Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuisitko mieluummin rivi- vai kerrostalossa?

Vierailija
26.04.2011 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä meillä kyllä mitään hiiriä, muurahaisia tms. ole. Niitähän olisi sitten omakotitaloissakin, jos se maan tasalla asumisesta johtuisi. Minä asun mieluummin rivarissa. Pääsen suoraan ovesta isolle pihalleni, ja tykkään laittaa puutarhaa ja kasvimaata.

Vierailija
22/23 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette halua asua maan tasalla? Itse pohdiskelen asiaa paljon, eikä minulle ole tuollainen argumentti tullut mieleenkään.

Ei siihen välttämättä ole sen kummempaa syytä, kuin että jostain syystä tykkään asua mieluummin vähän korkeammalla - ei kuitenkaan liian korkealla. Toinen kerros on minusta miellyttävin, mutta en osaa selittää miksi.

Varsinaiseen kysymykseen, periaatteessa voisin asua miten vain, kunhan asunnon sijainti on hyvä. Pihan laittamisesta en tykkää, joten siinä mielessä kerrostalo sopii paremmin. Toisaalta nyt asun 2-kerroksisen rivitalon ylemmässä kerroksessa, ja on tämäkin ihan ok. Itselleni ei ole kovin tärkeää nämä asumismuotokysymykset, enemmänkin kiinnostaa millainen lähiympäristö, millaisia naapureita, missä sijaitsee, jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään pihatöistä, siinä suurin syy.

Kun lapset olivat pieniä, niin maan tasalla asuminen oli järkevää. Heidät pystyi vain päästämään ulos avaamalla oven. Mutta nyt kun he voivat itse mennä ulos, eikä he siinä pienellä pihalla kuitenkaan enää viihdy, niin en näe yhtä ainutta syytä, miksi asuisin sen enempää rivitalossa kuin omakotitalossakaan.

Kerrostalossa asumisen suhteen pitää vain osata valita oikea kerrostalo. Sellainen, joka ei ole paperista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi