Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni voisi mennä naimisiin kanssani...kunhan laihdun!

Vierailija
29.04.2011 |

Mieheni sanoi tänään että voitaisiin mennä naimisiin kunhan olisin nätti morsian. Tarkoitti sillä sitä että en olisi ylipainoinen. Olemme olleet yhdessä jo 7 vuotta ja meillä on yksi lapsi.

Ensin olin todella loukkaantunut. Jos en kelpaa tällaisena niin ei sitten. Nyt vähän rauhoittuneena rupesin miettimään, että siinä jos missä olisi hyvä porkkana. Kaipa useimmissa morsiamissa löytyy sen verran turhamaisuutta, että haluaa näyttää erityisen kauniilta hääpäivänään.

Tässä ei nyt ole kyse mistään pienestä "viilaamisesta". Painoindeksini on 36, joten syytä olisi laihduttaa ihan oman terveyden kannalta.

Mitäs sanotte? Potkitaanko mies pellolle vai otetaanko asia pienenä lisäbonuksena muun motivaation päälle?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se seuraava hyväksyminen? Jos otat vaikka suihin joka päivä työpäivän jälkeen niin hän lupaa rakastaa sinua? Jos hän ei rakasta sinua sellaisena kuin olet, niin et koskaan saa hänen hyväksyntäänsä. Kun olet laihtunut, hän keksii seuraavan asian josta syyllistää sinua.

vedota mihinkään terveyteen. Jos mies heittää tuollaisen täkyn suhteessa avioliittoon, niin ei ole kovin asiallista. Se on pahemman luokan rasismia.

Oma painoindeksini on vielä enemmän kuin 36 ja kyllä, mieheni naukui siitä vuosia. Lopulta sain tarpeekseni ja otin eron.

Eron jälkeen se on valitti minulle sitä, että hänen uusi normaalipainoinen tyttöystävänsä on vain peruskoulun käynyt eikä älynlahjoiltaan yhtä hyvä kuin minä, joka olen maisteri.

Nyt olen naimisissa hoikan miehen kanssa, eikä hän koskaan ole huomauttanut kiloistani.

Vierailija
22/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kovin asiallista. Se on pahemman luokan rasismia.

Oma painoindeksini on vielä enemmän kuin 36 ja kyllä, mieheni naukui siitä vuosia. Lopulta sain tarpeekseni ja otin eron.

Minusta on vain hyvä jos puoliso kehottaa laihtumaan jos on hyvin ylipainoinen. Niin minäkin kannustaisin miestäni laihtumaan jos hän "plösähtäisi" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette ole menneet aikaisemmin naimisiin?

Laihduttaminen on varmaan hyväksi, mutta paras motivaatio siihen olet sinä itse, sinun elämäsi ja terveytesi. Onnea matkaan!

Vierailija
24/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä näitä lähes sairaalloisen lihavia naisia, jotka vinkuvat, jos miehet huomauttaa kiloista! KAi sitä jo itsekin pitäisi tajuta, että se huomautus ei liity pelkästään ulkonäköön vaan siihen, että ollaan huolestuneita puolison terveydestä! Jos sitä ei itte tuossa vaiheessa tajua, niin eikö se oli ihan jees, että joku siitä huolestuu?

Vierailija
25/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat on yhteiset, eikä mies voi ostella naiselle niistä rahoista rasvaimuja ja itselle moottoripyörää noin vain, vaikka ne olisivat alkuaan olleet hänen palkkaansa. Mielestäni palkka kannetaan yhteiseen perheen kukkaroon. Jotain miehillänne on vielä sisäistämättä perhe-elämästä, joten älkää menkö tuollaisen kanssa naimisiin!

lahjoo teitä muuttamaan ulkonäköään mieluisammaksi. täh?! nykyaikana. aika uskomatonta

Vierailija
26/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta, olet läski

jospa mies ajattelee sun parasta

Vierailija
27/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukapa nyt löllää voisi pitää kauniina. laihduta pois vain jo itsesikin takia ja terveytesi! Hitaasti hyvä tulee:)

Vierailija
28/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap lapsia?

Vierailija
29/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin nousi niskakarvat pystyyn ensimmäisenä. Entäs jos ja kun sairastuu, ja muuttuu rumaksi, toinen tai molemmat rinnat poistetaan, lääkitys ja hoito turvottaa jne jne.? Ottaako mies eron?

Eikö rakkaus perustu johonkin muuhunkin kuin pelkkään ulkonäköön.

Mutta sitten.. ap on ollut 7 v yhdessä ja lapsikin on.

painoindeksi on paljon.

Suosittelen sitä laihduttamista ihan oman itsensä takia, tuo on terveysriski ja tuskin pidät itse itsestäsi tuon kokoisena?

Aloita 1200 kcal:n dieetti. Googlaa netistä kaloritaiulukko, pidä ruokapäiväkirjaa. Jos sulla on mahdollisuus käydä terkkarilla tai työterv.hoitajalla tms. ulkopuolisen luona, suosittelen.

Minulla on paino noususuutnainen ja yritän pitää 1200 kcal:n diettiä ja sanon, että on tämä helvatin vaikeaa. Paino pompsahtaa takaisin ihan jostain käsittämättömästä.

Että ilta-päivä syömisten jälkeen, jossa on lipsumista mutta ei nyt niin paljon - ja aamulla on painoa lisää 2 kg?!?! Ja taas aloitetaan alusta!!!!

