Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveän huono olo tuli, luin lihavuuskeskustelua

Vierailija
27.04.2011 |

Iltalehden keskustelupalstalla, ja siellä haukuttiin lihavia naisia urakalla. Miten lihava nainen on ällö, laiska paska. :(

Kommentit siis miehiltä. Olivat kuulemma onnessaan, kun kerrankin saivat sivaltaa naisia, jotka aina rutkuttavat ja vaativat ja arvostelevat.

Oli muutama positiivinen kommentti onneksi sentään.

Itse lihava. Olen ilmeisesti hylkiö. Se ei varmaan merkitse mitään, että olen kiva ystävä ystävilleni, olen iloinen, mielestäni kauniskin, hyvä äiti, mukava ja herkkä vaimo, uskollinen.

Ei, ei niillä ole näiden hyeenojen mielestä merkitystä. Kaikki hyvä hautautuu sen alle, että olen lihava.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiska. Ei jaksa siivota, peruskoulu vain käytynä, ei jaksa hakea kouluun tai töihin. Kelan tuella elelee kotona. Äiti käy hänellä siivoamassa.

Vierailija
22/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä läskit ovat hirvityksiä. Mikäs siinä nyt on niin vaikeaa tajuta. Joidenkin mielestä sitten taas ei....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä läskit ovat hirvityksiä. Mikäs siinä nyt on niin vaikeaa tajuta. Joidenkin mielestä sitten taas ei....

Joidenkin mielestä sellainen nainen on ruma.

(jos tuolle tielle lähtee)

Vierailija
24/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä sellainen nainen on ruma.

(jos tuolle tielle lähtee)

Vierailija
25/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan luonteen mukaan. Sinusta näkee, että arvotat ihmisen ulkonäön mukaan, minusta se on aika hirveää. Ihmisten arvot ovat nykyään todella kylmät ja ulkonäkökeskeiset, onko se sitten ihme, että ihmiset voivat huonosti? En kannusta lihavuuteen, mutta tuollainen "lihavat on hirvityksiä" kertoo jotakin ihmisen arvoista ja sosiaalisesta älykkyydestä.

Vierailija
26/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumaa laihaa. Sama toki toisinpäin. Se, mikä mulle merkitsee, on se, mitä näillä ihmisillä liikkuu pääkopassa. Tyhmän ja ilkeän ihmisen kanssa en halua olla tekemisissä.

Vierailija
27/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihmiset voisivat keskittyä enemmän pitämään huolen omista asioistaan.

Nykyaikana ihmisillä on ilmeisesti liikaa aikaa keskittyä muiden ihmisten kyttäämiseen ja arvosteluun.

Ja ei vaan tässä asiassa.

Vierailija
28/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheskään koko totuutta ihmiskunnasta, onneksi.

Tietenkin on totta että monen kauneusihanteeseen ylipaino ei sovi ollenkaan, mutta ei se tarkoita että kaikki niistäkään ihmisistä olisivat samalla lailla aggressiivisia ja yökötteleviä kuin netissä riehujat. Eivät ehkä pidä sinua kauniina, mutta asia ei heitä myöskään mitenkään kuohuta. Eihän sillä nyt ole mitään väliä onko ihminen jokaisen muun mielestä kaunis, ap:llakin on selvästi oma elämänsä ihan kunnossa oman miehensä kanssa.

Mä olen alkanut välttää joidenkin aiheiden lukemista kokonaan, kun tiedän provosoituvani niistä ihan suhteettomasti. Suosittelen että ap tekee lihavuusteeman suhteen saman.

Vierailija
29/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voi ihan lähteä

Vierailija
30/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävistäni kaunein kasvoiltaan. Ja luonteeltaan. Ihana ihminen.

Vierailija
31/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä ei ole tehty lihavaksi,lihavuus on kropan raiskaamista!Ihmistä ei luotu läskiksi.

Valitettavasti evoluutio ei ole vielä sopeuttanut kehojamme tähän nykytilanteeseen, jossa useimmiten ruoasta ei ole pulaa. Kyllähän eläimetkin lihovat saadessaan syödä niin paljon kuin haluavat.

Vierailija
32/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita? Tuoko se on sitten oikea tapa suhtautua ylimääräisen läskin arvosteluun? Miksi odotatte itseänne kohdeltavan silkkihansikkain kun olette ensimmäisinä tälläkin palstalla aina arvostelemassa muita ihmisiä eri syistä; etenkin ulkoisten avujen perusteella.

Vierailija
33/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elellään pinnallista ja typerää aikaa, jos kauneus on se mikä ratkaisee. Alkaa tuntua siltä, ettei monella ole olemassakaan mitään muuta arvoa kuin kauneus. Ja ymmärtäähän sen; tv:ssä, netissä, kaikkialla vain nähdään asioita; on helppo päätellä tykkääkö vaiko eikö. Mut sen kapeampaa ja typerämpää elämänsisältöä ei ole kuin kauneuden ihannointi. Jää huomaamatta sekin, että kautta aikojen naisia on alistettu juuri kauneusihanteella. Miehet on voineet tehdä mitä huvittaa, naisen asema on ollut kiinni siitä kuinka hän miellyyttää silmää- muusta viis. Ja nyt niin moni mukaitsenäinen arvottaa itsensä ja muut ihan samalla alistusmetodilla. Alistajana vaan on miehen asemasta median ja kaupallisuuden luomat ihanteet. Mutta ihan samaa orjuutta se on. Naisena olemisen valinnanvapaus alkaa rajoittua siihen, että voit ihan itse valita minkä kuntosalin ja vaatemerkin valitset. Meillä ei olisi mitään tästä hyvinvoinnista ja tasa-arvosta jos naiset olisivat menneillä vuosikymmenillä olleet yhtä tyhmiä ja rajoittuneita.

Vierailija
34/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla ei ole henkistä toimintaa.

Pintaa tuijottamalla tyhmempi saattaa unohtaa, että se on vain pintaa. Viisaat ihmiset taas ovat aina ymmärtäneet, että kauneus on katsojan silmässä ja että ulkoinen kauneus on katoavaista.

Luin äsken ketjua, johon naiset olivat linkittäneet kuvia 'seksikkäistä' 'miehistä' (jotka olivat enimmäkseen kevyttä salitreeniä tehneitä poikasia). On pakko ihmetellä miten hönttejä me ihmiset olemmekaan.

Vierailija
35/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita? Tuoko se on sitten oikea tapa suhtautua ylimääräisen läskin arvosteluun? Miksi odotatte itseänne kohdeltavan silkkihansikkain kun olette ensimmäisinä tälläkin palstalla aina arvostelemassa muita ihmisiä eri syistä; etenkin ulkoisten avujen perusteella.

koska he ovat todella törkeitä, luepa tätäkin ketjua! Minä itse hoikka, mutta en koskaan hauku lihavia, tai muitakaan, poikkeus se, kun puolustan lihavia sellaisilta haukkujilta, joilla ei ole mitään häpyä!

Vierailija
36/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sopii minulle. Olen ollut hoikkakin, mutta tein tietoisen valinan lisätä päivittäistä kalorinsaantia saadakseni hiukka runsaammat muodot. Edelleen kuntoilen ja olen erinomaisessa kunnossa, mutta nautin myös elämän pienistä juhlahetkistä.

Miten ihmisillä voi olla niin huono itsetunto, että muiden tekemisiä ja olemisia pitää arvostella näin inhottavaan sävyyn.

Vierailija
37/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sopii minulle. Olen ollut hoikkakin, mutta tein tietoisen valinan lisätä päivittäistä kalorinsaantia saadakseni hiukka runsaammat muodot. Edelleen kuntoilen ja olen erinomaisessa kunnossa, mutta nautin myös elämän pienistä juhlahetkistä. Miten ihmisillä voi olla niin huono itsetunto, että muiden tekemisiä ja olemisia pitää arvostella näin inhottavaan sävyyn.

Yksinkertaisesti; ulkonäkökeskeisellä, toisista ilkeyksiä puhuvalla, suvaitsemattomalla ihmisellä on surkeat elämäntaidot ja rajoittunut maailmankuva. Oli syynä sitten huono itsetunto tai silkka tyhmyys. Ei mikään ihmiskunnan kukkanen todellakaan.

Vierailija
38/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä hiton takia pitää olla niin laiska paska, ettei saa itseään niskasta kiinni ja laihdutettua! oksetan itseäni ja silti en tee mitään. jatkakaa sitä mollaamista ja arvostelua, ainakin minä olen sen ansainnut. ja ehkä se jossain vaiheessa antaa lopullisen sysäyksen ja hankkiudun timmiin kuntoon keinolla millä hyvänsä. en varmana oo loppuelämääni läski.

Vierailija
39/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä hiton takia pitää olla niin laiska paska, ettei saa itseään niskasta kiinni ja laihdutettua! oksetan itseäni ja silti en tee mitään. jatkakaa sitä mollaamista ja arvostelua, ainakin minä olen sen ansainnut. ja ehkä se jossain vaiheessa antaa lopullisen sysäyksen ja hankkiudun timmiin kuntoon keinolla millä hyvänsä. en varmana oo loppuelämääni läski.

Käytätkö sä itse tuota metodia muihin? Omiin lapsiin? Jos eivät präjää koulussa haukut laiskoiksi idiooteiksi?

Et sä tule yhtään sen paremmin laihtumaan vaikka kuinka kohtelisit itseäsi kuin paskaa. PÄin vastoin. Eikä sun elämässäsi muutu mikään niin ihmeellissti paremmaksi laihduttuasi, ainakaan mikään, mihin et voisi jo tällä hetkellä vaikuttaa. Ei susta tule sen mukavampaa ihmistä, älykkäämpää, ei sun parisuhde parane laihtumisella, et saa parempaa työtä jne.

Vierailija
40/41 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisikin, niin en käyttäisi. älä huoli. eikä tuo mikään metodi ole, kunhan hetkellisesti purkasin pahaa oloani. en todellakaan kuvittele, että olisin jotenkin parempi ihminen hoikkana, tai että olisi paremmat mahdollisuudet töihin ym. parisuhteessa ei ole mitään vikaa ja ilmeisesti olen myös ihan mukava koska seurassani viihdytään, pääsääntöisesti olen ihan iloinen kyllä. mulla on vaan yksinkertaisesti paha olo näiden löllyköiden takia! olis kiva jos vaatteet ei puristaisi, rintsikat ei maksaisi satasta, selkävaivat pienenisi jne.

Käytätkö sä itse tuota metodia muihin? Omiin lapsiin? Jos eivät präjää koulussa haukut laiskoiksi idiooteiksi?

Et sä tule yhtään sen paremmin laihtumaan vaikka kuinka kohtelisit itseäsi kuin paskaa. PÄin vastoin. Eikä sun elämässäsi muutu mikään niin ihmeellissti paremmaksi laihduttuasi, ainakaan mikään, mihin et voisi jo tällä hetkellä vaikuttaa. Ei susta tule sen mukavampaa ihmistä, älykkäämpää, ei sun parisuhde parane laihtumisella, et saa parempaa työtä jne.