Mikä on eka ajatuksesi, kun näet jonkun moottoripyöräkerhoon kuuluvan henkilön kadulla tai kaupassa?
enkä tarkoita nyt mitään ns. kilttejä skootterikerhoja.
Kommentit (72)
rikolliskerhot jotka liiveihin pukeutuu antavat ns. "tavallisen kaduntallaajan" olla ihan rauhassa, jos ei ole heidän asioihinsa sotkeutunut. Kaikki väkivallanteot ovat kohdistuneet kilpaileviin kerhoihin. Ja tosiaan näistä nahkaliivikerhoista murto-osa on rikollisuuteen sotkeutuneita. Moni nahkaliivi lukeutuu näihin tavallisiin kaduntallaajiin. ja se että pukeutuu nahkaliiviin ja ajaa moottoripyörällä ei tee ihmisestä lukutaidotonta luuseria. Itsekin näihin motoristipiireihin kuulun (siis näihin taviksiin) ja joukkoomme mahtuu lääkäriä, lakimiestä, pastoria, maisteria, hitsaria, metsuria ym. ym. varmasti kaikilta ammattialoilta löytyy muutama motoristi ja osa heistä pukeutuu nahkaliiviin, se nahkaliivi kun olennaisesti kuuluu erään moottoripyörätyypin imagoon (HD + muut customit). Ja ymmärsin kyllä ap:n kysymyksen, tämä selvennykseksi niille pelkääjille, jotka kuvittelee että kaikki motoristit on rikollisia ja jotenkin elämänsä pilanneita.
apteekissa asiakkaanani. Kerhon nimi oli hyvin näkyvissä vaatteissa. Ihan Buranaa osti ja maksoi käteisellä. Eipä sen kummempaa.
eikä pääse liittymäänkään mihinkään Bandidoksiin tms!
Joten jäteteenö nuo Buranaostokset ulkopuolelle tästä, koska ap:kin tarkoitti näitä rikollisjengejä, joiden jäsenet toki ostavat titenkin vain Buranaa apteekista, koska rikollisille ei muuta myydäkään tietyn kiintiön tultua täyteen, huoh!!
ehtona siellä on kuulemma sika hieno prätkä, vittumainen luonne ja valmius heidän sääntöihinsä noviisina...
Helvetin Enkelit, Bandidokset sun muut ovat niitä rikollisjengejä joiden jäsenet voisi hyvin laittaa riviin muuria vasten ja ampua suolet pellolle.
Muut mopolijat ovat sitten ihan normaalia porukkaa vaikka olisikin parta ja joku liivi päällä.
Joten jäteteenö nuo Buranaostokset ulkopuolelle tästä, koska ap:kin tarkoitti näitä rikollisjengejä, joiden jäsenet toki ostavat titenkin vain Buranaa apteekista, koska rikollisille ei muuta myydäkään tietyn kiintiön tultua täyteen, huoh!!
MC Cannonball on käsittääkseni rikollisjengi. Korjaa ihmeessä, jos olen väärässä. Ihan itse se äijä sen Buranansa sieltä hyllystä haki ja maksoi. Eipä ainakaan siinä mitään laitonta ollut. Ihan saa vapaasti ostaa mitä haluaa niin kuin muutkin. Tsiisus.
Yritteliäitäkin vielä, itse hankkivat viljelemällä elantonsa ja eivätkä tarvitse yhteiskunnan apua:)
Oikeasti mua naurattaa ja säälittää kun näen jonkun MC Koppakuoriaisen. Siinä on kyllä jäänyt murrosikä päälle ja pahasti.
Nämä ns. harrastemotoristit on ihan jees. Mutta rikollismotoristit säälittää.
katson aina pitkään ja hartaasti, mutta en arvostelevasti. Kieltämättä panee miettimään syitä, miksi on tarve esiintyä sellaisissa vermeissä ja kuulua sellaiseen porukkaan. Mutta jokaisella on syynsä, ei ne aina ulkopuoliselle aukea. Rakkauden puute monista heijastuu...
nahka/demin -asuissaan. Kiihottuu itse niistä kun on niin olevinaan.
jos olen miehen kanssa liikenteessä, kuiskaankin hänelle, että: 'Taas noita helevetin perkeleitä..'
Ei sen kummempaa. En aattele oikeastaan muuta. Ihan kivan näköisiä miehiä joskus näkee, siis noita 'helevetin perkeleitä'. :D
olinko velkaa jollekin jotakin...