Sanni
Tulikohan kaapista uusimmalla biisillään?
"Syön savua sun huulilta,
kun joku soittaa, me ei vastata.
Mä puhun aina vaan totta,
mut tarviiks kaikkee aina kertoa?
Jäädään tänään vaan kotiin,
ei mennä minnekään
törmäilee ihmisiin tänään.
mitä jos ne näkee? Mikä mä oon.
Mitä jos ne näkee? Et mä oon.
....Heität hiukset puolelta toiselle ja kuiskaat mennääks takas sisälle.
...kaupunkiin mahtuu satoja sanoja. Mut tänään leikitään kuuroja.
Miks pitäis kuunnella mielipiteitä, niiltä joiden maailma on vieläkin litteä.
Sä sovit mun päälle,mä en voi sille mitään. "
Kommentit (22)
Uudessa Seiskassa on yhteiskuva Sannista ja Eveliinasta Tukholmassa, ovat siellä rakastavaisten reissulla.
Eikä yhtään oo saatu vaikutteita Ihmisten edessä -biisistä...
Mulla on girl crush Sanniin. Vaikka oon täys hetero.. mutta jotain seksikästä sen olemuksessa on kun oon katsellut tuota Vain elämää-sarjaa.
Ja kukaanhan ei ole koskaan käynyt bestiksensä kanssa shoppaamassa Ruotsissa? Tietty se on tuottoisampaa joillekkin kun antaa lasbohuhujen kiertää: ) Kohta se on Sannillakin kuitenkin joku vanha kunnon patu kainalossa à la Jenni Vartianen(ennen Eliasta) ja Krista Kosonen...
Vierailija kirjoitti:
Eikä yhtään oo saatu vaikutteita Ihmisten edessä -biisistä...
Joo. Kamalaa plagiointia tehdä biisi samasta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on girl crush Sanniin. Vaikka oon täys hetero.. mutta jotain seksikästä sen olemuksessa on kun oon katsellut tuota Vain elämää-sarjaa.
Mielenkiintoista koska minun mielestä tuossa sarjassa Sanni on ollut jäykkä, tosikko, vetänyt käsikirjoitettua roolia näytellen sitä huonosti ja biisiversiot luokattoman huonosti laulettuja. Eli mulla on mennyt maku koko eukosta tuon ohjelman perusteella. Ja epämiellyttävää erikoisuuden ja huomion hakuisuutta nuo vaatetukset ja siniset hiukset + harmaa huulipuna ym. Joku Anssi Kela "tylsissä" mustissa vaatteissaan vaan on miljardi kertaa karismaattisempi kuin tuo pissaliisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista koska minun mielestä tuossa sarjassa Sanni on ollut jäykkä, tosikko, vetänyt käsikirjoitettua roolia näytellen sitä huonosti ja biisiversiot luokattoman huonosti laulettuja. Eli mulla on mennyt maku koko eukosta tuon ohjelman perusteella. Ja epämiellyttävää erikoisuuden ja huomion hakuisuutta nuo vaatetukset ja siniset hiukset + harmaa huulipuna ym. Joku Anssi Kela "tylsissä" mustissa vaatteissaan vaan on miljardi kertaa karismaattisempi kuin tuo pissaliisa.
En kyllä haluais tutustua suhun. Yök mikä ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä haluais tutustua suhun. Yök mikä ihminen!
En minäkään haluaisi tutustua sinunlaiseesi tyyppiin, jonka mielestä ei saa sanoa rehellistä mielipidettään ilman että sinä alat solvata. Jos nyt en vaan pidä Sannista, en ole sen huonompi tai oksettavampi ihminen kuin sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Uudessa Seiskassa on yhteiskuva Sannista ja Eveliinasta Tukholmassa, ovat siellä rakastavaisten reissulla.
Eihän ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittumainen tapa sinulla kirjoitella muista naisista, ei voi arvostaa. On ihan sama pidätkö Sannin tyylistä ja musiikista tai et, mutta tuo 'eukottelu' on tosi idioottimaista.
Tällaisen lähes jo keski-ikäisen naisen silmiin Sanni on virkistävän persoonallinen, indie-tyyppinen ja lahjakas nuori nainen.
Siis ihanko oikeesti Sanni on lesbo?!
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko oikeesti Sanni on lesbo?!
Öh.. No kaikkihan nykyään on. Se on nyt in :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pissaliisa" on 22 vee. Mitä Sä olit sen ikäisenä?
Vierailija kirjoitti:
No lesbo tai ei, mitä väliä? Aivan hirveän huono laulaja se on, ääni on kammotavan piipittävä, vetää nuotin vierestä jopa omia biisejään, tavallinen karaoketason nenälaulaja. Biisit täyttä sontaa, niissä ei ole yhtään mitään, ei erityisen hyvää säveltä, kolisevat tyhjyyttään. Kitaraa osaa vissiin soittaa, mutta siinä nyt ei ole mitään erityistä, aika monet osaa ja todennäköisesti aika paljon paremminkin. En yhtään ymmärrä miksi Sanni on niin suosittu. Tai no, ymmärtäähän sen tietysti, kun ajattelee, että Cheek on myös älyttömän suosittu ja hän on vielä ehkä tuhat kertaa huonompi kuin Sanni.
Vain elämää-ohjelmaa ei pysty tällä kaudella katsomaan, ainoa joka on siedettävä on Anssi, muuten korvat vuotaa verta kun noita kuuntelee.
älä nyt viitti, vaikken hänen omista hiteistään liiemmin pidä, niin vain elämässä tuli todistettua kuinka lahjakas hän oikeasti on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lesbo tai ei, mitä väliä? Aivan hirveän huono laulaja se on, ääni on kammotavan piipittävä, vetää nuotin vierestä jopa omia biisejään, tavallinen karaoketason nenälaulaja. Biisit täyttä sontaa, niissä ei ole yhtään mitään, ei erityisen hyvää säveltä, kolisevat tyhjyyttään. Kitaraa osaa vissiin soittaa, mutta siinä nyt ei ole mitään erityistä, aika monet osaa ja todennäköisesti aika paljon paremminkin. En yhtään ymmärrä miksi Sanni on niin suosittu. Tai no, ymmärtäähän sen tietysti, kun ajattelee, että Cheek on myös älyttömän suosittu ja hän on vielä ehkä tuhat kertaa huonompi kuin Sanni.
Vain elämää-ohjelmaa ei pysty tällä kaudella katsomaan, ainoa joka on siedettävä on Anssi, muuten korvat vuotaa verta kun noita kuuntelee.
älä nyt viitti, vaikken hänen omista hiteistään liiemmin pidä, niin vain elämässä tuli todistettua kuinka lahjakas hän oikeasti on!
Mitä ihmeen lahjakkuutta siinä on kun aukoo suutaan honottavan taustanauhan tahtiin ja istuu kitara kädessä vaikkei sitä edes soita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
älä nyt viitti, vaikken hänen omista hiteistään liiemmin pidä, niin vain elämässä tuli todistettua kuinka lahjakas hän oikeasti on!Mitä ihmeen lahjakkuutta siinä on kun aukoo suutaan honottavan taustanauhan tahtiin ja istuu kitara kädessä vaikkei sitä edes soita?
Sanni kirjottaa omat biisinsä, mitä ei moni artisti tee ja kyllä häneltä ihan lahjoja sanoittamiseen löytyy - voit kokeilla, ettei oo ihan helppa touhua sekään. Sanni myös osaa soittaa kitaraa, usko täi älä. Mielestäni laulamisenkin hallitsee teknisesti.
Hei herätys vatipää, vaikka ollaan nettipalstalla niin ihan kaikkea ei tarvitse kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo!
Taatusti huonoin laulaja ikinä täällä suomessa joka on pässyt levylle laulamaan ja festareille. Toki hyvän näköinen mimmi.mutta ei sillä musagenressä pärjää.Ääni oin kuin murkkuikäistä odottavalla teinillä, kuka tällaista paskaa kuunteleelee.Ja ne sanat, häränpaskaa, olevinaan lyriikoita....Miksi levy yhtiöt julkaisee tällaista paskaa
Nyt tulee tosi myöhässä mutta sehän seurustelee naisen kanssa