Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te epäisänmaalliset ihmiset näytätte vain oman kokemattomuutenne näissä keskusteluissa

Vierailija
29.04.2011 |

Sen kyllä huomaa, ettei teillä ole yksinkertaisesti tarpeeksi kokemusta ulkomaalaisista muuta kuin satunnaisilta pakettimatkoilta ja hotellialueilta, jotka ovat mahdollisimman kaukana alkuperäisen väestön arjesta. Turistipaikoissa osataan myös rakentaa turismia ylläpitävä illuusio eksotiikasta.

Katsokaa eri maiden korruptoituneisuuskarttoja, ottakaa selvää mille perustalle ja miten moraali kehittyy, mille lainsäädäntö pohjaa.

Löytyy aivan uusi isänmaallisuus ja isänmaan arvostus teistäkin. (Tai sitten ei - alan jo uskoa, että suurin osa teistä on ihan avun ja järjen ulottumattomissa).

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni teistä salaa (tai vähemmän salaa) ajattelee, että "hmm... oikeastaan ne natsien opit on todella järkeviä"

Päästä irti hieman niistä suojamuureistasi niin voit huomata monta hyvää pointtia.

Men occasionnally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened.

~ Winston Churchill

Ap.

Vierailija
2/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Men occasionnally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened.

~ Winston Churchill

Ap.

Ota nyt opiksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen provosoija ottaa pohjaksi hiukan asiaa, ylilyö ja provosoi ja voi palata keskustelussa tietoon

Mielestäni en ole myöskään ylimielinen; tarkoitukseni ei ollut jatkaa tuosta alun toteamisesta aiheitta enää lainkaan. Totesin vain, että se on mahdotonta (niinkuin se onkin).

Olen kuin jossakin kummallisessa kafkamaisessa painajaisessa, jossa näen mitä tapahtuu, mutta en pysty vaikuttamaan asioiden kulkuun ennaltaehkäisevästi mitenkään - teidän täytyy nähdä ja kokea tämä asia itse. Mutta siinä vaiheessa on jo liian myöhäistä muuttaa tapahtumien suuntaa, vierivä kivi on jo laitettu liikkeelle.

Ap.

Vierailija
4/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni teistä salaa (tai vähemmän salaa) ajattelee, että "hmm... oikeastaan ne natsien opit on todella järkeviä"

t. tyytyväinen epäisänmaallinen helsinkiläisessä mamu-lähiössä asuva

Kunhan ollaan saatu tämä meidän ihana kotimaa putsattua väärän rotuisista niin sitten aletaan karsia muita hyödyttömiä. Vammaiset kannattais seuloa jo ennen syntymää kun niistä koituu pelkkiä kuluja. Lihavat, alkkikset, mielenterveysongelmaiset, mannet ja muut luuserit on myös aika hyödyttömiä ja vähä-älyisiäkin luultavasti.

Vierailija
5/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Men occasionnally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened. ~ Winston Churchill Ap.

Ota nyt opiksesi.

Kerro, olen utelias.

Ap.

Vierailija
6/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eliminoida. Tämän palstan yleisen tason perusteella kaikki tänne koskaan kirjoittaneet tulisi lähettää Siperiaan jamssia viljelemään. Harmi, että ap lähtisi samalla junalla, vaikka onkin älyllisesti täysin ylivertainen meihin muihin verrattuna.

Ota Aku Ankka-pokkari matkalukemiseksi. Siperia on kaukana.

Vierailija
7/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: olet oikeasa, näin on!

Vierailija
8/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: olet oikeassa, näin on!

Mietin sitä, miten (taas) yllättäen keskustelu loppui, kun piti nostaa esille niitä kohtia, mihin syyttämiseni pohjattiin.

Vasta-argumentointi on todellakin aina näin onnetonta - mietin miksi ihmiset puuttuvat tähän maahanmuuton kysymykseen ilman omakohtaista kokemusta / tietoa? Olisi oikeasti edes joskus mielenkiintoista ja antoisaa käydä asiallista keskustelua tästä aiheesta.

Ap.

Vierailija
9/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: olet oikeassa, näin on!

Mietin sitä, miten (taas) yllättäen keskustelu loppui, kun piti nostaa esille niitä kohtia, mihin syyttämiseni pohjattiin.

Vasta-argumentointi on todellakin aina näin onnetonta - mietin miksi ihmiset puuttuvat tähän maahanmuuton kysymykseen ilman omakohtaista kokemusta / tietoa? Olisi oikeasti edes joskus mielenkiintoista ja antoisaa käydä asiallista keskustelua tästä aiheesta.

Ap.

Sinä vaan et osaa lukea. Minulla ei ole mitään maahanmuuttajia vastaan, ja tunnen heitä paljon. Kaikki työtätekeviä ihmisiä ja taatusti ap:tä fiksumpia. Tämä keskustelu on aivan älytön.

Vierailija
10/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko, että IHMISEN arvo, IHMISARVO, mitataan sillä, kuinka hyödyllinen tuo ihminen on SINULLE, Suomelle, tai yhteiskunnallemme. Järjetön ajatusmaailma.

Haluaisin tietää, mitä hytötyä SINUSTA on ollut MINULLE.

Mitä sinä olet tehnyt ansaitaksesi syntyä hyvinvointivaltioon, jossa kuolemanuhka ei ole jatkuvasti läsnä?

olet naiivi taivaanrannanmaalari.

Totta helvetissä ihmisen arvo mitataan sillä miten hyödyllinen hän on Suomi OY:lle.

Elämä kun ei vaan ole Disneyn elokuvaa, kulta pieni...

Itse voit vapaasti adoptoida jostain savimajasta terveitä nuoria miehiä ja ruokkia heitä mutta älä vaadi muita tekemään niin. Minä päätän itse rahojeni käytöstä.

Vierailija
11/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme meuhkaamista, kun otetaan huomioon, että olemme kaikki afrikkalaisten esi-isien jälkeläisiä. Mitä nyt euroopassa on vähän risteydytty neanderdahlin ihmisten kanssa.

Kukas tässä oikein onkaan ali-ihminen. :D Värivammainen eurooppalainen risteytymä.

Vierailija
12/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistat sen aina vaan uudelleen ja uudelleen. Kuvitteletko SINÄ todella olvasi niin ihmeellinen, tärkeä ja erityinen. Ihan kuin maksamasi verotkaan kovin kummoisia olisivat. Hah!

Kuvitteletko, että IHMISEN arvo, IHMISARVO, mitataan sillä, kuinka hyödyllinen tuo ihminen on SINULLE, Suomelle, tai yhteiskunnallemme. Järjetön ajatusmaailma. Haluaisin tietää, mitä hytötyä SINUSTA on ollut MINULLE. Mitä sinä olet tehnyt ansaitaksesi syntyä hyvinvointivaltioon, jossa kuolemanuhka ei ole jatkuvasti läsnä?

olet naiivi taivaanrannanmaalari. Totta helvetissä ihmisen arvo mitataan sillä miten hyödyllinen hän on Suomi OY:lle. Elämä kun ei vaan ole Disneyn elokuvaa, kulta pieni... Itse voit vapaasti adoptoida jostain savimajasta terveitä nuoria miehiä ja ruokkia heitä mutta älä vaadi muita tekemään niin. Minä päätän itse rahojeni käytöstä.

Vierailija
13/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä huomaa, ettei teillä ole yksinkertaisesti tarpeeksi kokemusta ulkomaalaisista muuta kuin satunnaisilta pakettimatkoilta ja hotellialueilta, jotka ovat mahdollisimman kaukana alkuperäisen väestön arjesta. Turistipaikoissa osataan myös rakentaa turismia ylläpitävä illuusio eksotiikasta. Katsokaa eri maiden korruptoituneisuuskarttoja, ottakaa selvää mille perustalle ja miten moraali kehittyy, mille lainsäädäntö pohjaa. Löytyy aivan uusi isänmaallisuus ja isänmaan arvostus teistäkin. (Tai sitten ei - alan jo uskoa, että suurin osa teistä on ihan avun ja järjen ulottumattomissa).

Lasten koulussa on yli 20 kansalaisuutta, toimin sen vanhempaintoimikunnassa ja johtokunnassa. Osallistun vapaa-ajallani nuorison parissa tapahtuvaan toimintaan. Kohtaan päivittäin maahanmuuttajia, ihmisiä, persoonia. Ja olen tietoinen Amnestyn raporteista, boikotoin muutamia maita matkoillani jotka eivät suuntaudu turistirysiin suomea puhuen. Ja olen maahanmuuttomyönteinen.

Yksittäisille poikkeuksille emme voi kuitenkaan rakentaa aluepolitiikkaa ja maahanmuuttopolitiikkaa, niiden suhteen täytyy ottaa huomioon laajempia kokonaisuuksia.

Ap.

Vierailija
14/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi ymmärtää sitä, että NORMAALI tavallinen ihminen ei elä hyötyajattelun mukaan. Normaalisti ihmisyyteen kuuluvat myös emootiot, jotka elämäämme vaikuttavat yhtä paljon (ainakin toivottavasti) kuin kovat faktat.

Minkälainen maailma olisi ilman empatiaa? Ilman inhimillisyyttä ja (normaalin) ihmisen kykyä asettua toisen asemaan?

En todellakaan halua profiloitua isänmaallisiin ihmisiin, koska en sellainen ole. Minä näen ihmiskunnan kokonaisuutena, en toisistaan eroaviin "rotuihin" (kuvottava sana sekin ihmisyyden yhteydessä) tai kansoihin, joiden tulee taistella olemassaolostaan.

Suren puolestasi. Sinulla ei ole kaikki hyvin.

Näiltä ihmisiltä puuttuu päästä jonkin palikka. Sama kuin yrittäisi selittää puolitoistavuotiaalle jotain sille liian monimutkaista. Seuraa tyhjä tuijotus, kun ei ole mitään hyllyä päässä vielä minne sijoittaa sellainen tieto. Näille ei kai koskaan tulekaan.

Vierailija
15/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolimatta siitä, että edustat kaikkea sitä mistä en maailmassa pidä. Koska olen inhimillinen ihminen, en vaadi sinua osoittamaan hyödyllisyyttäsi minulle vaan annan sinun jatkossakin elää tässä maassa nimeltä Suomi Oy. Muista kuitenkin osoittaa kiitollisuuttasi ja käyttäytyä siivosti minut kohdatessasi.

Vierailija
16/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko, että IHMISEN arvo, IHMISARVO, mitataan sillä, kuinka hyödyllinen tuo ihminen on SINULLE, Suomelle, tai yhteiskunnallemme. Järjetön ajatusmaailma. Haluaisin tietää, mitä hytötyä SINUSTA on ollut MINULLE. Mitä sinä olet tehnyt ansaitaksesi syntyä hyvinvointivaltioon, jossa kuolemanuhka ei ole jatkuvasti läsnä?

Jokaisella ihmisellä on arvo = ihmisarvo täysin riippumatta siitä, mitä hän tuottaa yhteisölleen. Ihminen ja ihmishenki on arvokas sellaisenaan.

Jotta jokainen ihminen voisi olla arvokas oma itsensä, olisi hänen hyvä saada olla sellaisessa ympäristössä, joka tukee juuri hänen ominaisia piirteitään ihmisenä - sosiaalisena olentona, eräänlaisena kulttuuritaustansa "uloksena", sillä sitä me kaikki olemme - on lapsenuskoista ja typerää, ajattelematonta väittää toisin.

Mitäkö hyötyä toisesta suomalaisesta on sinulle, toiselle suomalaiselle? Yhdessä me kaikki suomalaiset (jotka jaamme saman arvopohjan ja moraalisen sekä kulttuurisen kasvualustan) kannattelemme tätä yhteiskuntaa, voit kävellä yöllä kotikaupunkisi kadulla tietäen, että siellä on suhteellisen turvallista. Voit luottaa siihen, että lapsesi luokalla on koulussa samanlaiset arvot omaavia henkilöitä. Voit luottaa siihen, että jatkossakin myös sinä hyödyt toveri-suomalaisen tuomista veroeuroista yhteiskunnallisten tulonsiirtojen, kuten lapsilisien muodossa - tai siten, että lapsesi nauttivat aikanaan Suomen ilmaisesta koulujärjestelmästä.

Kaikki tämä hyvinvointi on uhanalaista, jos ja kun tuomme koto-Suomeen suuressa määrin sellaista pakolaisainesta, ihmisiä, jotka eivät sopeudu tänne niinkuin me oletamme heidän edes vähimmäismääräisesti tänne sopeutuvan. Kukaan ei aio olla sellaisessa tilanteessa "maksumiehenä" kauaa, hyvinvointiyhteiskunnan palveluita aletaan ajamaan alas yksi kerrallaan, kunnes ollaan tilanteessa, jossa jokainen rakentaa omin avuin oman onnellisuutensa ja / tai onnettomuutensa.

Siksi on suorastaan paradoksaalista miten niin monet vihervasemmistolaiset puolustavat liberaaleja maahanmuuttonäkemyksiä - koko yhtälö on mahdoton, eikä kestä tosiasioiden valossa tarkastelua lainkaan. Mitä sellaista tietoa meillä Suomessa ja suomalaisilla on, mitä muilla ei Euroopassa ole? Miksi me onnistuisimme siinä missä niin monet ovat epäonnistuneet?

Miksi te uskotte ja kuvittelette, että maahanmuuttajat ovat valmiita luopumaan omista toimintamalleistaan, uskonnollisista käsityksistään, tapakulttuuristaan tmv.? Monilla heistä on taustallaan satoja vuosia vanha kulttuuri, ja sen mukanaan tuomat näkemykset, jokaisen olisi hyvä tuntea omat juurensa ja saada elää niiden mukaisesti - rauhassa, omassa kotimaassaan. Myös meidän suomalaisten. =)

Ap.

