Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sapettaa (farkun puntin pituudesta jupinaa..)

Vierailija
01.05.2011 |

Huoh. Olen etsinyt pitkään sopivia farkkuja "pötkövartalolleni". Kiloja tullut hieman ja nimenomaan vatsaan. Eilen ilahtuneena eräässä liikkeessä kokeilin "In Town" -merkkisiä kiva kesäisen näköisiä farkkuja. Puntit liian lyhyet. Kysyin myyjältä onko housuja pituudessa 34 tuumaa. Ei valitettavasti. Kyseisessä liikkeessä kahta mallia tuossa pituudessa. Eivätkä ne sitten tietty väriltään tai malliltaan miellyttäneet. Usein sama ongelma myös trikoo/t-paitojen kanssa. Helma on liian lyhyt. Itselläni pituutta sentään "vain" 175cm, mutta silti tuottaa ongelmia vaatteiden löytäminen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen persevä ja reitevä. Kivoja farkkuja ei vain löydy. Viimeksi ostin Espritin farkut. Niissä löytyi lahjepituus 34, mutta se olikin vähän liian pitkä. Mutta Espritin farkut "levähtävät" käytössä.

Vierailija
2/2 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen persevä ja reitevä. Kivoja farkkuja ei vain löydy. Viimeksi ostin Espritin farkut. Niissä löytyi lahjepituus 34, mutta se olikin vähän liian pitkä. Mutta Espritin farkut "levähtävät" käytössä.

monet muutkin merkit. Itselläni myös suht paksut reidet joten sekin vaikeuttaa farkkujen löytämistä. Olen ollut farkuitta siis viimeisen vuoden sen vuoksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi