erosta yli 2 v ja edelleen ex tulee mieleen päivittäin
Välillä harmittaa, kun huomaan ajattelevani häntä. Pääosin olen helpottunut erosta ja nautin elämästäni näin. Ex petti ja valehteli ja syytti minua kaikesta, ja nykyisin huomaan usein ajattelvani esim. pyykkiä laittaessani, että ihanaa kun saa olla omassa kodissa omassa rauhassa, eikä ex ole vaatimassa mitään eikä haukkumassas minua eikä tarvitse miettiä, kenen kanssa ja missä hän on...
Tuntuu vaan tyhmältä edes ajatella häntä!
Kommentit (5)
kuule ap, mulla ihan sama tilanne. Ja joskus jopa kaipaan sitä exää, vaikka meillä kummallakin on uudet kumppanit.
Sitä sanotaan rakkaudeksi ja yhteiseksi menneisyydeksi. Eikä se koskaan kokonaan katoa. Eikä pidäkään kadota.
mutta mulla on ex-poikakaveri, jota ajattelen edelleen silloin tällöin vaikka erostamme on jo 7 vuotta. Olen onnellisesti naimisissa ja minulla on ihanat lapset. Silti ajattelen, että jos joskus mieheni kuolee, aion ottaa exääni yhteyttä.
Erottiin, kun kumpikaan ei ollut kasvanut vielä aikuiseksi, vaikka oli lapsia. Nyt lapset jo melko isoja ja ollaan palaamassa oikeasti yhteen, jos Jumala suo.Kumpikaan ei löytänyt onneaan muualta, vaikka vuosia kului 5.
Erottiin, kun kumpikaan ei ollut kasvanut vielä aikuiseksi, vaikka oli lapsia. Nyt lapset jo melko isoja ja ollaan palaamassa oikeasti yhteen, jos Jumala suo.Kumpikaan ei löytänyt onneaan muualta, vaikka vuosia kului 5.
mutta hyvänen aika, tuohan ihanaa! Onnea teille. Olen vilpittömästi kateellinen ;)
tuohan on ihan positiivista, ajattele rauhassa vain, kyllä se sit ajan myötä unohtuu koko ääliö!