Kovaluu-blogi (syöpäpotilaan) poistettu: tietääkö kukaan mitä on tapahtunut
Onko blogin pitäjä kuollut? Oli nuori, syöpää sairastava nainen.
Kommentit (21)
Mä uskon että se on se. Niin moni fakta täsmää. Tammikuussa näyttäisi ilmestyvän se kirja. Varmaan pakko ostaa...
Huomasin että wsoy julkaisee tammikuussa Paljain jaloin - nimisen kirjan, joka muistuttaa ainakin kuvauksen perusteella tosi paljon bloginpitäjän juttua. Onko kellään tietoa?
Blogin kirjoittaja menehtyi aiemmin tänä vuonna :(
Kova luu -blogin pitäjän kirja Paljain jaloin ilmestyi pari päivää sitten. Facebook-sivuilla on lisää tietoa kirjasta ja kirjoittajasta. https://www.facebook.com/PaljainJaloin
blogistit ovat poistaneet bloginsa kun sopimus on syntynyt. Ilmeisesti sopimukseen kuuluu, että edes viestiä tästä ei saa etukäteen kirjoittaa, kaikki vaan poistetaan.
blogin poistamisen syynä ei ollut sopimuksen syntyminen, siitähän on jo liki kaksi vuotta, vaan "Hän joutui vetämään henkilökohtaisista, sairauteen liittymättömistä syistä bloginsa pois, mutta jatkaa kirjoittamista pöytälaatikkoon..." Mutta anyway, tuore kirja varmasti kiinnostaa kaikkia joskus blogia lukeneita.
Sofia-puoliso kertoo tässä Lauran kuolleen 28-vuotiaana: http://www.nupit.fi/foorumi/viewtopic.php?id=541
Lepää rauhassa, Laura.
Olen kova luu - bloginpitäjän lähipiiristä ja kirjoittaja voi hyvin. Hän joutui vetämään henkilökohtaisista, sairauteen liittymättömistä syistä bloginsa pois, mutta jatkaa kirjoittamista pöytälaatikkoon ja toivoo voivansa jatkaa blogia jonkin ajan päästä. Tilanne harmittaa häntä, mutta elämä on. Hyvää kesää teille!
Ja blogin kirjoittaja on sama kuin Paljain jaloin- nimisen kirjan kirjoittaja!
seurasin blogia ja oli kyllä koskettava. Laittoi oman elämän arvot vähäksi aikaa kohdalleen, huomasi miten turhista ja epäolennaisista asioista oikeasti tuli omassa elämässä valitettua. Arvasin tuon taudin etenemisen, mutta silti tieto tuntuu pahalta.
Olen itsekin miettinyt samaa. En tiedä miksi hän lopetti blogin pitämisen, mutta en kuitenkaan usko hänen kuolleen. Itse uskon (=haluan uskoa) että muut asiat elämässä ajoivat tärkeysjärjestyksessä ohi blogin pitämisen, ja siksi blogi loppui. Ja voihan olla, että hän vain halusi lisää yksityisyyttä elämäänsä.
Kaikkea hyvää blogin kirjoittajalle! :-)
että näin.
En tiennyt että tilanne oli niin huono hänellä. Mutta ehkä hän huononi nopeasti.
up