Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisko sitä olla värjäämättä tukkaa koko kesän?

Vierailija
01.05.2011 |

Jo nyt näkyy tummanruskeassa tukassa ohimoilla jotain harmahtavan sävyä, kun aurinko on polttanut.

Mitähän mahtaisi olla loppukesästä?

Ajattelin lopettaa hiusten värjäämisen kokonaan ja viimeksi olen laittanut värin päähän viime syksynä, eli oma väri alkaa olla jo kokonaan. Ei ole näkynyt edes "juurikasvua", hassu juttu :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin värjäämisen muistaakseni yli 6 vuotta sitten. Mulla oli tosin se helppous, että kun leikkasin tukan kokonaan pois, ei tarvinnut katsella juurikasvuja.

Musta harmaantunut tukka on kaunis.

Vierailija
2/4 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonkin jo 40+ ja hyväksynyt ulkonäköni. Siihen kuuluu kaunis tummanruskeapunerva pitkä tukka, jossa ei vieläkään yhtään harmaata. Kun käyn kampaajalla niin ihmettelen, miksi ihmeessä joskus edes ajattelin värjäämistä. Suorastaan olen rakastunut hiusteni omaan väriin. Ja harmaata saa tulla, jos tulee samoin kuin äidille, niin saan ensin vauhtiraidat korvien päälle tyylillä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(toivottavasti!! kun olen vasta 31), kun nuo ohimot ja otsan haituvat näyttävät ainakin auringon haalistamilta.

Kampaaja muuten ihmetteli moniväristä tukkaani kun viimeksi leikkautin, kun päältä on tummanruskea ja niskahiukset mustat :) Luuli niitä märiksi kun siis suihkutteli leikatessaan. ap

Vierailija
4/4 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikkaan lähes kaljuksi, ohimoilla on semmoisia tummia laikkuja. Mulla on kaikkia eri sävyn ruskeita ja etuhiukset vaaleat.

Juurikasvuna ja ihan lyhyinä hiukseni olivat väriä perusmaantie.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi