Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta oli aika irvokasta nähdä pariskunta uimahallissa

Vierailija
27.04.2011 |

altaassa sylikkäin halailemassa ja pussailemassa.

En seurannut mitä oikeasti puuhattiin, mutta vähän erikoista ettei kukaan henkilökunnasta tullut ajamaan pariskuntaa pois, tai edes sanomaan jotain.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halailu ja suukottelu tarkoittaa yhdyntään tähtäävää toimintaa.

Vierailija
22/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöä jos leikitään jotain esileikkejä yleisessä uima-altaassa. Siellä toiset ui kun toiset valuttaa kaikkia kiimanesteitään sinne veteen. Hyi!

outoa, ettö pussaaminen ja halaus tuo mieleen esileikin? Eikö teillä harrasteta sitä kuin seksin yhteydessä, kyllä meillä vaan... 9

Ei nyt ollut mistään viattomasta pussailusta/halaamisesta kyse.

Ai sylikkäin olossa on myös jotain perverssiä... Voi halloo?

hajareisin. Kyllä tuo perverssiltä näytti yleisessä uimahallin altaassa, johon esim. lapset tipahtavat liukumäestä.

joka nyt on enemmänkin vesipuisto, niin en usko että kukaan lapsi kiinnostuu yhden pariskunnan tekemisistä kun liukumäkeä laskee siinä. Veden allahan he muuten kai olivat? Ja minä istun usein hajareisin mieheni sylissä tai roikun siinä tms, enkä koe sitä erityisen eroottiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä myös siellä uima-altaassa kuten jo mainitsin. Jossain pimeässä nurkassa taikka porealtaassa on ihana suukottaa, ja vaikka vähän hiplata toista sieltä! :O

käytöstavat kuitenkin???

Mun mies on just tollanen, tulee kylpylässä (uimahallissa en käy) hiplaamaan, tosi inhottavaa! Ei sovi tollaiseen paikkaan yhtään, sen verran pitäisi osata pitää itsensä kurissa.

On se joskus jossain luonnonvedessäkin alkanut hiveltämään vaikka on ollut muitakin siinä. Siis ei mitään tilannetajua tai tapoja, huoh.

Vierailija
24/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halailu ja suukottelu tarkoittaa yhdyntään tähtäävää toimintaa.

Hyi, nyt minustakin tuli irvokas..vaikka kyseessä ei olisi edes esileikki.

Vierailija
25/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä myös siellä uima-altaassa kuten jo mainitsin. Jossain pimeässä nurkassa taikka porealtaassa on ihana suukottaa, ja vaikka vähän hiplata toista sieltä! :O

käytöstavat kuitenkin??? Mun mies on just tollanen, tulee kylpylässä (uimahallissa en käy) hiplaamaan, tosi inhottavaa! Ei sovi tollaiseen paikkaan yhtään, sen verran pitäisi osata pitää itsensä kurissa. On se joskus jossain luonnonvedessäkin alkanut hiveltämään vaikka on ollut muitakin siinä. Siis ei mitään tilannetajua tai tapoja, huoh.

Mikä Sinusta tuntuu epämukavalta ja ei.hyvä-tapaiselta. Tosiasiahan on, ettei varsinkaan luonnonvesissä kukaan edes huomaa jos veden alla vaikka puristaa pyllyä, ellet itse tee siitä numeroa. Voin kuvitella sut rannalla: "Voi jumaliste, Antero, etkö tajua että ei rannalla sovi osoittaa hellyyttä, kaikki näkee ja lapsiakin vieressä!"

Onko sekin epäsuotavaa jos mies tulee takaapäin, laittaa kädet ympärille ja halaa, kenties suukottaa korvaa/kaulaa? Musta se on ihanaa ja aion nauttia siitä jatkossakin, häiritsi se sua ja kaltaisiasi taikka ei.

Vierailija
26/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan yleensäkin vastasin aloitukseen ja oma henkilökohtainen mielipiteeni on, että altailla saa pussailla ja olla syikkäinkin, mutta jos siihen alkaa jotain eroottista tulla mukaan niin sitä en hyväksy...

apua! Siis itse olen kyllä ihan oikeasti siveyden sipuli ja ei tulis mieleenkään hommailla altailla. Siltikin pussailemme ja halailemme kylpylässä ja ihan uimahallissakin.

niin en kyllä puhunut mistään hommailusta vaan ohimenne vaikkapa pyllynpuristuksesta :)

Että äläpä suotta kiihdy sen enempää.

9

Vierailija
27/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan yleensäkin vastasin aloitukseen ja oma henkilökohtainen mielipiteeni on, että altailla saa pussailla ja olla syikkäinkin, mutta jos siihen alkaa jotain eroottista tulla mukaan niin sitä en hyväksy...

apua! Siis itse olen kyllä ihan oikeasti siveyden sipuli ja ei tulis mieleenkään hommailla altailla. Siltikin pussailemme ja halailemme kylpylässä ja ihan uimahallissakin.

niin en kyllä puhunut mistään hommailusta vaan ohimenne vaikkapa pyllynpuristuksesta :) Että äläpä suotta kiihdy sen enempää. 9

Esimerkiksi luulen, että ap ihan itse keksi tämän irvokkuuden omassa päässään. Mistä kukaan tietää milloin on eroottista pelia meneillään. Meillä jopa katsekin voi olla eroottinen, eikö saada katsella toisiamme? :D

Vierailija
28/54 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uimahallissa saa istua miehen sylissä hajareisin suutelemassa ja halailemassa niin kauan jos/kun tilanne menee eroottisesksi, niin saako sitä edelleen jatkaa jos tilanne näyttää ulkopuolisen silmin eroottiselta?

Paikalla myös lapsia.

Vierailija
29/54 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa Kalev Spa:ssa uima-altaassa. Paikalla oli myös lapsia. Kukaan ei huomannut mitään.

Vierailija
30/54 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menette jonnekkin kaupungin uimahalliin pussailemaan ja istumaan altaseen sylikkäin:O?

Joo kyllä mekin rakastetaan toisiamme,mutta uimassa yleensä treenataan tai uitetaan lapsia:)

Vierailija
31/54 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menette jonnekkin kaupungin uimahalliin pussailemaan ja istumaan altaseen sylikkäin:O? Joo kyllä mekin rakastetaan toisiamme,mutta uimassa yleensä treenataan tai uitetaan lapsia:)

vesipuistoista/kylpylöistä joissa saatetaan olla ihan vaan kahestaan viettämässä ihanaa laatuaikaa joten aiomme viettä sitä myöskin siellä altaassa. halaillen ja joskus jopa suudellen kauniisti, ei luulis ketään häiritsevän.

Vierailija
32/54 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sylikkäin uimahallissa tai kylpylässä, kun ollaan oltu poreammeessa rentoutumassa. Ja halittu ja suukotettu.

Vierailija
33/54 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä nuoripari limaili niin, ettei todellakaan ollut enää kyse hellistä haleista ja pusuista. Oli aika absurdia, jatkoivat ihan pokkana, vaikka me hyppäsimme koko perheellä samaan ammeeseen.

Vierailija
34/54 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat todellakin paremmin vahtia siellä uimahallissa. Sehän on jo laissakin rikokseksi määritelty.

Vierailija
35/54 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kanssa harrastanu seksiä paikallisessa uimahallissa miehen kanssa,en muistanu koko juttua mutta nyt tuli mieleen=)

Vierailija
36/54 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jos olette muiden nussimista todistaneet?

Vierailija
37/54 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jos olis homo tai lesbo pariskunta!

Vierailija
38/54 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hässinyt Islannin kuumassa lähteessä ja oli kivaa :)

Vierailija
39/54 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen joskus nähnyt noita pareja. Ovat aina olleet teinejä tai lähes sellaisia ja huvittaa kyllä katsella sitä touhua :D

Vierailija
40/54 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on se kiinnijäämisen pelko ja kuuma allas. Ai miten: istut miehen syliin altaan seinää vasten ja vehje uikkareista pilluun vaan. Hämärä poreallas on turvallinen paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän