Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolme lasta 4-5 vuoden sisällä? Mitä mieltä?

Vierailija
26.04.2011 |

Kestääkö fysiikka, entä pääkoppa? Millaiset tukiverkot tarvitaan? Kokemuksia (myös sivusta seuranneena)?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tosiaan, olen kyllä lihonut, mutta en koe sitä niin kamalaksi kaiken hyvän rinnalla. Ja kunto on siitä huolimatta kohdallaan, urheilen 3-5 kertaa viikossa ihan kunnolla...

Vierailija
22/26 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö fysiikka, entä pääkoppa? Millaiset tukiverkot tarvitaan? Kokemuksia (myös sivusta seuranneena)?

Kroppa kestänyt hyvin. Tukiverkkoja en ole tarvinnut, koska minusta on naurettaa ajatuskin tehdä lapsia liuta sillä ajatuksella, että muut ihmiset alkavat niitä tukiverkkoina hoitaa toisesta päästä. Jokainen tekee lapsia sen verran kuin kykenee itse niitä hoitamaan.

Järkyttävä tämä ajatus, että jollain ihmeen tukiverkolla olisi velvollisuus hoitaa lapsenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa kestänyt hyvin. Tukiverkkoja en ole tarvinnut, koska minusta on naurettaa ajatuskin tehdä lapsia liuta sillä ajatuksella, että muut ihmiset alkavat niitä tukiverkkoina hoitaa toisesta päästä. Jokainen tekee lapsia sen verran kuin kykenee itse niitä hoitamaan. Järkyttävä tämä ajatus, että jollain ihmeen tukiverkolla olisi velvollisuus hoitaa lapsenne.

tai apua missään? Sitä tarkoitetaan tukiverkolla. Ei sitä, että hoidatetaan lapsia muilla jatkuvasti.

Vierailija
24/26 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 3 lasta kolmen vuoden sisään (kaikki sektiolla vielä, että fysiikkakin kestänyt jopa sektiot). Kaiken kukkuraksi jäin leskeksi nuorimman ollessa 4kk (tutuille terkkuja, koska tästä varmaan tunnistaa :)). Nyt kuopuskin jo kohta 5v. Ei ole valittamista. Toki on ne omat juttunsa, mitä on missä tahansa lapsiperheessä, mutta en mä koe tätä mitenkään rankkana.

Toki leskeksi jääminen toi omat kankeutensa arkeen siinä alkuvaiheessa, mutta se on jo eri tarina...

Vierailija
25/26 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 lasta, vanhin oli 3.5 v kun kaksoset syntyivät. On ollut rankkaa, vaikka olen saanut apua. Ensimmäiset neljä vuotta oli tosi raskaita ja edelleen lapset tappelee keskenään jatkuvasti ja omat hermot on ihan riekaleina päivittäin. En tiedä olisiko kahden kanssa ollut helpompaa, mutta kolme on minulle vähän liikaa.

Vierailija
26/26 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tässä kuitenkin taaperettaan lisäksi lähes ilman tukiverkkoa. Lapset ovat noin pari kertaa vuodessa olleet yökylässä tuttavaperheessä. Enkä ole kokenut tarvitsevanikaan enempää.

Esikoinen on koulussa ja kaksi pienempää 3h/pvä kolmena päivänä viikossa pk:ssa ja itse sitten ihan täysin kotona.