Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hahah, toi "epäilen että mieheni petti minua" oli mun provo :D

Vierailija
01.05.2011 |

Kyllähän sitä osa siksi epäilikin.. nyt kai voi jo myöntää kun tapahtuneesta vuosi :)



olin unohtanut koko provon, kunnes nyt joku sen on nostanut :D



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä osa siksi epäilikin.. nyt kai voi jo myöntää kun tapahtuneesta vuosi :)

olin unohtanut koko provon, kunnes nyt joku sen on nostanut :D

Valehtelet. Et edes ole sen kirjoittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla