Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vetoaako sinuun miehet joiden kasvoissa on naisellisia piirteitä?

Vierailija
26.04.2011 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kauneus vetoaa, mutta toisaalta miehen tulee näyttää mieheltä. Esim. isot, pitkäripsiset silmät ovat kauniit niin miehellä kuin naisellakin.

Vierailija
22/29 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan huoleton tyyli, mukava seuraihminen.

Ulkoisesti hiukan "rähjäinen" jollain tavalla, kuitenkin siisti ja pitää itsensä kunnossa.

Pitää myös samantyylisiä hattuja kuin Depp.

Huvittavaa, kun viimeksi ulkomailla yksi kaunotar tuli sanomaan miestäni Deppiksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin halutessaan voi asian nähdä noin mustavalkoisena.;) Minua viehättää eniten sopivassa määrin "miehekkäät" miehet, eivät action-pullistelijat niinkään. Omaa silmää ja mahaa kutkuttaa vaikkapa Josh Holloway, Alexander Skarskåd ja Jeff Bridges.

lihaskimpuista ja liian maskuliinisista miehistä. siis sellaisista kuin nää eräät mitkä lie action-näyttelijät joiden ainoa tyyli on potkia ihmisiä kumoon (siis leffoissa)...Van Damme sun muut YÖK

Vierailija
24/29 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirteitä kuin itsessäkin on..

Monet pariskunnathan muistuttavat toisiaan ulkoisestikin vai muokkautuvatko sitten ajan saatossa toistensa kaltaisiksi. Tiedä häntä.

Vierailija
25/29 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/29 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kammoksun sellaisia jone nikula-tyylisiä rumia "äijiä".

Vierailija
27/29 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Beckham on hyvä esimerkki. Eli kaunis mies, jolla on kuitenkin leveät hartiat ja hyvä tyylitaju, mutta ei kuitenkaan mitään pinkkiä paitaa tai silmälaseja. Isohko nenä, pitkä, iso kulli, hoikkuus ja tummat pitkät ripset vetoavat. Ah mun mies on just tommanen ;-)

Vierailija
28/29 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliinisuus on ehdottomasti tärkeää. Miehiset piirteet, lihaksia, matala ääni.

Nörttimäinen epälihaksikas kimeä-ääninen olemus ei miellytä ensinkään.

Ei nörttimäisyys ole naisellista. Nörtit ovat usein vähän hoikempia, kuin punttisalikaverinsa ja jutut ovat yhtä junttimaisia. Monesti nörttimäisyyteen liittyy lihavuus ja akne. Naisellinen mies on hyväihoinen ja kaunis kasvoiltaan. Et ole ymmärtänyt ap:n otsikkoa.

Vierailija
29/29 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sen tyylinen ja hottis! Rakastan kun mies osaa pukeutua renttumaisesti mut silti tyylikkäästi...en tarkoita siis mitään Matti Nykäs-tyyliä :D

Naiset usein pukevat miehensä.

Harva nainen antaa miehensä valita itse vaatteensa.