Valttikorttisi "Mä en oo koskaan" -leikissä?
Itse päihitän ystäväni seuraavilla:
Mä en oo koskaan
- pessyt ikkunoita
- pelannut peliautomaatteja
Muitakin ihan hyviä varmasti on, kerron jos tulee mieleen.
Kaikki mukaan! :)
Kommentit (157)
juonut olutta, en edes maistanut.
haistanut olen ja se riitti :)
muita alkoholijuomia olen kyllä käyttänyt.
masturboinut
Ei sullakaan hyvin mene.
ikinä kännissä.
Olen se joka ei oo maistanu olutta :)
Pelin juoni on siis siimä että pisteitä saa jos sanoo jonkun sellaisen mitä kaikki muut ovat tehneet. Paljon riippuu siis muista pelaajista mikä menee läpi.
Jos pelissä on miehiä niin veikkaanpa että löytyy aika monta sellaista joka ei ole pessyt ikkunoita. Tai jos olet ainoa nainen niin pisteet varmasti tulee siitä, että en ole koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa. Noin niinkuin esimerkkeinä.
En mäkään ole koskaan zumbannut
enkä juonut kahvia.
-maannut ulkomaalaisen miehen kanssa!! :)
-maannut ulkomaalaisen miehen kanssa!! :)
-enkä harrastanut enkä edes kokeillut zumbaa
2&21&24
-Katsonut Top Gunia tai Coctailia (kaikki ikäluokkani naiset ovat katsoneet nämä tuhat kertaa ainakin)
en ole koskaan vuokrannut leffaa.
- ollut parisuhteessa suomalaisen miehen kanssa
- käynyt McDonald'silla
Sen on joko tehnyt vanhempani, työnantajani, ex-poikaystäväni tai nykyinen mieheni
-tehnyt makaronilaatikkoa, jauhelihakeittoa tai kinkkukiusausta
-ottanut aurinkoa
-soutanut
En ole myöskään tankannut autoa, zumbannut tai katsonut BBia (tai sitä tanssiohjelmaa, maajussille morsianta jne kun ei ole telkkaria ollut vuosiin).
juonut koko pullollista olutta :)
-en ole koskaan käyttänyt kondomia ehkäisynä, en myöskään hormonaalista ehkäisyä
masturboinut
luulin olevani ainut maailmassa
- käynyt McDonald'silla
Veit meikäläisen valttikortin. Lisänä velä, että on ole koskaan käynyt myöskään Hesellä tai missään muussakaan hampparipaikassa, tai syönyt niistä saatavaa ruokaa. :)
- ostanut iltapäivälehteä
- juonut kahvia
- nähnyt yhtään jaksoa mitään kotimaista "saippuasarjaa", mitä näitä nyt on ollut Kotikatuja ja Salkkareita sun muita
masturboinut