Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^¨Syyssäteiden torstai*^¨

27.10.2005 |

Huomenta!

[color=orange]Laitetaans vähän väriä elämään:)

Täällä takana tosi risainen yö, kuopus heräili xkertaa yön aikana ja huuteli sängyssään ja herätyskin oli jo 7.30 zZzZzZ nyt vähän pöpperössä tässä kirjoittelen. Tiedä sitten tekeekö hampaita vai johtuiko levoton yö eilisistä yli neljän tunnin päikkäreistä![/color]

[color=plum]Hitsi kun ei muista tuosta eilisestä pinosta oikein mitään, kun ei eilenkään oikein ehtinyt ajan kanssa tänne koneelle. Toivotan kuitenkin kaikille plussasäteitä ja tärppionnea tasapuolisesti.

Gallupeista: Asumme omassa kerrostalo osakkeessa ja pienihän tämä meidän poppoolle jo nytkin on, mutta näillä näkymin aiomme tässä pysytellä vaikka pikkunelonenkin ilmoittelisi tulostaan jossain vaiheessa.

Raskausaikana minulla ei ollut mitään outoja mielitekoja. Kahvi tökki, ja keskimmäistä odottaessa myös banaani. Vielä 21rv piti oksentaa kun erehdyin syömään banaanin. Nyt kuopusta odottaessa kaikki kirpeä ja hapan maistui hyvältä.[/color]

[color=maroon]Omasta navasta sen verran, että nyt on menossa kp 18/26, eikä mitään kiinnittymiseen liittyviä tuntemuksia ole:( sinänsä kyllä harmitaa, jos ei plussaa tästäkään kierrosta tule, kun yritys oli kuitenkin 10+ tässä kierrossa:( No, ensi lauantaita ja tätiä odotellessa...[/color]

Huomenna lähdenkin sitten viikonlopuksi reissuun, joten en pariin päivään taas tänne pääse, mutta hyvää tulevaa viikonloppua kaikille säteille!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla tuollaisia uutisia :) Nyt en ole taas hetkeen käynyt täällä, mutta tulinpa taas juttelemaan muistaessani :)

Flunssa on toista viikkoa jo päällä, sairaslomalla olin viime viikon tiistaista asti ja nyt sitten taas tänä aamuna nousi kuume niin korkeaksi ettei voinut lähteä sinne päiväkotiin lapsiin tautia tartuttamaan. Sairaslomaa tämä päivä ja huominen. Sitten onkin viikonloppu.

Antibiootteja määräsi viime viikolla, mutta tänään sanoin sille sairaanhoitajalle jonka vastaanotolla kävin, että en uskaltanut sitä aloittaa, koska en tiedä olenko raskaana vai en. Huomisesta aamupissasta sitten pitää näyte viedä ja huomenna saan tietää että olenko sitten raskaana vai enkö. Toivotaan, muttei liikaa, ettei pettymys sitten iske liian suurena jos ei olekaan tärpännyt.

Lauantaina vasta pitäisi tädin tulla vierailulle, mutta toisaalta aina jo viimeistään paria päivää ennen menkkojen alkua on sietämätön vatsakipu, mutta nyt ei ole mitään sellaista. Alavatsaa välillä vähän vihlaissut, varsinkin oletetun oviksen aikoihin ja siitä joku viikko tai vähän yli eteenpäin.

Hmm, mutsikin oli jo innoissaan kun oltiin siellä käymässä miehen kanssa kahvilla ja otin hörpyn kahvista ja piti käydä sylkäisemässä se pois kun maistui ja haisi niin pahalta. Äiti vaan hymyili ja sanoi hiljaa, että taidat olla pieniin päin :)

Nyt oli kyllä ihan pelkkää omaa napaa koko viesti, mutta ei kai se niin vaarallista aina ole. Tuskin maltan odottaa huomista :)

Plussaonnea ja -säteitä kaikille :)

Vierailija
22/33 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=8B2323][size=4]Onnittelut Jennille, ihania uutisia oli heti vastassa!! kaikkea hyvää odotusaikaasi![/color][/size]

[color=A52A2A]Täällähän on käynyt tosiaan viske heti aamusta. Eilisestä gallupista: asumme kerrostalossa vuokralla.