Vierailija
30/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mulle mies lupasi uudet tissit,kunhan olen saanut laihdutukseni siihen kohtaan,kun haluan"

Mies? lupasi? Miksi kysyt miehen lupaa moiseen?

Vierailija
31/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille sitten, että sillä kropalla saa parempiakin! :)

Vierailija
32/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liitto tuskin jatkuu jos lihon

raskauden jälkeen lihoinkin vähän ja uusi (laihempi) löytyi sujuvasti tilalle

painoindeksini on 24...

Vierailija
33/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin nousi niskakarvat pystyyn ensimmäisenä. Entäs jos ja kun sairastuu, ja muuttuu rumaksi, toinen tai molemmat rinnat poistetaan, lääkitys ja hoito turvottaa jne jne.? Ottaako mies eron?

Lihavuutta ei mun mielestä voi rinnastaa vanhenemisen tuomiin ulkonäkö- ja muihin muutoksiin (jotka eivät merkitse rumuutta) tai sairastumiseen esim syöpään, joka on tragedia.

Lisään vielä, että vanheneminen lisää usein viisautta ja huumorintajua, jotka ovat hyvin attraktiivisia ominaisuuksia :) Ja yhtä jalkaahan sitä puolison kanssa vanhennutaan.

Lihavuus on useimmiten itseaiheutettua ja vuosien kertyessä todella vaarallista. Kyllä siitä saa läheinen sanoa, ei tarvitse hyssytellä. Lahjonta tai kiristys on mun mielestä lapsellista, mutta ehkä puolisolta on loppuneet keinot, tai suhteessa nuo keinot ovat muutenkin käytössä, mistä sen tietää.

24

Vierailija
34/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei mulle mitään tuollaisia ehtoja jaellu kun alettiin suunnitteleen häitä, ei oo sanonu kertaakaan että pitäisi laihduttaa, mutta itse olen haukkunu itseni läskiksi ja päättäny laihduttaa...Vaikka tällaisena läskinäkin kelpaan miehelleni! En ollut sillon niin tukevassa kunnossa kun tavattiin, mutta isäntä liian hyvä kokki ja mä olen sitä mukaan sitten paisunu kuin pullataikina!Mutta nyt oon tehny päätöksen että läskit saa kyytiä!

Vierailija
35/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus sinänsä on varmasti terveydelle hyväksi, mutta ihmetyttää tuo naimisiin hinkuaminen ja miestenne lupailut silikoneista ym "palkinnoista"

Laittakaa ne idioottimaiset silikoninne itse, jos ITSE niitä haluatte.

Mihin miehen lupaa oikein tarvitsette?

Vierailija
36/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä painoisia ne MIEHET ITSE ON, jotka vaativat naisiaan laihduttamaan? Ovatko ne silloin itse tosi timmissä kunnossa?

Vierailija
37/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei huomattavan ylipainoinen tajua itse laihduttaa vaikka ihan oman itsensä takia. Ylipainossa on huomattavia terveysriskejä ja tuollaista ylipainoa kutsutaan englanniksi termillä "mortally obese". Ei paljon puutu ainakaan.

Ylipaino ei monenkaan mielestä lisäksi ole kaunista ja kuka jaksaa sellaista taakkaa kantaa joka paikkaan muutenkaan.

Lisäksi näyttää monissa aiheuttavan vastareaktion jos mies jotain ehdottaa tai tarjoaa porkkanaa, ihan vain siksi että ehdottaja on mies.

Toisaalta painonpudotus on varmaankin tässä tapauksessa väliaikaista muutenkin. Olen myös sellaisenkin asian huomannut että jos (tai kun) se ero joskus tulee niin sitten kyllä se paino helposti putoaa kun pitää taas lähteä miesmarkkinoille.

Vierailija
38/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt laihdutat ihan oman terveyden kannalta ja sen jälkeen jätät tollaisen ääliön....ei se sua rakasta.

Vierailija
39/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei suhteessa nainen vastaavasti voi heittää miehelle vaatimusta tietystä hauiksen ymärysmitasta ja vaikkapa siitä, että mennään naimisiin kun nousee penkistä muutakin ku oma perse??

Sovitte, että sinä laihdutat painoindeksisi alle 30, ja vastaavasti mies trimmaa itsensä sopivaan kuntoon. Siis sikäli, ettei ole jo trimmannut.

Ei kai laihuus ole ainoa merkittävä ulkonäkötekijä, jonka hankkiminen tuottaa toisille enemmän vaikeuksia kuin toisille?

Periaatteessa ihan hyvä ajatus, jos molemmat osapuolet ymmärtävät että alkujaan ajatuksen on lähdettävä itsestä, ja toisaalta jos mies on "oikeutettu" edellyttämään tiettyä ulkonäköä hääpäivänä, niin sama oikeus on naisella. Molemmat tekee työtä itsensä eteen.

Vierailija
40/48 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäntä liian hyvä kokki ja mä olen sitä mukaan sitten paisunu kuin pullataikina!

että lihomisesi on miehesi syytä. Vai lappaako hän lautasesi täyteen ja pakottaa syömään kaiken?

Minunkin mieheni on hyvä laittamaan ruokaa, ja vaikka niistä sapuskoista ei esim. kermaa puutu, ei meistä kumpikaan ole grammaakaan ylipainoisia. Se on katsos annoskoko ja liikunnan määrä mitkä ratkaisevat. Ei ole pakko mättää kukkurallista saavillista sitä ruokaa, ja ruokalevolta havahtuu parhaiten kun hipsii lenkille.

Hyvä kuitenkin, että olet päättänyt laihduttaa. Onnea matkaan!