Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten niin äitini MUKA AUTTAA MUA PALJON??

Vierailija
26.04.2011 |

Mulla on äitini kanssa hyvät ja läheiset välit, nähdään harva se päivä ja hän on muutenkin paljon mukana meidän elämässä. Nyt hän sit tänään sanoi, että on hienoa kun on voinut auttaa mua ja perhettäni paljon! Äitini vie lapset yleensä kerran viikossa puistoon pariksi tunniksi ja tiistaisin käyvät seurakunnankerhossa. Olen kotiäitinä ja mieheni on reissutöissä, tekee pitkiä päiviä. Äiti on aika usein meillä yötäkin, silloin kun mieheni on reissussa. Mun mielestä äitini on tässä se "saava osapuoli", ei niinkään auttaja. Hän asuu yksin ja saa varmasti lapsistani elämäänsä sisältöä ja iloa. Ilman meitä hänen elämänsä olisi kuitenkin aikaa tyhjää. Kyllä hänestä apuakin on, esim.ens viikolla lähdetään miehen ja lasten kans viikoksi lomalle ja äiti lupasi käydä reissumme aikana pesemässä ikkunat ja saunan ja tekemässä viikkosiivouksen niin saadaan palata reissusta puhtaaseen kotiin, eikä mun tarvi sitten ikkunoita pestä jne. Eli apua on, mutta en pitänyt hänen tavastaan ilmaista asia. Miten teillä muilla on? Jos äitinne saavat olla paljon lapstenlastensa kanssa niin kokevatko sen auttamiseksi? Meidän lapset on 4 ja 2-vuotiaat ja syksyllä saamme vauvan

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ!!!!Mä raivoan sisäisesti. Mistä noita ilmaantuu???? Ei ihmisyhteisöstä! Häpeä! Häpeä! Ja häpeä!!!

Vierailija
62/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitisi auttaa teitä mutta sinä et arvosta, vaan ajattelet olevasi hyväntekijä kun tuot äitisi "elämään sisältöä".

uskomatonta mikä tyyppi olet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki äitikin on, molemmat yhtä lailla.

Vierailija
64/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian pointtia! Tarkoitus ei siis ollut kritisoida äitiäni, joka on hyvä äiti ja mummo. En vain ymmärrä miksi sanoi, että on saanut auttaa paljon, koska mitään apua en ole häneltä koskaan pyytänyt. Kyllä hän auttaa ja on ihanaa, että on lasten kanssa paljon. En yhtään ymmärrä teidän asennetta,

Vierailija
65/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sellaisen esimerkin kasvatajana, jota me emme tarvitse!

Vierailija
66/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko siitä pääsi kumahtaisi1 oikeille raiteille!!

Vierailija
67/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette te. Sädekehä päänne päällä kehutte äitiäni ja minut haukutte alimpaan helvettiin!

Vierailija
68/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alle debiilirajan???

Vierailija
69/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette te. Sädekehä päänne päällä kehutte äitiäni ja minut haukutte alimpaan helvettiin!

Vierailija
70/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytäisi. Luuletko oikeasti, että joku ihminen on etuoikeutettu, kun saa siivota kaksi kotia yhden sijasta?

Jos äitisi kävisi teillä satunnaisesti, milloin häntä huvittaa, ja vain oleilisi, ei tekisi kotitöitä, voisi sanoa, että hän on etuoikeutettu, ja saa olla lasten kanssa.

Kuvauksesi mukaan hän tekee hirveän määrän töitä teillä ollessaan, ja voisit varmasti sanoa hänelle, jos et noin valtavaa määrää apua tarvitse. Eiköhän mummo keksisi reissunnekin ajaksi muuta puuhaa kuin teidä talonne siivoaminen, jos kerran siitä ei sinulle apua ole, vaan sallit vain jutut mummolle tämän omaksi iloksi.