Nellariina: toivottavasti täti pysyy teidän huushollista kaukana! bdbdbd

Kaisalle pikaista paranemista flunssasta! Ja toivottavasti se tuhruttelu loppuu, mutta usko vain " viisaampia" , kun sanovat että se ruskea tuhru on sitä " hyvää" tuhrua.. Jaksamista sinne!

Yoginos, luitkos tuon Hekustin ultrausjutun etusivulta..? Mitäs jos sinullakin on ihana yllätys edessä? :) toivotaan!

Nearoosalle jaksamista pahoinvoinnin kanssa, toivottavasti se pian alkaa helpottamaan.

Hannako piinailee vielä? Plussaonnea sinne!

Jajalle mukavaa viikonloppua reissussa!

kidelma, viime kierrossa en minäkään osannut olla laskematta päiviä ja miettimättä asiaa jatkuvasti, mutta nyt kun tuo mies veti vähän takapakkia asian kanssa, niin kummasti olen itsekin rauhoittunut. Jospa ensi kierrossa taas pääsisin minäkin piinailemaan... Ei tämä asia taida keneltäkään ilman jonkinlaista piinailua ja pohdintaa sujua.

Taelsalle ja Anulle tsemppiä koulun penkille. Se on ihan mukavaa välillä opiskellakin.. On tainnut aika kullata jo meikäläisen opiskelumuistot, kun viimeksi olen kaksi vuotta sitten kouluja käynyt :)

Tuulia, pahoittelut negasta!!

Ja Labaselle vielä oikein sylintäydeltä plussasäteitä, toivottavasti yritys on tuottanut tulosta! ja koitahan parantua!

Omasta navasta ei mitään erikoisempaa.. Töihin lähdössä (taas iltavuoroon..) joten illalla palailen lukemaan. Mukavaa päivää kaikille ja +++++säteitä++++ myös!

Riika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täällä.. :)

Ihan ensin [b]J e n n i l l e ONNEA!![/b] :)

[b]Labasen[/b] tilannekin kuullostaa kutkuttavalta.. Jos kahvikin maistui pahalta ja muutenkin... *peukuttaa* bdbdbdbd Tulehan sitten huomenna kertomaan!!

[b]yoginos[/b] Joku kyselikin,että mihin aikaan annat aamupalaa..? Meilä myös kuopukselle ei aamupala maistu heti, vaan vasta n. tunnin päästä heräämisestä (samoin kuin mulle itselle). Toinen juttu sitten vielä tuli mieleen, eli syökö lapsi itse, vai syötätkö sinä? Meillä tuli noilla main se " itse itse itse" -vaihe ainakin.. vaikka kuopus on kyllä syönyt itse alle 1-vuotiaasta, mutta tuossa iässä (vajaa 1,5v) ei sitten saanut edes auttaa.. Jos vaan ojensin kättä auttaakseni (vaikka pyyhkiäkseni paidalta jugurtit pois..) alkoi hirveä huuto.. :P

MEillä myös vähän välillä tuntuu ettei mikään kelpaa (ja syöminen loppuu siihen paikkaan, kun isoveli on syönyt ja lähtee pois pöydästä) ja äidin mielikuvitus ei keksi uusia vaihtoehtoja. Parhaiten meillä maistuu riisipiirakat, jugurtit, banaani ja omena.

Sitten vielä oma napa.. Tätiä ei vielä ole näkynyt, mutta nyt on sellanen tunne että ihan just alkaa.. VAikkei mukava vieras olekaan, niin tällä kertaa toivottu :) Sitten aamukampa käyttöön! :D

nyt on mentävä syömään..joten heipat kaikille ja plussaonnea myöskin! Tädin piinaamille ja negan saaneille peukutukset, toivotaan tilanteeen pikaista selkiintymistä! :)

Vierailija
24/33 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat taas!

Jennille megaonnittelut plussasta ! Plussapino kasvaa, jee!!

G: Asumme omassa (panki) rivarikolmiossa. Joskus varmaan omakotitaloa katsellaan. Toisaalta rivarissakin asuminen on suhteellisen vaivatonta :)

Mielitekogalluppiin palatakseni niin tosiaan se taululiitu-juttu oli aika yllättävä mieliteko. Paperiosastolla kaupassa piti haistella ja haaveilla hampaiden upottamisesta liituun.. ;) Outo tyyppi. Vaan onneksi oli " kohtalotoverikin" ; toi märkä sementti oli aika hauska! :D

Anu ja Jaja : Onkohan meidän lapsilla ollut viime yönä yhteisestä sopimuksesta jotkut kokoontumisajot, kun meillä typy löytyi keittiöstä viime yönä? Lähdin vessassa käymään ja ilmeisesti typy siihen on havahtunut ja lähtenyt perään..arvaattekos kun säikähdin kun keittiöstä kuului tuhinaa?! Meillä peti on nykyään lattiatasossa (perhepeti), ettei typsy satuta itseään, kun lähtee seikkaileen eikä huomaa/herää heti.

