Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 11+2, vielä haamuviivoja testeissä?

27.04.2011 |

Elikkä siis olen 11+2 viikolla, huvikseni olen tässä parin viikon sisällä tehnyt 2 eri raskaustestiä, joista molemmat antoivat tuloksena haalean haamuviivan. Viiva siis on selkeästi siinä, mutta todella paljon haaleampana kuin kontrolliviiva. Myös kun raskauden totesin ensimmäisen kerran, menkat n.viikon myöhässä, sain 3 eri testistä haamuviivan. Eikö tässä vaihessa pitäisi jo ihan vahvat viivat olla? Kauhea pelko onko kaikki kohdallaan. Neuvolassa olen jo käynyt, ja ensimmäinen ultra kahden viikon päästä ja kuolen tähän odottamisen tuskaan. Onko kellään muulla tullut haamuviivjoa myöhempänä? Oireitakaan minulla ei ole alusta asti ollut oikeastaan yhtään, ihan lievää pahoinvointia silloin tällöin mikä nyt saataa johtua muustakin, ja sitten menkkamaista jullimista mahassa. Mitään vuotoja ei kuitenkaan ole tullut. Neuvoja kaipaisin kipeästi :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli joka testissä haaleita viivoja, paljon haaleampia kuin kontrolliviiva ja pelkäsin jo pahinta, mutta ultrassa näkyi pienen pieni mytty 12. viikolla! :)

Ilmeisesti kaikilla ei vain viivat vahvistu, mistä lie johtuu... Eihän apteekin testit näytä edes plussaa kaikilla vaan vasta labrakäynnillä selviää plussa!

Oireiden olemassaolo/ tai niiden poissaolokaan ei kerro yhtään mitään raskauden tilasta... Kaikki on niin yksilöllistä!

Odottelehan rauhassa ultraan ja yritä olla stressaamatta liikaa... :)

Pauge+mytty 13+6

2/2 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hcg:n määrä alkaa pikkuhiljaa laskea rv 9-10 jälkeen, joten on ihan normaalia=)

Nauttikaahan raskauksistanne! Toivottavasti itsekin saan siitä vielä joskus nauttia=)

Tellu (kuumeilijoiden puolelta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla