Kiusallisin vaivasi raskausaikana?
Minä kärsin todella kiusallisesta vaivasta.Alapääni tuoksuu voimakkaasti. Vaihdan alkkarini n.kolmesti päivässä ja samalla suihkutan alapääni vedellä. Mitään tulehdusta minulla ei ole ja valkovuoto normaalia. Onkohan tämä joku hormonikikka.
Lisäksi hikoilen kainaloista runsaasti.
Kommentit (22)
Pistänpä omiani listaan:
-Persesärky. Perseen sisällä vihloi, aivan kuin joku olisi pistänyt suolen solmuun välillä. Tätä oli varsinkin nukkuessa ja sekstailtaessa. Lääkäri ei osannut sanoa, mistä johtui. Ei ollut pukamia.
-Valkovuoto. Jouduin päivisin vaihtamaan alushousuja ja kävin vähän väliä katsomassa, että menikö tää nyt kesken, kun yhtäkkiä hulahti jotain housuun. Aika pian onneksi tottui tuohon valkovuotoon niin, ettei aina luullut keskenmenoksi :)
-Turvotus. Kengät ei menneet jalkaan kunnolla rv26 eteenpäin. Nilkkaan kun painoi sormella, jäi mojova monttu jonka nouseminen kesti piiiitkään. Raskausmyrkytyksen sain tosin sitten, eli johtui siitä.
-Väsymys, hajamielisyys, ärsyyntyminen, toisinaan kosketusherkkyys. Mies ei saanut istua sohvassa vieressä, kun yhteen osuvat käsivarret ärsytti.
-Piereskely.
-Pissaaminen usein, närästys, liitoskivut, vihlomiset yms........
Tässä näitä. Ja kova vauvakuume päällä taas :D
Toisella kolmenneksella iski helvetillinen ummetus. Sattui kun ei pystynyt kakkaamaan. Söin loppuajan Levolacia ja Vi-Sibliniä ja pierin kuin kaksitahti-moottori.
Vikan kuukauden ajan olin todella turvoksissa. Vain yhdet sandaalit mahtuivat jalkaan, kun tarranauhat sääti ääriasentoon.
Silti näitä vaivoja luettuani ottaisin nuo kaksi koska tahansa uudestaan. Helpolla näköjään pääsin kuitenkin.