Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummat oli paremmat häät: VICTORIA vs. WILLIAM?

Vierailija
29.04.2011 |

Mun mielestä Victoria voitti 6-0.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet Danielin silmissä, kun näki Victorian ensi kerran saapuvan kirkon käytävän päähän. Morsiamen luovutus: Kaarle Kustaa suuteli Victorian kättä, Daniel suuteli Victoriaa poskelle ja Victoria suuteli Danielin kättä. Parin hymy toisilleen heidän saapuessaan alttarille. Victorian äänen sortuminen hänen lausuessaan vihkivaloja. Danielin kyyneleet, kun heidät oli julistettu mieheksi ja vaimoksi. Ne katseet koko seremonian aikana. Victorian ja Danielin tunteet heidän kuunnellessaan When you tell the world you´re mine-kappaletta. Suudelma kirkon ovella. Saapuminen Vasaordenille, suudelma sen kannella. Saapuminen linnaan, omaisten tervehtiminen. Victorian puhe parvekkeella, parin rakkaus leiskui heidän naurussaan ja katseissaan. Suudelma parvekkeella. Ihanat kuorolaulut parvekkeen alta. Kaarle Kustaan puhe ja taputus Danielin selkään. Victorian puhe "kiitos, että sain prinssini". Ja paljon muuta. Ja sitten vielä iltajuhla, mutta siitä en viitsi kirjoittaa, kun Englannista sitä ei näytetty.

Eilisissä häissä minua sykähdytti vain James Middletonin tekstinluku, hän teki sen niin äärettömän hyvin.

Vierailija
42/44 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta kruununperillinen morsian ja sitten taas yläluokan tyttö, joka nai 2. kruununperumysjärjestyksessä olevan. Morsiamien tilanne on aivan eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nähtiin se yleisölle suunnattu spektaakkeli, jonka pääosiin William ja Kate joutuivat, koska he nyt sattuivat olemaan keitä he olevat.

Uskon, että tunnelma oli ihan erilainen niissä osissa, joita ei kameroille näytetty.

Tämän takia ei oikein voi verrata, koska Ruotsin häät olivat niin avoimet ja näyttivät myös tuon henkilökohtaisen puolen, näissä taas näkyi vain julkisivu.

Vierailija
44/44 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa tuo James Middletonin tekstinluku kohta oli kuin itse kirjoittamani, myös minulle se oli ainoa kohta joka sykähdytti koska hän teki sen myös minun mielestäni äärimmäisen hyvin.

Oletko sinä minä :)

Kyyneleet Danielin silmissä, kun näki Victorian ensi kerran saapuvan kirkon käytävän päähän. Morsiamen luovutus: Kaarle Kustaa suuteli Victorian kättä, Daniel suuteli Victoriaa poskelle ja Victoria suuteli Danielin kättä. Parin hymy toisilleen heidän saapuessaan alttarille. Victorian äänen sortuminen hänen lausuessaan vihkivaloja. Danielin kyyneleet, kun heidät oli julistettu mieheksi ja vaimoksi. Ne katseet koko seremonian aikana. Victorian ja Danielin tunteet heidän kuunnellessaan When you tell the world you´re mine-kappaletta. Suudelma kirkon ovella. Saapuminen Vasaordenille, suudelma sen kannella. Saapuminen linnaan, omaisten tervehtiminen. Victorian puhe parvekkeella, parin rakkaus leiskui heidän naurussaan ja katseissaan. Suudelma parvekkeella. Ihanat kuorolaulut parvekkeen alta. Kaarle Kustaan puhe ja taputus Danielin selkään. Victorian puhe "kiitos, että sain prinssini". Ja paljon muuta. Ja sitten vielä iltajuhla, mutta siitä en viitsi kirjoittaa, kun Englannista sitä ei näytetty.

Eilisissä häissä minua sykähdytti vain James Middletonin tekstinluku, hän teki sen niin äärettömän hyvin.