Aamupala- asiaan täytyy myös sanoa, että meillä auttaa kanssa se, että tyttö heräilee/leikkii noin ½-1 h ennen aamupalaa. Sitten voi jo ehkä maistuakin. Huom. ehkä..;)

Tuulialle pahoittelut negasta! Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu meillä kaikilla.. :) Ennemmin tai myöhemmin. Ja mieluummin ennemmin!

Labasella jännät paikat..Onnea huomiseen! Ja koitahan parannella itsesi.

Riikalle piti vielä sanomani, että tsempitykset siihen makkaripuolen asiaan.. ;) Josko se mies saisi sanaisen arkkunsa auki. Toivotaan. En oikein osaa neuvoa mitään ,vaikka mielellään auttaisin. : /

Oma napa, kp 32/35 menossa !! Ihmeen rauhallinen olo. Tuntumuksistakaan en nyt oikein tiedä, ehkä on jotain, mutta tiedä sitten kuinka todellisia ne ovat. Testata aion vasta maanantai-iltana aikaisintaan, jos ei tätsy ma-päivän aikaan ilmesty.

++++++++++++säteet ilmaan. Koitetaan niitä ottaa kiinni :)

t: Wilma (= Eevis01)

Vierailija
25/33 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydennän tuota omaa gallup-vastaustani.. Unohtui eilen, kun tuli joku häiritsemään tai jotain.. :P

Eli meillä rivitaloasunto, kaksi kerrosta ja reilut 90 neliötä, 4h+k+s. Vajaa vuosi on asuttu, ja kyllä on tykätty entisen kerrostaloelämän sijaan. Lasten kanssa mukava, on vähän omaa pihaa ja muutenkin. Omakotitalosta haaveillaan sitten joskus.. kun on aikaa ja rahaa ja jotain.. ;D

Jep, mutta nyt päikkäreille.. :) Mukavaa päivänjatkoa!

Vierailija
26/33 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitten muutkin kartuteta plussatiliä! Josko esimerkiksi Tuuliankin nega siitä vielä vaihtuisi =)

Itselläni huippumielenkiintoista limojen tarkastelua... On tämä vauvakuumeilu niin koomista hommaa! Miehellekään ei ihan kaikkia yksityiskohtia alushousujen kätköistä viitsi paljastaa, menee muuten sillä vielä pasmat ihan sekaisin. Onneksi olette te syyssäteet täällä jakamassa kaikenlaiset höpinät!

Vierailija
27/33 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyry78 : sanos muuta.. Kaikkea se vauvakuume teettää! Eikä TODELLAKAAN miehelle viitsi kaikkia yksityiskohtia kertoa.. :D Onneks on tosiaan tämä palsta.- Vaikka joskus ajattelinkin, että mähän en limojani ala täällä analysoimaan tai muuta... NIINPÄ. ;D Missäs sitten?

Jees, mutta olen jo menossa *pyörittelee päätään*

Vierailija
28/33 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vielä paljon plussanneille!

Kärsimättömänä vielä itse täällä piinaillaan. Eilen kävin kaksi testiä ostamassa ja nyt sitten mietin, että koska uskallan sellaisen tehdä.

Siitä tulikin mieleeni...

Kysymys: Ostin apteekista Apteekin oman raskaustestin ja Acon 10 (?).

Kummallakohan kannattaisi ensin testailla...?

Töiden teko maistuu puulta! Olin äsken palaverissä, missä yhdellä osallistujista oli ihana vauvamaha... Koko palaveri menikin sitten tuota masua tuijotellessa ja omasta haaveillessa. Voi minua! ;-)

-H-

Vierailija
29/33 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerkesin jo laittamaan nuo Acon10 -testit pannaan, mutta sillä sitten plussan testasin. Tosin kokeilin vielä Acon25 mutta kuitennii :)

Periaatteessahan sillä Acon10 pitäisi ihan ensinnäkyä, mutta monet on sanonut että Apteekin oma testi on aikaisemmin näyttänyt sen plussan verrattuna Aconiin, ja kun se Acon vielä niin usein näyttää pelkkää haamua todella pitkään..