Vierailija
71/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on äitini kanssa hyvät ja läheiset välit, nähdään harva se päivä ja hän on muutenkin paljon mukana meidän elämässä. Nyt hän sit tänään sanoi, että on hienoa kun on voinut auttaa mua ja perhettäni paljon! Äitini vie lapset yleensä kerran viikossa puistoon pariksi tunniksi ja tiistaisin käyvät seurakunnankerhossa. Olen kotiäitinä ja mieheni on reissutöissä, tekee pitkiä päiviä. Äiti on aika usein meillä yötäkin, silloin kun mieheni on reissussa. Mun mielestä äitini on tässä se "saava osapuoli", ei niinkään auttaja. Hän asuu yksin ja saa varmasti lapsistani elämäänsä sisältöä ja iloa. Ilman meitä hänen elämänsä olisi kuitenkin aikaa tyhjää. Kyllä hänestä apuakin on, esim.ens viikolla lähdetään miehen ja lasten kans viikoksi lomalle ja äiti lupasi käydä reissumme aikana pesemässä ikkunat ja saunan ja tekemässä viikkosiivouksen niin saadaan palata reissusta puhtaaseen kotiin, eikä mun tarvi sitten ikkunoita pestä jne. Eli apua on, mutta en pitänyt hänen tavastaan ilmaista asia. Miten teillä muilla on? Jos äitinne saavat olla paljon lapstenlastensa kanssa niin kokevatko sen auttamiseksi? Meidän lapset on 4 ja 2-vuotiaat ja syksyllä saamme vauvan

näin tyhmiä ihmisiä EI VOI olla:(((

Vierailija
72/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...äitini tekisi noin paljon töitä oman perheeni eteen. Kieltäsin. Tarjoaisin äidilleni esim. vastalahjana matkoja, kylpylälomia, teatteria jne..

Vierailija
73/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ei ole ikinä viennyt mun lapsia mihinkään tai saatika hoitanut niitä.

kun olivat 8kk niin asui meillä viikon mun seurana kun mieheni oli työmatkalla. Ikinä ei ole siivonnut meillä. Äitini asuu myös yksin ja hän haluasi että joku menisi pesemään hänen ikkunansa.

Ole onnellinen tuollaisesta äidistä.

Mä nään äitini ehkä noin 6 kertaa vuodessa noin parin kuukauden välein ja kesällä ehkä kerran kuussa.

Vierailija
74/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tutkailla, mitä paiseesi on syönyt? Ei ainakaan järkeä.

Vierailija
75/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän saat julmetun paljon apua ja TUKEA!

Minä luulin että me saadaan paljon, yökylä järjestyy kerran puoleen vuoteen ja keskimäärin kerran viikossa saadaan lastenhoito-apua jos on meno. Mutta muutoin mummot viettää lasten kanssa aikaa vain kuin käyvät kylässä. Siivoiusapua en uskaltaisi edes unelmoida!

Vierailija
76/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla lähdetään miehen ja lasten kans viikoksi lomalle ja äiti lupasi käydä reissumme aikana pesemässä ikkunat ja saunan ja tekemässä viikkosiivouksen niin saadaan palata reissusta puhtaaseen kotiin, eikä mun tarvi sitten ikkunoita pestä jne.

milloin sinä olet menossa äitisi taloon pesemään ikkunat ja saunan ja tekemässä viikkosiivouksen?

Vierailija
77/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..häntä arvostetaan. Nyt hän teidän työjuhta - ilmeisesti ilmaiseksi? Vai kuinka? Ettekö mitenkään korvaa tätä valtavaa työmäärää hänelle? Et varmaan. Näin uskoisin.

Vierailija
78/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla nämä tähän ketjuun kommentoineet ainakaan niitä, jotka on ollu Pisa-tutkimuksen huipputuloksia tekemässä...

Tsemppiä ap!

Vierailija
79/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa kyllä mummot ja tädit ja sedätkin auttavat oikein mielellään eivätkä kiitosta odota. Toki apu on molemminpuolista, ja vaikka meitä on autettu paljon (esim. äitini ruokkii meidät kerran viikossa ja hoitaa joskus lapsiakin), ei me sitä apua olla pyydetty eikä mitenkään välttämättä tarvittaisi. Minäkin koen, että sukulaiset saavat auttaessaan vähintään yhtä paljon kuin antavat. Mitä ne eläkeläiset ajallaan tekisivät jos eivät koskaan saisi tehdä mitään hyödyllistä?

Toivon itsekin saavani tuossa iässä auttaa lapsiani ja lapsenlapsiani kerran pari viikossa, jotten ennen aikojani dementoituisi.

Vierailija
80/112 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..häntä arvostetaan. Nyt hän teidän työjuhta - ilmeisesti ilmaiseksi? Vai kuinka? Ettekö mitenkään korvaa tätä valtavaa työmäärää hänelle? Et varmaan. Näin uskoisin.

siinä hyötyy, pääsee ilmaiseksi pesemään toisen saunan ja ikkunat ja muut...