Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
hahah, toi "epäilen että mieheni petti minua" oli mun provo :D
01.05.2011 |
Kyllähän sitä osa siksi epäilikin.. nyt kai voi jo myöntää kun tapahtuneesta vuosi :)
olin unohtanut koko provon, kunnes nyt joku sen on nostanut :D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Valehtelet. Et edes ole sen kirjoittaja.