Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan ajatellut miten mukavaa on olla hoikka!

Vierailija
27.04.2011 |

En ole arvostellut ihmisiä ulkonäön perusteella.

Tukevia ja lihavia olen nähnyt usein mutten ole "nähnyt" ylipainoa.

Eilen sitten katsoin Matkaoppaita ja siinä oli kaksi isoa nuorta naista.

Johtuikohan näistä av:n lihavuusketjuista niin tahattomasti ajattelin, onneksi en ole tuon näköinen. Anteeksi!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellista elämää painostani riippumatta. peili kertoo enemmän kuin vaaka.

t. nykyinen 80 kg, entinen alle 50 kg (ok, se ei ollut enää mukavaa)

Vierailija
2/5 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jos jonkinlaista vaivaa. Ajattelin, että jos pudotan painon 60 kiloon, niin se on hyvä. Mutta kun ikää on tullut enemmän, niin eihän se kilomäärä riittänyt. Painoin 53 kg, kun repsahdin ja lopetin laihiksen. Olo oli sillon mahtava. Nyt tähtään 50 kiloon ja voin kertoa, että olen paljon onnellisempi laihana. Ja niin myös koko perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hoikkuudesta ole mitään iloa jos tissit on pienet/olemattomat.

Vierailija
4/5 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jos jonkinlaista vaivaa. Ajattelin, että jos pudotan painon 60 kiloon, niin se on hyvä. Mutta kun ikää on tullut enemmän, niin eihän se kilomäärä riittänyt. Painoin 53 kg, kun repsahdin ja lopetin laihiksen. Olo oli sillon mahtava. Nyt tähtään 50 kiloon ja voin kertoa, että olen paljon onnellisempi laihana. Ja niin myös koko perhe.

Mitä vaivoja voi muka olla 75 kiloisella, "lihavuudesta" johtuvia?

Mulla ei ole minkäänlaisia ongelmia, liikkumisen eikö muunkaan kanssa, eilenkin heitin pitkän pyörälenkin ja möyrin koko päivän tekemässä kasvimaata pihalle. Eikä mikään kyllä kolota eikä särje. Eikä hengitystä ahdista.

Vierailija
5/5 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut allergiaoireet pahenivat. En saanut esim. luistimia solmittua itse kiinni, polvet ja nilkat kipuilivat jne. Kaikenlaista kremppaa, jotka tosiaan ovat hävinneet joka kerta, kun olen saanut painon alle 60 kilon. Nyt en ole päästänyt itseäni repsahtamaan paljoa, mutta kyllä mun olotila on parhaimmillaan tuossa 50 kilon hujakoilla.