Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä en kestä mun miestä!
30.04.2011 |
Siis ihan oikeesti, se jaksaa aina kertoo kuin ihanan pienet rinnat mulla on... Ei siinä mitään, mukavaa kun tykkää mutta mutta, mun rinnat on kuitenkin kokoa 75d, mikä on mun mielestä enemmän iso kuin pieni?? Ainakin mun ystävistä kaikki on pienempirintasia.. No ehkä mä kestän :) saattais mies yllättyä jos pääsis koittaa oikeasti pienitissistä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Joo, ei oo sulla pienet. On miehesi tainnut katsella liikaa xxx-tyypin leffoja :D