Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta oli aika irvokasta nähdä pariskunta uimahallissa

Vierailija
27.04.2011 |

altaassa sylikkäin halailemassa ja pussailemassa.

En seurannut mitä oikeasti puuhattiin, mutta vähän erikoista ettei kukaan henkilökunnasta tullut ajamaan pariskuntaa pois, tai edes sanomaan jotain.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halataankin, mitäs pahaa siinä on? Kyllä se irvokas nyt tuli ihan vaan sinun päästäsi itse taidat olla aikamoinen pervo.

Vierailija
2/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halataankin, mitäs pahaa siinä on? Kyllä se irvokas nyt tuli ihan vaan sinun päästäsi itse taidat olla aikamoinen pervo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ollaan vaikkapa jossain ulkona istuskelemassa niin juu. Ja siellä uimahallissakin/kylpylässä juu. Huvipuistossa juu. Illanistujaisissakin juu. Nämä nyt tuli mieleen ekana. Kaupassa ei tule kyllä istuttua, hyvä neiti Nokkava ;)

Vierailija
4/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

porealtaassa tietenki vähä ahtaampaa..siinäpä sitä voi sitte vaikka sylikkäin istua. tuskimpa kukaan sielä missään 50m radan varressa nuolee

Vierailija
5/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ollaan vaikkapa jossain ulkona istuskelemassa niin juu. Ja siellä uimahallissakin/kylpylässä juu. Huvipuistossa juu. Illanistujaisissakin juu. Nämä nyt tuli mieleen ekana. Kaupassa ei tule kyllä istuttua, hyvä neiti Nokkava ;)

Vierailija
6/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

porealtaassa tietenki vähä ahtaampaa..siinäpä sitä voi sitte vaikka sylikkäin istua. tuskimpa kukaan sielä missään 50m radan varressa nuolee

Vierailija
7/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maininnut uima-allasta vaan puhuin yleisesti. Mutta kyllä myös siellä uima-altaassa kuten jo mainitsin. Jossain pimeässä nurkassa taikka porealtaassa on ihana suukottaa, ja vaikka vähän hiplata toista sieltä! :O

Vierailija
8/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua!

Siis itse olen kyllä ihan oikeasti siveyden sipuli ja ei tulis mieleenkään hommailla altailla. Siltikin pussailemme ja halailemme kylpylässä ja ihan uimahallissakin.

Vierailija
9/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua! Siis itse olen kyllä ihan oikeasti siveyden sipuli ja ei tulis mieleenkään hommailla altailla. Siltikin pussailemme ja halailemme kylpylässä ja ihan uimahallissakin.

niin en kyllä puhunut mistään hommailusta vaan ohimenne vaikkapa pyllynpuristuksesta :)

Että äläpä suotta kiihdy sen enempää.

9

Vierailija
10/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksisessiosta. Ehkä kannattaisi ensin tarkistaa, että huoneistojen parvekkeella ole väkeä.

Vierailija
11/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöä jos leikitään jotain esileikkejä yleisessä uima-altaassa. Siellä toiset ui kun toiset valuttaa kaikkia kiimanesteitään sinne veteen. Hyi!

Vierailija
12/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskimpa kukaan sielä missään 50m radan varressa nuolee

Oudoksi asian tekee se, että miesosapuoli oli uimahallin henkilökuntaa (tosin vapaalla). Nainen hiplasi miestä ja kävi välillä sukeltelemassa haarojen kohdalla. Lopettivat viimein, kun huomasivat, että olimme huomanneet.

Vierailija
13/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpylän poreammeessa ja mies kantoi minua sylissään uima-altaan puolella.

Vierailija
14/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöä jos leikitään jotain esileikkejä yleisessä uima-altaassa. Siellä toiset ui kun toiset valuttaa kaikkia kiimanesteitään sinne veteen. Hyi!

outoa, ettö pussaaminen ja halaus tuo mieleen esileikin? Eikö teillä harrasteta sitä kuin seksin yhteydessä, kyllä meillä vaan...

9

Vierailija
15/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa, ettö pussaaminen ja halaus tuo mieleen esileikin? Eikö teillä harrasteta sitä kuin seksin yhteydessä, kyllä meillä vaan... 9

Ei nyt ollut mistään viattomasta pussailusta/halaamisesta kyse.

Vierailija
16/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa.. Ettekö yhtään mieti että muut uimarit, niin lapset kuin aikuiset, uivat siellä samassa vedessä teidän kanssa? Onko nyt ihan järkevää sinne pillumehuja ja touhutippoja ruiskia..

En ymmärrä.. Täytyy olla aika perverssi ihminen että viittii uimahallissa tai kylpylässä touhuta tollasta.

Vierailija
17/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa, ettö pussaaminen ja halaus tuo mieleen esileikin? Eikö teillä harrasteta sitä kuin seksin yhteydessä, kyllä meillä vaan... 9

Ai sylikkäin olossa on myös jotain perverssiä... Voi halloo?

Vierailija
18/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa.. Ettekö yhtään mieti että muut uimarit, niin lapset kuin aikuiset, uivat siellä samassa vedessä teidän kanssa? Onko nyt ihan järkevää sinne pillumehuja ja touhutippoja ruiskia.. En ymmärrä.. Täytyy olla aika perverssi ihminen että viittii uimahallissa tai kylpylässä touhuta tollasta.

Tekee mieli olla liki, muttei ikinä ole miään nesteitä kyllä lasketeltu minnekään.

Vierailija
19/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sylikkäin olossa on myös jotain perverssiä... Voi halloo?

hajareisin. Kyllä tuo perverssiltä näytti yleisessä uimahallin altaassa, johon esim. lapset tipahtavat liukumäestä.

Vierailija
20/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istutaan lauteilla sylikkäin ja saatetaan jopa pussata ja ammeessa on yksi lapsi, tuleekohan siitä nyt joku pervo. Ihan alastikin meinataan olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä