Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärini mielestä nämä suonikohjuni eivät muka ole pahan näköiset (sis.kuvan)

Vierailija
25.04.2011 |

http://aijaa.com/v.php?i=005887943846.jpg

Olen siis 27 vuotias neljän lapsen äiti ja kintut on näin kammoittavan näköiset.

Jokaisessa odotuksessa olen käyttänyt tukisukkia ja silti on tullut suonikohjuja lisää.

Nuo kun ovat rumuutensa lisäksi kipeitä.

Lääkärini mukaan ei nuo edes kuulemma ole pahat, kuvittelen vain.

Lisäksi nilkat ja pohkeet ovat täynnä violetteja katkenneita pieniä suonia. Pahimmat kohjut ovat tuossa reidellä ja pohkeiden takana olevat rykelmät.

Käytä nyt sitten hameita tai shortseja näillä koivilla, kun housujenkin läpi jo pullottavat :´(

Yksityiselle ei ole varaa mennä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 17:40"]

Mulla

on ihan samanlaiset kun aloittajalla! Tekevätkö mitään julkisella kun eivät ole kipeät(asun HUS alueella)

[/quote]

Hoitoon pääsyn kriteerit löytyypi tuolta stm:n nivaskasta sivu 109

http://www.stm.fi/c/document_library/get_file?folderId=39503&name=DLFE-8278.pdf

Tarvitset 50 pistettä päästäksesi julkisella puolella hoitoon ja oireettomista kohjuista saat 6pistettä. 

Vierailija
22/30 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohjut on leikattu julkisella puolella kahdesti, eivät ole olleet noin isoja röllyköitä ulkoisesti, mutta sisältä ultrattaessa ovat suonet olleet ihan tukossa... Siitä on siis seurannut jatkuva kipu ja turvotus. Edelleen toinen kipuilee, mutta toinen on nyt oireeton. Ylipainoa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut vain jalkojesi ulkonäöstä, mutta mitä toiminnallista haittaa kohjuista on? On totta, että suonikohjuja ei aleta leikata vain esteettisyyden vuoksi. Käytätkö tukisukkia?

Vierailija
24/30 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kitiskö veroprosenteista ym niin kauan kuin oletatte julkisen puolen tarjoavan esteettistä kirurgiaa.

Vierailija
25/30 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu ja suonikohjut eivät katoa minnekään laihtumalla ja alipainokaan ei ole este, että voi tulla suonikohjuja!

Vierailija
26/30 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kyllä ne ovat kamalat. Ihan ensiksi pistät elämäntavat uusiksi: liikuntaa, ei istumista, ravinto kuntoon jne. Ja sitten lääkäriin valittamaan kuinka kipeät ovat... Itse menisin kyllä yksityiselle heti huomenna, mutta jos ei ole varaa niin sitten ei ole, ei auta muuta kuin yrittää julkisella puolella.

Vierailija
27/30 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista huilu 29. Tuollaisten kohjujen hoito ei ole mitään esteettistä kirurgiaa.

Vierailija
28/30 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 19:30"]

Haista huilu 29. Tuollaisten kohjujen hoito ei ole mitään esteettistä kirurgiaa.

[/quote]

Voi se joskus olla. Itselläni on samantapaiset, mutta vielä häijymmän näköiset koska ne on siniset väriltään, mutta ikinä eivät ole millään tavalla vaivanneet. Paitsi että ovat pohkeen takapuolella helvetin rumat.

Vierailija
29/30 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pahemmat ja kerran on jo vaahtoruiskutettu, tosin kolme raskautta sen jälkeen. 

Vierailija
30/30 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua raukkaa :( Mulla on samanlaiset ja lisäksi vielä liilat :(