vierailija
4/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä. Lapset niskuroivat ja paljon niskuroivatkin.

Ja kun olen tiukkana niin tulee ihan paska äiti fiilis kun lapset itkevät silmät turvonneina kuinka olen kamala äiti ja kenenkään muun äiti ei ole tällainen jne... Siis varsinkin tämä isompi niskuroi.

Isomman kanssa tässä väännetään kättä päivittäin :(

Vierailija
5/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voimakas reaktio tulee siitä kun koirat ovat tosiaan olleet meillä 4 vuotta!!!!! Ja silti useamman kerran viikossa kun tulen kotiin, ovat koirat viemättä.

Aluksi muistutin, ohjasin, kiitin ja kannustin.

Nyt ei enää jaksa...

Vierailija
6/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi jo osata ajatella asiaa koirien kannalta ja ottaa vastuuta eläimistä. Näin ainakin meillä tehdään, tosin koira onkin lasten oma.

Vierailija
7/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eka- ja kolmasluokkalaiset päästävät koiran omalle pihalle pissalle aina koulusta tullessaan.

Mitä jos tekisit ison lapun muistutukseksi heti eteiseen ja vaikka muuallekin kotiin? Ja vielä muistutussoitto aluksi perään?

Vierailija
8/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voimakas reaktio tulee siitä kun koirat ovat tosiaan olleet meillä 4 vuotta!!!!! Ja silti useamman kerran viikossa kun tulen kotiin, ovat koirat viemättä.

Aluksi muistutin, ohjasin, kiitin ja kannustin.

Nyt ei enää jaksa...

Vierailija
9/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinänsä vaadi liikaa, ainakaan jos on kyse takapihalle päästämisestä mutta tuo lasten reaktio saattaa kertoa että olet oikeasti pelottava heidän mielestään. Isäni on sellainen ja muistan itselläni tuollaiset itkut. Neljäsluokkalainen on kuitenkin ihan lapsi ja unohtamisia sattuu vaikka ymmärrän koirien hätää myös että niin ei saisi käydä. Voisitko soittaa muistutuksen lapsellesi niin huomaisit onko kyse oikeasti niskuroinnista vai unohtamisesta?

Vierailija
10/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi jo osata ajatella asiaa koirien kannalta ja ottaa vastuuta eläimistä.

Juuri näin ajattelen minäkin ja itse antaisin kyllä aihettakin siihen vollottamiseen, jos olisi sovitut tehtävät tekemättä (ripittäisin siis niin, että varmasti itkee...).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä