Mies ei tiedä haluaako erota vai olla yhdessä
Kysyin ja vastasi että ei tiedä. En tiedä mitä tehdä, mitä ajatella.
Kommentit (4)
n. 8 kk sitten. Nyt ollaan yhdessä, kaikki menee hyvin. En todellakaan voi sanoa että käyttäydyin tuossa tilanteessa mitenkään esimerkillisesti, joten loppujen lopuksi tulin siihen tulokseen, että ilmeisesti ongelma oli enemmän hänen puolellaan, eli kyse ei niinkään ollut siitä että hän ei rakastaisi minua. Oli vain hukassa itsensä kanssa. Tosin ollaan aika nuoria, joskus miehille ja naisillekin vain tulee sellaisia itsensä etsimis -kausia. Kuulostaa ikävältä, mutta paljon et voi tehdä. Jos teidän on tarkoitus olla yhdessä, kyllä te yhdessä pysytte. Joskus on helvetin vaikeaa, ja kyllä se kaikkein eniten satuttaa, kun toinen sanoo ettei tiedä.
En aio sua neuvoa miten käyttäytyä. Käyttäydyt just niin kuin haluat, et ala esittämään mitään. Mua neuvottiin hurjan paljon kuinka pitää olla kylmä ja etäinen ja sanoa sitä ja tätä ja olla painostamatta ja plää plää, että jossain vaiheessa sitten vain närkästyin, ajattelin että hitto vie, miksi naisen pitää aina olla se joka paapoo ja ymmärtää? Lakkasin ymmärtämästä, hyvin kävi. Kyllä sitä itseäänkin vähän nykyään ihmetyttää, että mikä silloin oikein iski, kauhea tietämättömyys yhtäkkiä :D
Mulle vaan tuli sellainen tunne joten kysyin suoraan. Odotin että mies olis vastannut että ei tietenkään halua erota.
ap
Mites moiseen tilanteeseen olette joutuneet? Anna aikaa miettiä.
Nyt on kissa pöydällä. If it aint broken dont try to fix it.
Anna aikaa miettiä.