Vierailija
30/33 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet tosiaan ihan kaikkea sulata. Ja luulen, että meidän esikoisyrittäjien miehet tarvitsevat vielä enemmän herkkätunteisuutta, kun eivät välttämättä ole nähneet mitään " fysiologisesti järisyttävää" =)

Miten muuten muut syyssäteet: Jaatteko miehenne kanssa kaikki ovislimat, tuhrut, vuotohäiriöt, kiertopäivät ja sen sellaiset? Olisiko jollain hauskoja kokemuksia siitä, kun miehen kanssa ryhtyy näitä asioita puimaan?

Minä yritän varovasti kliinisellä tasolla keskustella asioista, mutta luulen, että esimerkiksi synnytyksessä mukana olo tulee vaatimaan häneltä yhtä suuria urotekoja kuin minulta (on aika herkkä mies). Keskusteluissakin taitaa hältä mennä vähän ohi nuo kiertopäivät. Ja nyt kun rupesin miettimään, niin en ole ihan varma, onko mies ihan perillä ovulaatio-sanan merkityksestä. Mutta sen verran meidän uroskin ihan itse tajusi, että minulle kolmen päivän menkat oli aika pikasuoritus, kun ensimmäistä luomuvuotoa yhdessä ihmeteltiin (siis ihan keskustelutasolla, ei livenä).

Nyt taisi tulla aika huonoa suomea, mutta kiirustan takaisin työn pariin!

Vierailija
31/33 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä piti sanoa vielä, että nikistä sain minänkin deletoitua nuo numerot. Eli sama Pyry listoilla edelleen. Ulkona eri pyry. Hehee, puujalkahuumoria. On näköjään vitsit aika vähissä.

Vierailija
32/33 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vastailla näin yhden lapsen synnyttäneenä.... Itse en ole kertonut miehelle mitään juttuja. Hän on myös ilmoittanut että ei kiinnosta. Hän käskee vaan ilmoittaa koska kannattaa yrittää ja olla aktiivinen.... lima jutut jää siis mun murheekseni.

Joskus mies ilmoitti kivasti, että tuskimpa muakaan kiinnostaa hänen ja muiden miesten jutut näissä asioissa. Tämä oli mielestäni ihan hyvin sanottu!

Vierailija
33/33 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehet nukkuu, poika ja aviomies...On rauhallinen hetki, ajattelin mennä keittämään päiväkahvit!

Hauskaa, kun itse mentiin kesällä naimisiin ja nyt mun veli (pojan kummit) menee naimisiin talvella, on polttarikokouksia ja muuta ideointia, kivaa!

Pikkukakkosen teko (ihan niinkuin lapset muka vaan tehtäisiin) aloitettiin taas tässä kierrossa eilen, ensi viikkoon jatketaan, tärppäisipä nyt! Hassua tämä odotuksen odotus, niin malttamaton mieli, miten sitä osoisi ottaa rauahllisesti?!?!

Tai kyllä nyt on rauhallisempi mieli, kuin silloin esikoista " tehdessä" , nyt kun on tuo esikoinen jo viemässä ajatukset ihan muualle. Ei vaan ehdi koko aikaa kuumeilla!

JENNILLE tuhannesti onnea plussasta!

NELLARIINAja HANNAKO: plussasäteitä!

LABANEN, nyt jännittää puolestasi, plussasäteitä sinne ja tulehan kertomaan huomenna, mikä on testin tulos!

PYRY, ei meilläkään yhdessä limoja ym tutkailla, lähinnä esitän miehelle päivät, jolloin saisi olla normaalia aktiivisempi! Synnytyksessä oli mies tokikin mukana ja hyvin pärjäsi, ei ongelmaa. Tietenkin se kokemus saattaa vähäsen järkyttääkin, mutta varmaan sit äitiäkin, joten tasoissa ollaan!

Nyt taidan mennä sinne kahvin keittoon, aurinkoista päivänjatkoa! Täällä paistaa aurinko, lunta on kivasti ja pakkasta muutama aste, loistava päivä siis! -S-