Vierailija
17/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olen tämän mainitsemasi Suomi Oy:n osakas, joten haluan perustelut, miksi minun tulee sallia sinun läsnäolosi tässä maassa. Haluan arvioida, kuinka paljon sinusta on minulle hyötyä, koska mikäli et ole riittävän tuottava, saat luvan poistua maasta.

Vierailija
18/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet? Perhetaustasi? Tulosi? Verotiedot? Rikosrekisteri? Harrastukset? Yleishyödyllinen toiminta?

Tuo oli pelkkää löpinää, sillä et ansaitse minkäänlaista arvostusta.

Jokaisella ihmisellä on arvo = ihmisarvo täysin riippumatta siitä, mitä hän tuottaa yhteisölleen. Ihminen ja ihmishenki on arvokas sellaisenaan. Jotta jokainen ihminen voisi olla arvokas oma itsensä, olisi hänen hyvä saada olla sellaisessa ympäristössä, joka tukee juuri hänen ominaisia piirteitään ihmisenä - sosiaalisena olentona, eräänlaisena kulttuuritaustansa "uloksena", sillä sitä me kaikki olemme - on lapsenuskoista ja typerää, ajattelematonta väittää toisin. Mitäkö hyötyä toisesta suomalaisesta on sinulle, toiselle suomalaiselle? Yhdessä me kaikki suomalaiset (jotka jaamme saman arvopohjan ja moraalisen sekä kulttuurisen kasvualustan) kannattelemme tätä yhteiskuntaa, voit kävellä yöllä kotikaupunkisi kadulla tietäen, että siellä on suhteellisen turvallista. Voit luottaa siihen, että lapsesi luokalla on koulussa samanlaiset arvot omaavia henkilöitä. Voit luottaa siihen, että jatkossakin myös sinä hyödyt toveri-suomalaisen tuomista veroeuroista yhteiskunnallisten tulonsiirtojen, kuten lapsilisien muodossa - tai siten, että lapsesi nauttivat aikanaan Suomen ilmaisesta koulujärjestelmästä. Kaikki tämä hyvinvointi on uhanalaista, jos ja kun tuomme koto-Suomeen suuressa määrin sellaista pakolaisainesta, ihmisiä, jotka eivät sopeudu tänne niinkuin me oletamme heidän edes vähimmäismääräisesti tänne sopeutuvan. Kukaan ei aio olla sellaisessa tilanteessa "maksumiehenä" kauaa, hyvinvointiyhteiskunnan palveluita aletaan ajamaan alas yksi kerrallaan, kunnes ollaan tilanteessa, jossa jokainen rakentaa omin avuin oman onnellisuutensa ja / tai onnettomuutensa. Siksi on suorastaan paradoksaalista miten niin monet vihervasemmistolaiset puolustavat liberaaleja maahanmuuttonäkemyksiä - koko yhtälö on mahdoton, eikä kestä tosiasioiden valossa tarkastelua lainkaan. Mitä sellaista tietoa meillä Suomessa ja suomalaisilla on, mitä muilla ei Euroopassa ole? Miksi me onnistuisimme siinä missä niin monet ovat epäonnistuneet? Miksi te uskotte ja kuvittelette, että maahanmuuttajat ovat valmiita luopumaan omista toimintamalleistaan, uskonnollisista käsityksistään, tapakulttuuristaan tmv.? Monilla heistä on taustallaan satoja vuosia vanha kulttuuri, ja sen mukanaan tuomat näkemykset, jokaisen olisi hyvä tuntea omat juurensa ja saada elää niiden mukaisesti - rauhassa, omassa kotimaassaan. Myös meidän suomalaisten. =) Ap.

Vierailija
19/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jaa kanssani samaa arvopohjaa" tai "kannattele yhteiskuntaa" sellaisena kuin MINÄ sen haluan. Joten se siitä. Ole hyvä, häivy.

Minä kun olen tämän mainitsemasi Suomi Oy:n osakas, joten haluan perustelut, miksi minun tulee sallia sinun läsnäolosi tässä maassa. Haluan arvioida, kuinka paljon sinusta on minulle hyötyä, koska mikäli et ole riittävän tuottava, saat luvan poistua maasta.

Vierailija
20/54 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jaa kanssani samaa arvopohjaa" tai "kannattele yhteiskuntaa" sellaisena kuin MINÄ sen haluan. Joten se siitä. Ole hyvä, häivy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi