Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranomistaja tappaa kehitysmaiden lapsia (nälkään)

Vierailija
24.04.2011 |

Ruokaa se koira syö, ja ruoan maailmanmarkkinahinta kohoaa edelleen. Korkea hinta vie leivän köyhiltä.

Ihmiset ja koirat lisäävät kasvihuonekaasupäästöjä.

100% faktaa kaikki.

Ei millään sanankäännöllä tai selittelyllä näitä voi kumota.

Koiranomistaja tappaa kehitysmaiden lapsia (nälkään), raaka fakta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onks kaikki suomimuslimit liikkeellä?

Vierailija
2/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja, joissa ei ole faktan häivääkään. Kopioin tänne saman, jonka kirjoitin tuonne toiseen ketjuun:

"Ei ole faktaa vaan paskaa.

Koirat syö pääasiassa koirannappulaa, jotka tehdään suurimmaksi osaksi teurasjätteestä.

Maailman ruokatuotanto jakautuu epätasaisesti siksi, että 1) länsimaissa ihmisten on pakko saada syödä lihaa joka ikisellä aterialla, 2) kehitysmaissa tuotetaan ruokaa vientiin riistoviljelyn keinoin, 3) kehitysmaiden viljelijät ovat suurten yhtiöiden armoilla.

Tunnusta jo, että sulla ei ole tässä mitään muuta motiivia kuin koiraviha. Oikeasti sua ei kiinnosta kehitysmaiden lapset pätkääkään, tuskinpa olet valmis tinkimään siitä, että saat lihaa joka aterialla tai tekemään mitään muutakaan kehitysmaiden lapsien hyväksi.

Mutta jos olet, suosittelen kasvissyöjäksi ryhtymistä. Se on helppo tapa vaikuttaa kasvihuonepäästöihin. Itse olen ollut kasvissyöjä jo 20 vuotta."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiranomistaja? Vai etkö sinä syö???

Vierailija
4/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kirjoitat vain koirista? Hevoset syövät moninkertaisesti enemmän kuin koirat.

Lisäksi voisit yhtälailla hölmösti rinnastaa vaikka alkoholin ja kehitysmaiden nälkäiset tai ihan minkä tahansa asian vedoten nälänhätään.

Vierailija
5/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin mä lähettää mun koiran riista-barfit sinne kehitysmaahan, jos se sua helpottaa. Veikkaan, että mun koiran eväät ei lisää kasvihuonepäästöjä läheskään niin paljon kuin sun omat eväät.

Vierailija
6/10 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa se koira syö, ja ruoan maailmanmarkkinahinta kohoaa edelleen. Korkea hinta vie leivän köyhiltä.

Ihmiset ja koirat lisäävät kasvihuonekaasupäästöjä.

100% faktaa kaikki.

Ei millään sanankäännöllä tai selittelyllä näitä voi kumota.

Koiranomistaja tappaa kehitysmaiden lapsia (nälkään), raaka fakta.

sehän on vaan hyvä: vähemmän niggereitä tänne verovaroillamme elelemään...

Vierailija
7/10 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä järkeä on pitää kissoja ja koiria. Niiden hiilijalanjälki on yhtä suuri kuin ihmisen ja itse ainakin maksan mieluummin kummimaksuja kehitysmaahan kuin elukan ruokia. Oikeastaan säälin koiranomistajia, koska kyllähän ihmisen pitää olla aika surkeassa kunnossa henkisesti, jos tarvitsee koiraa seuraksi tai toisaalta hyvin tyhmä jos ottaa koiran pelkästään huviksi.

Vierailija
8/10 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kasvihuoneilmiötä ja nälänhätää vastaan ei tule taistella millään keinolla, jos moni syy johtaa näihin?

RAttijuoppous tulee siis sallia, koska onnettomuuksia sattuu muustakin syystä?

Ja sinä voit lahjoittaa osan omaisuudestasi minulle, koska OSALLA asiasta ei ole merkitystä?

Outoa tuo koiraihmisten logiikka.

Faktaa on, että koira saastuttaa ja vie ruokaa ihmisiltä.

Se myös häiritsee kaupungeissa monin tavoin muita ihmisiä.

Onneksi saamme islamilaisen valtion tänne ennen pitkää, ja suden sukulaiset kieleltään! IHANAA! Kerrankin saa kävellä rauhassa ulkona!

Vierailija
9/10 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltäs ihmiseltä noi on pois? Jos laittaisit vaikka osoitteen niin voin lähettää sinulle nuo ylimääräiset nappulat.

Haluatko myös yhden sian korvan ja pari puruluuta?

Vierailija
10/10 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen case.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi