Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittävää, mutta v**uttaa nähdä timmejä äitejä!

Vierailija
24.04.2011 |

Eilen näin useampiakin äitejä, jotka olivat oikeasti timmikroppaisia ja pukeutuivat vielä seksikkäästi. Aaaaaaargh! Kateus ja vitutus iskee. Tunnustaako kukaan muu?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä löytyy kans yksi... mulla ei kyse ole edes laihtumisesta olen laihtunut yli kymmenen kiloa vii e kesästä ja alan olla normaalipainon rajoilla MUTTA tämä maha joka jäi roikkumaan kauheine arpineen niin ei kyllä varmasti häviä ilman kirurgin apua... siitä saan kärsiä loppuikäni

sama homma, mut onnneksi voin lohduttautua sillä, että 99% muista äideistä ei ole kantanut mahassaan kahta kolme kiloista samaan aikaan eli kaikelle on syy. mulla bmi on 21, enkä halua laihemmaksi, mut valitettavasti maha on hirveä: kolme numeroa liian iso nahkapussi ja ARPIA paljon :/ et olisi sellainen sopusuhtainen ennen lapsia -maha kivempi, mut kaikkee ei voi saada!

Vierailija
22/22 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastukseeni, joka oli ennen lasten saamista. Mies ei ole koskaan huomautellut ulkonäöstäni tai -muodoistani.

Ei myöskään kiinnosta lainkaan vertailla itseäni yhteenkään muuhun naiseen.

Miksi pitäisi? Onko itsetunnossa jotain vikaa, jos jatkuvasti vertaa itseään kanssasisariin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla