Minusta oli aika irvokasta nähdä pariskunta uimahallissa
altaassa sylikkäin halailemassa ja pussailemassa.
En seurannut mitä oikeasti puuhattiin, mutta vähän erikoista ettei kukaan henkilökunnasta tullut ajamaan pariskuntaa pois, tai edes sanomaan jotain.
Kommentit (54)
Vedessä on helppo sekstailla kun ei paina juuri mitään. Kiedot sääresi vaan miehen ympärille ja annat mennä. Suudelmatkin tuntuu vedessä taivaalliselta.
että mitä ihmiset tekee kotonaan tai muualla yksityisessä paikassa, mutta voin sanoa että tuun kyllä huutamaan ja lujaa jos näen yhdenkin pariskunnan hinkuttavan toisiaan vasten yleisessä uimahallissa. Todella ala-arvoista toimintaa!!
Mut esim. ruotsin laivalla porealtaassa, harvemmin siellä ketään on. Kameroista niin väliä :)
siis jotkut nussuttelee oikeesti uimahallin kloorivedessä, johon aika ajoin lorahtelee ihmisiltä pissaa??
Eikö teillä ole kotona mahdollisuutta hässiä rauhassa?
ja olen joskus nähnyt noita pareja. Ovat aina olleet teinejä tai lähes sellaisia ja huvittaa kyllä katsella sitä touhua :D
Minä olen nähnyt ihan kaikenikäisiä. Onhan se varmaan joo huvittavaa sun silmin, kun et taida mieheltäsi saada mitään hellyydenosoituksia missään ;)
naurettava IIIIIK-pusuja ja haleja-ketju! :DD
Ei voi muuta sanoa.. Ettekö yhtään mieti että muut uimarit, niin lapset kuin aikuiset, uivat siellä samassa vedessä teidän kanssa? Onko nyt ihan järkevää sinne pillumehuja ja touhutippoja ruiskia..
En ymmärrä.. Täytyy olla aika perverssi ihminen että viittii uimahallissa tai kylpylässä touhuta tollasta.
Kaikkien kylpylöiden ym. vedessä on myös aika paljon niitä kusitippoja, eikö ne haittaa? Siellä kuitenkin uiskentelee pidätysvaikeuksisia ihmisiä, ja eräs nimeltä mainitsematon naapurikansammehan ei pidä niin nokonuukaa lukua mihin pissaillaan, vessaan vai uima-altaaseen.
Yleensä vielä näillä julkisilla imuttelijoilla on sellainen pikku esitys päällä koko ajan, että näkeehän nyt kaikki varmasti. Jaiks!
useamman kerran nähnyt jossain kylpylässä tota ja varsinkin nuoremmat ihmiset puuhailee. OSa näyttää olevan niinkin rohkeita et pöksyjä lasketaan. Yöäks sanon mä. Lapset kattoo silmät pyöreenä vieressä, et mitä noi tekee.
mutta kyllä mua ärsyttää esim. sunnuntaina iltapäivisin ihan tavallisessa uimahallissa, esim. Tapiolassa, kun sielä teinit ja vähän vanhemmatkin roikkuu toisissaan kiinni altailla. Eikö uimahalli vois olla vaan uimista varten. Jos sitä nyt pitää niin esitellä, että on pariutunut, niin voi voi.
Että ihan videolle otit. Kiva.
Minulla on kiva videopätkä Edenin ulkoporeammeen seksisessiosta. Ehkä kannattaisi ensin tarkistaa, että huoneistojen parvekkeella ole väkeä.
Jos on hyvä paikka, niin kannattaa kokeilla. Mutta hei, ei uimahallissa/kylpylässä. Se on niin "punaniskaista". Ja usein tämän asian tiimoilta julkisissa altaissa hässineet sanovat että kukaan ei huomannut. Niinpä, ja kuitenkin tästä on nyt täälläkin aloitettu ketju. Oli muuten aika ellottavan näköistä kun nainen oli baarin pöydän alla ja otti mieheltä suihin. Jotain tasoa! Enkä ole ees tiukkapipo seksi suhteen, on itselläkin seikkailuja, mutta on se helv* epämiellyttävää nähdä tuntemattomia hässimässä julkisella paikalla.