Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toissapäivänä neuvolassa nähtyä

Vierailija
28.04.2011 |

mentiin lapsien kanssa mun neuvolakäynnille. odotellessa lapset leikki siinä odotushuoneessa leluilla,muita ei siinä ollut. yhdestä huoneesta tuli mamu ison mahansa kans ja meni vessaan,tyttärensä n.5v katsoi minun tytärtä ja tuli huutamaan hälle että "toi on mun käsilaukku,miten joku voi tollatavalla varastaa toiselta"tyttäreni meni ihan lukkoon,laittoi aurinkolasit takasin laukkuun ja oli hiljaa kun tyttö mäkätti siinä ja laittoi laukkua kiinni. sanoin ettei tyttäreni mitään varastanut,ota laukkusi mukaan huoneeseen jos se kerta on sinun,me luultiin että se on neuvolan lelu kun se oli muiden lelujen joukossa. tyttö meni takasin huoneeseen ja jätti laukun edelleen siihen. samaan aikaan äitinsä tuli vessasta ja sanoi ilmeisesti että ota laukku mukaan,kun tyttö sitten sen haki ja mulkas tytärtäni vihaisesti.

mua vituttaa se,en saa pois mielestäni tyttäreni pelästynyttä ilmettä. ja sitä omahyväsen kersan mäkätystä,tilitti siinä kun joku pikkuaikuinen.

perkele.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa lukea tekstiä, jossa ei ole isoja alkukirjaimia, eikä välilyöntejä.

Vierailija
2/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-palstalle sori vaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että samanlaisen metelin olis nostanu ihan supisuomalainen kersakin.

Vierailija
4/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta lopussa mulle valkeni, mikä laukku se nyt oikein oli ja mistä tuli ja minne meni.

Ei nyt ehkä ollut niin dramaattinen asia. 5-vuotiaat nyt ei pidä vielä niin hyvää huolta mistään käsilaukuistaan.

Vierailija
5/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tänne ja kävelee nokka pystyssä ihan kun ois etuoikeutettuja kaikkeen mitä edes suomalaiset ei täällä saa niin taas samanlainen rääväsuu tulossa tosta tytöstä. ja häh siis ihan oikeestiko sun mielestä toi huutaminen oli oikeutettua siltä lapselta,itsehän se laukkunsa siihen jätti. pitäis huolta tavaroistaan.

Vierailija
6/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttäreni on 6-vuotias ja todella herkkä. Kyllä se on kova paikka että tuntematon lapsi tulee yhtäkkiä huutamaan ja syyttämään viatonta lasta oman mokansa takia. Niin ja aikuisen kuuluu vahtia lapsensa tavaroita jos lapsi ei siihen kykene.

Vierailija
7/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain kirjottaa niin vois sen pikasesti itse vielä lukasta läpi, että saako tosta nyt varmasti selvää.. Ihan järkyttävää kuraa ja niin sekavaa sepostusta, että ei tosikaan. Eikä kyse ole siis jostain kirjoitusvirheistä, niitä nyt sattuu aina kaikille, mutta se että toi koko juttu on selitetty niin sekavasti että ei aukea kunnolla.

Vierailija
8/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et halua että kohtaavat muita lapsia ja niiden mukanaan tuomia sosiaalisia haasteita.

Vierailija
9/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen kyllä vähän, että ihmisille kenelle on noin vaikeaa kirjoittaa selvää tekstiä on sosiaaliset tilanteet myöskin aika hankalia.

Vierailija
10/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti on karmeaa ja jäsentymätöntä.

Vierailija
11/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta kirjottaa oikein johonkin av-palstalle sori vaan:)

kiinnostaa sitten kirjoittaa väärin ja vaikeaselkoisesti?

Vierailija
12/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tänne ja kävelee nokka pystyssä ihan kun ois etuoikeutettuja kaikkeen mitä edes suomalaiset ei täällä saa niin taas samanlainen rääväsuu tulossa tosta tytöstä. ja häh siis ihan oikeestiko sun mielestä toi huutaminen oli oikeutettua siltä lapselta,itsehän se laukkunsa siihen jätti. pitäis huolta tavaroistaan.

katsos kun sosku kyllä korvaa uuden jos entinen katoaa...

Vierailija
13/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vahinkotapauksissakin anteeksi pitää pyytää, eikä avautua vanhempana, ettei lapsi tiennyt.

Vierailija
14/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ap:n lapsen tarvitse pyytää anteeksi jos joku itse hukkaa tavaransa! varsinkaan noin törkeältä lapselta,eri asia jos lapsi olisi kiltisti pyytänyt laukun takaisin ja sanonut esimerkiksi unohtaneensa laukun siihen.

Vierailija
15/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti jos jotain kirjottaa niin vois sen pikasesti itse vielä lukasta läpi, että saako tosta nyt varmasti selvää.. Ihan järkyttävää kuraa ja niin sekavaa sepostusta, että ei tosikaan. Eikä kyse ole siis jostain kirjoitusvirheistä, niitä nyt sattuu aina kaikille, mutta se että toi koko juttu on selitetty niin sekavasti että ei aukea kunnolla.

ohis, joka ymmärsi oikein hyvin

Vierailija
16/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti jos jotain kirjottaa niin vois sen pikasesti itse vielä lukasta läpi, että saako tosta nyt varmasti selvää.. Ihan järkyttävää kuraa ja niin sekavaa sepostusta, että ei tosikaan. Eikä kyse ole siis jostain kirjoitusvirheistä, niitä nyt sattuu aina kaikille, mutta se että toi koko juttu on selitetty niin sekavasti että ei aukea kunnolla.

ohis, joka ymmärsi oikein hyvin

ja anteeksi,en sitten kirjota edes tänne av-palstalle enää kun täällä on näitä 40+ äitejä ja korkeasti koulutettuja jotka eivät pysty lukemaan vähän "erinlaista" nopeasti kirjotettua tekstiä.

teitä varmaan kiinnosta kun kilo paskaa,mutta sanon silti että mulla on dyslexia, tiesin sen rajottavan elämääni,mutta en tiennyt etten edes av- palstalle yllä.

t.ap joka on kyllä käynyt lukion(joutunut vaan tekemään tuplasti työtä että läpäsin)

Vierailija
17/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta mamu lapset on ihania. Ne ei hyökkää aikuista vastaan, vaikka heillä adhd onkin.

Taas nämä suomalaiset lapset kyllä suuta soittavat aikuiselle.

Vierailija
18/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mamut kun tulee tänne ja kävelee nokka pystyssä ihan kun ois etuoikeutettuja kaikkeen mitä edes suomalaiset ei täällä saa niin taas samanlainen rääväsuu tulossa tosta tytöstä. ja häh siis ihan oikeestiko sun mielestä toi huutaminen oli oikeutettua siltä lapselta,itsehän se laukkunsa siihen jätti. pitäis huolta tavaroistaan.

Maahanmuuttajilla on ihan samat oikeudet olla ihmisiä kuin kaikilla muillakin. Miten sä jaksat ottaa jonkun kersan sanomisista ittees noin lujasti? Tuntuu, ettet oikein ole kasvanut vielä aikuiseksi.

Koeta ymmärtää, ettei 5-vuotias lapsi osaa pitää huolta tavaroistaan, eikä kykene muutenkaan niin loogiseen ajatteluun, että tajuaisi, että oli oma vika kun laukun jätti.

Suosittelen, että kokeilet joskus lapsiryhmässä työskentelyä, niin näet, millaisia muutkin lapset kuin omasi ovat.

Vai oletkohan sittenkin provo? TUntuu, ettei kukaan voi oikeasti ajatella noin, ellei ole itsekin lapsi.

Vierailija
19/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitää paapoa ja pehmitellä? Ne ei tee koskaan väärin?!?!?

Vierailija
20/42 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vitussa sitä ei saa mainita että oli mamu Miksi niitä pitää paapoa ja pehmitellä? Ne ei tee koskaan väärin?!?!?

mutta kun sulla tuntui olevan niin kovasti pointtia siitä, että oli mamu. Niin kuin se, että mamulapsi sanoo tai tekee jotain, olisi jotenkin erityisen raskauttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän