Aamulehden kuva-arvoitus 22.4.2011
Heips!
Ootteko pähkäilleet? 4 puuttuis, 16, 53, 64 ja 68.
Saiskos apuja, kiitos : )
Kommentit (185)
miksi kutsutaan arvotonta kultaa, 22 eka esine on tii, siitä varmaan alkaa aukeamaan.
Kiitos vain jos sais vihjeitä noihin kuviin mitkä numeroitu ekassa viestissä : )
68 Tamperelainen ravintola nääs, 16 ei lintu vaan ... näkökulma.
En vaan niitä löydä... tunnen niin typeräksi itseni, mutta ei tule mitään mieleen...
20 on sama kuin hidas posti (:
Viittiskö joku auttaa 52:n kanssa? Oon ihan pihalla :(
Samoin numerosta 6 ei oo mitään hajua.
Mutta tässä linkki suoraan kuva-arvoitukseen
http://www2.aamulehti.fi/extrakuvat/paasiaisen_kuvaarvoitus.pdf
68 Tamperelainen ravintola nääs, 16 ei lintu vaan ... näkökulma.
ravintola löytyi, muttei 16 aukea, niinkuin ei 53 : (
29 on saimaassakin uiva otus : )
ja 17 löytyy koosta riippuen kaksikin eläintä, kala ja lintu.
Apuja, kiitos, voin antaa myös jotakin vihjeitä muista.
17 on taskumatin lempinimi, 46 on sanonta koirat haukkuu ja..., 48 rosvon lempinimi, 78 solmio toisella nimellä +...
en tajuu tota koko kuva-arvoitusjuttua :/ onko yhteen kuvaan vastaus aina joku sana vai lause vai kirjain, josta muodostuu joku lause? Vai mikä juttu toi on? Onko noihin mitään muuta vinkkiä kuin noi sekavat kuvat?
Yhdestä kuvasta löytyy aina jompikumpi.
en tajuu tota koko kuva-arvoitusjuttua :/ onko yhteen kuvaan vastaus aina joku sana vai lause vai kirjain, josta muodostuu joku lause? Vai mikä juttu toi on? Onko noihin mitään muuta vinkkiä kuin noi sekavat kuvat?
Olla vaan ihan "pläkkiammu" vähän virallisimmilla sanoilla? näin itse olen sen tulkinnut.
Mutta tuo sitikka, 74. Mikä mahtaa olla?
ja 6, 35, 50, 51, 53, 84, 69 Eli aika monta vieläkin ihan auki
Olla vaan ihan "pläkkiammu" vähän virallisimmilla sanoilla? näin itse olen sen tulkinnut.
Sitikka-sanaanhan sisältyy itikka.
6: syytön eli puhdas kuin...
35. 50, 53,69, 84 : ei mitään tietoa!
51: Minä liitin sen jotenkin Ruotsissa Malmössä ulkomaalaisia ammuskelleeseen. Kuvassa oleva Simpson-tyyppi on Apu.
kyllä se varmaan se pläkkiammu on, onhan tolla rättärillä eläimellisiä lempinimiä, mutta ainakin yksi vastaus siihen on jo kirjoituksessasi/kysymyksessäsi : )
84 taitaa olla apinan sukua, iso sellainen : )
Olisko apuja nro 72? en ymmärrä sitä symbolia...