toissapäivänä neuvolassa nähtyä
mentiin lapsien kanssa mun neuvolakäynnille. odotellessa lapset leikki siinä odotushuoneessa leluilla,muita ei siinä ollut. yhdestä huoneesta tuli mamu ison mahansa kans ja meni vessaan,tyttärensä n.5v katsoi minun tytärtä ja tuli huutamaan hälle että "toi on mun käsilaukku,miten joku voi tollatavalla varastaa toiselta"tyttäreni meni ihan lukkoon,laittoi aurinkolasit takasin laukkuun ja oli hiljaa kun tyttö mäkätti siinä ja laittoi laukkua kiinni. sanoin ettei tyttäreni mitään varastanut,ota laukkusi mukaan huoneeseen jos se kerta on sinun,me luultiin että se on neuvolan lelu kun se oli muiden lelujen joukossa. tyttö meni takasin huoneeseen ja jätti laukun edelleen siihen. samaan aikaan äitinsä tuli vessasta ja sanoi ilmeisesti että ota laukku mukaan,kun tyttö sitten sen haki ja mulkas tytärtäni vihaisesti.
mua vituttaa se,en saa pois mielestäni tyttäreni pelästynyttä ilmettä. ja sitä omahyväsen kersan mäkätystä,tilitti siinä kun joku pikkuaikuinen.
perkele.
Kommentit (42)
Eli jos oma lapsi pelästyy, mä sanoisin hänen puolestaan, että anteeksi, luultiin, että se on neuvolan laukku.
Ja vieraan lapsen huonon käytöksen selittäisin omalleni (käyttäytyi huonosti, koska luuli, että veit, vaikka oikeasti et tiennyt, että se oli jonkun oma ja että et tehnyt mitään väärin, harmi, että pelästyit), ettei hänen tarvitsisi pelästyneenä miettiä, miksi toinen käyttäytyi, kuten käyttäytyi.
Hassua, että näitä kielioppipoliiseja on aina kevään kynnyksellä täällä tuhansittain. :)
ei ole normaalia käytöstä tuo lapselta...en voisi koskaan edes kuvitella että mun lapseni tekis jotain tuollaista ei todellakaan ees uskaltais sen verran kovassa kurissa kasvatettu kuitenkin. Mä olisin kyllä sanonu kakaralle suorat sanat!