Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin sanoa työkaverilleni joka päivittäin valittaa sitä kuinka läski on?

Vierailija
29.04.2011 |

Tietää itsekin että pitäisi laihtua, mutta ei pysty siihen kuulemma. JOka siunaaman päivä se päivittelee omaa lihavuuttaan.

MÄ EN JAKSA ENÄÄ KUUNNELLA!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokainen on niin lihava kuin haluaa olla. Siihen on loppunut naukumiset.

Vierailija
2/3 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle viiden kilon ylipainosta. Jos kysyttäessä esim. kerron jollekkin, paljonko olen laihtunut niin siihen saa vastauksesksi, voi kun mäkin saisin 3 kiloa tiputettua..huoh, ei nyt voi olla kovin vaikeaa tiputtaa paria kolmea kiloa.

Sano sille työkaverillesi, että laihduta sitten jos et viihdy enää itsenäsi. Ehkä hän sitten ottaakin itseään niskasta kiinni (voi kyllä mahdollisesti loukkaantua, mutta se voi olla joskus hyväkin asia:) ). Paljonko hänellä sitten on ylipainoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä vaihtaisin puheenaihetta tai liukenisin paikalta. Jos olisi vapaampi tilanne, niin saattaisin tokaista tiukemminkin, että meillä on kaikilla omat ongelmamme tmv, mutta töissä ainakin itse haluan ja minun pitää tulla toimeen kaikkien kanssa, vaikka ärsyttäisikin. Ja jos toiselle sanoo tuollaisessa asiassa tiukemmin takaisin, niin se luultavasti näkyisi tavalla tai toisella ryhmähengessä ja tiimityöskentelyssä.

Tai toinen on sitten se, että ehdottaa jotain ravitsemusterapeuttia tmv. Siis ei siksi, että ajattelisi sen auttavan, mutta tuollaiseen konkreettiseen ehdotukseen on vaikea jatkaa vinkumista. Ja jos vinkuminen jatkuu, niin voi taas itse mutista että yritin vain auttaa tmv.

Ja jos ihan aikuisesti aikoo tilanteen hoitaa, niin sitten kahden kesken, hyvässä hengessä kertoo, että on raskasta kuunnella toisen ongelmasta, ja vaikka tunteekin myötätuntoa, niin valitettavasti hänen on itse tehtävä ne omat päätökset elämänsä suhteen. Ja jos hän joskus sen tekee, niin lupaa olla tukena elämänmuutoksessa.